AL-ANON SPLIT

11.04.2012., srijeda

AL ANON MEDITACIJE

Treći Korak govori o tome da svoju volju i svoj život povjerimo Višoj Sili. Za mene je ta Sila stvarnost koja me voli onakvog kakav jesam. Ona me prihvaća u dobrim kao i u lošim danima sa suosjećanjem. Kad sam jednom spoznao da je razorno prisustvo alkoholizma druge osobe imalo utjecaja na moj život, trebao mi je utjecaj jedne Sile koju ta bolest nije dodirnula. Kad svoju volju i svoj život povjerim Sili koja je jača od mene, moći ću primiti vodstvo: biti ću spreman prihvatiti skrb te Sile.

Ja tu Silu promatram kao izvor ljubavi i potpore u svom svakodnevnom životu. Ja to ne moram zaslužiti niti za to raditi, moram samo biti spreman da je prihva- tim. Ja zadržavam svoju snagu volje i živim svoj život, ali ja to činim tako što sam okružen svjetlom ljubavi i spremnošću prihvaćanja.

Razmišljanje za danas

Ako ja otvorim srce jednoj Sili, koja me ispunjava ljubavlju i osjećajem prihva- ćanja, mogu započeti te kvalitete prenositi drugima. Može biti da ja to ne činim savršeno i neprekidno, ali ja mogu prepoznati svoj napredak, dan po dan.

«Božji darovi bacaju u sjenu najodvažnije ljudske snove.»

Elisabeth Berrett Browning


- 09:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30