Koji lik iz serije Prijatelji je tvoja srodna duša? (KVIZ) - Lijepe djevojke

utorak , 15.01.2019.

102879206 Jane Green Jemima J










Click here: Koji lik iz serije Prijatelji je tvoja srodna duša? (KVIZ)






To je moj oblik novinarstva. Je li na Zemlji? O: Da,nemojte nas obožavati.



Koji lik iz serije Prijatelji je tvoja srodna duša? (KVIZ)

Počinjem s prepravljanjem uvoda, potom sve malo začinim, vješto ga doradim u nešto što bi čitatelji rado nastavili čitati. P: Morati ću se prisjetiti kad radim takve stvari da bih se mogla nositi s njima?



Koji lik iz serije Prijatelji je tvoja srodna duša? (KVIZ)

102879206 Jane Green Jemima J - P: Kažete da planet pulsira između dimenzija.. Stari naslonjač, kojeg je Ben nabavio za dvadeset funti u dućanu otpada niže u ulici, smješten je u jednom kutu sobe, nasuprot starom francuskom stolu od trešnjina dr- veta, također iz istog dućana, sitnica od pedeset funti.



Koji lik iz serije Prijatelji je tvoja srodna duša? (KVIZ)

Ovaj događaj je raznoliko opisan prema drugim izvorima kao planetarna promjena u 4. Denzitet, novo doba, žetva itd. I najčešće je postavljen otprilike na kraj 2012. Tema Vala počinje sa slučajem UFO otmice, transkriptom prave hipnotičke regresije, koja upućuje na globalnu kataklizmičku promjenu. Ova serija tekstova, koju je napisala Laura Knight-Jadczyk, demonstrira jedinstvenu prirodu kasiopejskog eksperimenta. Njenim vještim skupljanjem komada slagalice iz transkripata,dubokim istraživanjem i osobnim iskustvima složen je mozaik, Laura donosi dubinu i dimenziju u originalne transkripte kanaliziranje. Laura prezentira što kasiopejci — MI smo VI u budućnosti — imaju za reći o mogućnosti Vala — IZ budućnosti - uključujući istraživanje ograničenja sadašnjeg stanja ljudi, u kognitivnom,biološkom i ontološkom aspektu. P: Moram priznati da je pisanje ovih serija bio najveći edukacijski projekt koji sam poduzela. Jer u pisanju sam morala proći kroz materijal i objasniti ga drugim ljudima a prije toga, morala sam ga samoj sebi objasniti. Taj proces je postao dubokoumno proširenje uma. P: Skoro je jednako zabavno učiti ove stvari koje moram sastaviti kao i da ih ja sama čitam. A ja ih pišem. Njegovo objašnjenje je identično stvarima koja nam vi govorite pa se pitam... O: Svi smo mi Božja imena: zapamti ovo je vodič. Znači da su i odredište i izvor od jednake vrijednosti,važnosti. P: Kako to mislite? Znači da smo mi jednak dio ovoga? O: Da,nemojte nas obožavati. I osiguraj da i ostali s kojima komuniciraš ovo razumiju. P: Koja kvaliteta u nama, koja stvar nam omogućava da kontaktiramo. Jer mnogo ljudi kanalizira i dobije samo smeće? P: Puno ljudi pita! O: Ne, ne pita, oni zapovijedaju. P: Pa mnogo ljudi pita, moli ili zahtjeva i dobije nesuvisle odgovore. O: Ne, oni zapovijedaju. Ti nisi molila ili zahtijevala... Kako da me nema na ovoj slici a Frank je na svojoj. Zašto sam fizički nestala? O: Učenje gradi spiritualni rast, a svjesnost učvršćuje znanje. P:OK dečki,nasmiješite se za kameru! O: Zbog ograde energetskog polja koja je spajala tebe sa vodom, kao što je normalno kod kanaliziranja komunikacije između 3 i 6 denziteta. P: Fotografija ploče je razvijena, i geometrijska figura se pojavljuje na zaprepašćenje grupe. Što je ova geometrijska figura? O: Vizualna reprezentacija voda doista!!! Razlog za tako jasnu svjetlost je da su misaoni centri bili pročišćeni i otvoreni u trenutku fotografiranja. Drugim riječima bio je nebalans točke prijenosa energije iz 6 denziteta. Ovo što gledate predstavlja 100 postotnu čistu energiju svjetla nekorumpiranog znanja poslanog preko tebe. Ovo nije nikad bilo viđeno u 3 denzitetu ikada prije. Ne razumijete još posljedice ovoga još, ali hoćete. Ovo je povijest što smo večeras napravili, ljudi!!!! Ploča se može vidjeti u donjem desnom kutu. Kroz period kanaliziranja sam razvila krug koji je zaobišao moj svjesni um i koji je radio direktno kroz