Hashishin

subota, 30.10.2010.

Vjetar

U kojoj zori se krije tajna, u kojem času se oprost dijeli, među ljudima i... iznad ljudi?! Osim oštrica zime i metala, osim vjetrova koji razaraju svaki mir u duši, šta je još preostalo da mu se predam? Među nama su se namnožile tajne. Među nama su se posijale laži. I ja ih trpim ne sudeći nikome osim sebi. Pravo da kažem, ne znam ni sam više zašto.

U visinama Alamuta, daleko od svijeta, ja sanjam tebe u dalekom gradu kako s nekim drugim gledaš u nebo i kako ti on pokazuje na mene, odbačenog otpadnika, ispod istočnih nebesa skrivenog i tugom ophrvanog otpadnika od vas, ljudi s kojima sam sanjao zajedno, sve dok nije došla oluja i odnijela me u tvrđavu Hasana Sabbaha, da po njegovoj volji sudim i ništim.

U kojoj zori i u kojem času ćemo znati hoću li se ikada vratiti? Odgovori mi, Bože Svemogući, oprosti mi i drži me budnim dok sam još barem sjenka onog čovjeka koji ti je iskreno robovao. Da mi je samo prisjetiti se svega. Da barem mogu čuvati uspomenu, bez prljavštine, krvi i suza.

30.10.2010. u 00:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2010 (2)
Listopad 2010 (2)

Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovdje se može pročitati svašta. Ali i ne mora ništa. Svaka riječ funkcionira sama za sebe i kao takva nema mnogo veze sa prethodnom. Alter ego srednjovjekovnih ubojica također može, a i ne mora, imati mnogo veze sa temama koje će ovdje da se pojavljuju.

Linkovi

Blog.hr