četvrtak, 21.02.2008.

... ..... ..... ..... ..... ....

Kao što svi možete primjetit ovaj post nema naslova... jer upravo tako se i ja osjećam.. Emocije su mi zapele u velikom vrtuljku... čas sam gore, čas sam dolje... ni sama ne znam kako se točno osjećam...
I ne znam zašto pišem sad ovaj post...i ne znam uopće o ćemu da pišem .. ali jedno znam - pisati moram.....

Trenutno sam na poslu i obavila sam većinu toga šta sam imala...u pozadini mi svira malo muzika i to me tjera na razmišljanje.. O svemu.. o ljubavi... o poslu .... o životu.. o faksu... o obitelji. o razočarenjima.
Baš o svemu... i zaključak je - NEMA zaključka...

Joj, analizirajući samu sebe, shvatila sam da sam čudna biljka...
Pokušavam shvatiti jesam li sama sebi tome kriva ili je možda utjecaj okolnosti od mene učinio to što jesam. Svima se predstavljam kao čvrsta osoba koju ništa ne može slomit, a u sebi venem... gubim smisao svoga postojanja. Kad pomislim da sam se sredila, opet se pojavi neka prepreka.. i tako stalno u nedogled... Kad će više doći mojih 5 minuta... kad ću moći reći e to je to-napokon sam potpuna...

Tažila sam pomoć od Boga, pokušala sam se spasiti vjerom ali kao da je i Bog od mene digao ruke. Kaže se da nam Bog daje križ da ga nosimo upravo onoliko koliki možemo podnijeti..a što ako se kod mene precijenio?!
Trebam oslonac..treba mi ljubavi.. treba mali znak da znam da će jednog dana sve ipak biti u redu..

Svaki dan se pomalo gubim..živim po tuđim pravilima umjesto da živim onako kako JA to želim.. Nameću mi razna mišljenja i uvjeravaju me kako je moje krivo.. ZAŠTO!?!?!?!
Svako ljudsko biće ima pravo na svoje stajalište...na svoje stavove..
Što je nekome bitno, meni nije..
Prije par dana sam upala u raspravu s dečkom. Reko mi je da je on kvalitetnija osoba od mene zato što je završio fakultet a ja ga razvlačim već godinama.
Ma po čemu je on kvalitenija osoba od mene?!?
To što nisma rješila još faks nije me spriječilo da budem uz svoju obitelj kad nam je bilo najgore..da preuzmem ulogu "vođe" kad nam je sve krenilo nizbrdo...da spojim opet obitelj koja se bila skoro raspala.
Da budem moralna podrška svim svojim ukućanima, Da braću i sestre pripremam na život koji je tako okrutan...


13:27 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.