25.05.2006., četvrtak

danas u sk smo pisali ispit iz eng...ha sve sam gledala u bilježnicu i ova me nije skužila...poslje sk sam se isla s frendicom vozat...e jedno 3 sata bile smo tako umorne...danas sam kupila novi br za mobitel i sad moram sve brojeve oremjestat....e tako mi se neda...sutra nas ispituje matematiku...imam 16 svojstva i 4 formule za naucit...mogla nam je jos vise natovarit...ufa druge godine ta iz matematike ide u penziju...zasto bas ona?bolje je da ide ova iz hr...a za 2 god ide ova iz povjesti...to mi je cak i pomalo drago...u nasoj sk skoro svi neki stari ucitelji.e ima toliko ljudi koj se kupaju...ono ne kužim kako im nije hladno..a bo...neznam sta da jos pisem zato by

| 17:37 | Komentari (8) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi
Fun
O meni
Fun
Hey!
Dizajn