Alba

srijeda, 15.11.2006.

Justin, Justin i samo Justin....

Jučer je u školu donjela Matea ( ne ova što ima blog ) Chicu.
To mi je suuper novina.thumbup
Ima puno o kremicama, parfemima i tako to...cerek
Listala sam Chicu, a ono odjednom.....JUSTIN TIMBERLAKRE preko dvi stranice.cerekcerek
To je bilo za odmor.njami
Sve je bilo dobro dok nisam vidila sliku na kojoj su Cameron i Justin....poludila sam....burninmadmadburninmad
Počela sam tamo škričati ka luđak.....blabla
Naravno to se baš i nije čulo jer smo bili u glavnom hodniku na klupama, a tamo svi urlaju...
Posli odmora smo imali prirodu.
Ovih dana svi se potpisuju na pernice pa i ja.
Matea i Ivana su mi dale da se potpišem na njihovu pernicu, a moj potpis: Alba Timberlake
I tako me sad cila škola zove gospođa Timberlake...
6. sat ( zadnji ) sam imala njemački.puknucu
Imali smo diktat.
Pobigla sam, ali me jedna mala izdala pa sam se trebala vratiti.burninmadlud
Pisala sam diktat.
Mislila sam da mi neće ići, ali mislim da ću dobiti oko 5,4.
Ma dobro dosta o mom danu, to je dosadno...jelda?
E samo još ovo.
Odma kad sam došla iz škole sam skoknula kupiti Chicu, ali nije je bilo pa sam uzela Teen jer je u njemu ne samo veliki članak o Justinu nego i Poster.
Pošto ja spavam na katu stavila sam ga na plafon da ga gledam...cerekcerekcerek
U slijedećem postu ću pisati o poznatima.....nemam vremena.....idem učiti....čudo..

15.11.2006. u 10:45 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog je za sve koji žele biti na internetu...
Obožavam ovakvu muziku...







Moja abeceda:
A-alba, moje ime
B-Black eyed peas, moja najdraža grupa
C-Cameron Diaz,nju trebam ubiti
D-domino, to volim slagati
E-enciklopedija,dosada...
F-figaro,neznam zašto..
G-grad,tu živim
H-hrana, to volim...
I-i,i...što bu moglo pod I ?
J-Justin Timberlake,moj budući muž...
K-kiki,super bonboni
L-labrador,moj pas,Love stoned,moja naj pjesma
M-mačka,moj kućni ljubimac,Matea naj frendica
N-Need for speed,moja naj igrica
O-olimpijske igre,to volim gledati
P-pas,moj kućni ljubimac
R-ribe,moji kućni ljubimci
S-sir, to volim jesti
U-Usher...a neznam što...
V-vikend,aaa...
W-What goes around comes back around,super pjesma
Z-Zadar, tu živim

U kratko:
Zovem se Alba, imam 12 godina,rođena sam25.5.1994.,živim u Zadru,na Meladi,moja naj prijateljica je Matea,volim zafrkanciju,zabavu...
Dosta?
Ne volim smajliće.
VOLIM JUSTINAcerekcerek

Linkovi