mene. Kako je Bog pomagao našem prosvjetljenju, tako bi i mi to trebali okrenuti na svaki način da budemo više sposobni razumjeti Njegove misterije, grandioznost tih misterija, a ne misterije trenutne uskogrudnosti našeg uma. Frankova ruka lijevo, Laurina desno. Poglavlje I - Jahanje Vala Subjekt Vala je spomenut mnogo puta u kasiopejskim sesijama i mnogi ljudi su mi pisali pitajući o detaljima ovog misterioznog događaja koji je dio naše budućnosti. Mislim da je vrijeme da počnemo pričati o tim stvarima. U jednom od najranijih kontakata sa kasiopejcima, testirajući komunikaciju, jedne noći pitala sam općenito pitanje 07-23-94 P: Što uzrokuje promjene zemlje? O: Promjena elektromagnetskog vala P: Specifično? O: Pukotina u udaru heliografskog polja Nisam razumjela odgovor jer mi je bio nerazumljiv i nismo još snimali sesije na traku nego smo ih zapisivali na papir pa sam bila zauzeta pišući sve. Ali kako nastavimo, postat će vrlo važno, pa ga zapamtite. Slijedeći put kad sam naišla na čudan pojam vala je u hipnozi sa žrtvom otmice. Da bi ga stavili u kontekst, reći ćemo više o njenim iskustvima. Subjekt je imao 35 godina, žena burzovnog mešetara, vlasnica zlatarnice i majka svoje djece. Rođena je i odrasla u Coloradu u mormonskoj obitelji, ali je rano otišla u kaliforniju da ostane sa bratom koji je radio u zlatarnici. Tamo je našla posao u istoj branši o udala se za vlasnika koji je umro ostavljajući joj malo dijete i veliko nasljedstvo. Sa novim mužem i djetetom iz prvog braka preselila se u Floridu. Željela se maknuti od nesretnih sjećanja na gubitak njenog prvog muža i početi novi život. Zlatarnicu je prepustila svom bratu u kaliforniji. Tada su se vrlo čudne stvari počele događati iako su se događale i prije u njenom životu ali ih je prije potiskivala. Stvar koju je skrivala je muškarac kojeg je sretala u zgradi gdje je radila. Svaki put kad ga je srela bila je svjesna snažne kemije između njih i počela razgovarati s njim. Jedne noći kad je napuštala zgradu, a muž joj je bio na službenom putu, srela ga je i počela razgovarati. To bi bilo to da nisu prišli autu i ona je vidjela da su joj ključevi ostali unutra autu. Muškarac ju je spasio pokušavajući otvoriti vrata preko sata i tada je predložio da odu na piće proslaviti uspjeh. Pristala je i otišla na piće prije odlaska kući. U bircu je srela još jednog kolegu s posla, i ova gospođa im se pridružila. Nakon popijene pive počeli su pričati o metafizici i indijanskim šamanskim vjerovanjima. Kako se osjećala sigurno zbog druge žene u njihovom društvu pristala je i otišli su odvezli su se u njegovom autu. Bilo je kasno i mračno i kad su stigli na mjesto — močvarno i gusto šumsko područje u području Meksičkog zaljeva i odšetali se do tog mjesta U jednom trenu žena koja je bila s njim je zaostala iza i izgubila se i nešto ju je uplašilo iako nije znala što, jedino je znala da je zbunjena i htjela je otići doma. Muškarac je pristao, našao ženu koja se izgubila i i odveo ih kući. Jedini problem je bio što kad su došli doma već je bilo ponoć. Izgubila je preko tri sata kojih se uopće nije mogla sjetiti. U tom trenu njezin se život počeo raspadati, bila je tako emocionalno uznemirena da nije mogla stajati na istom mjestu više od minute. Postala je opsjednuta čovjekom iz njene zgrade i vjerovala da je on njena srodna duša jedne minute da bi drugu minutu bila sigurna da je vladin špijun. Osjećala je da mora pronaći način da bude s njim. U isto vrijeme njezin muž je imao prometnu nesreću sa drugom ženom u svom autu i njihov se brak počeo raspadati. Sve se zakompliciralo, iako nisu važni za naš trenutni subjekt Vala. Na našem regularnom okupljanju pričali smo o mnogim aspektima metafizike i spomenula sam da sam hipnoterapeut. Pogledala me i rekla : Bože! To je upravo ono što trebam. NEMAŠ POJMA kroz što prolazim. Ugovorili smo sastanak i nakon dugog razgovora s njom shvatila sam da pati od PTSP-a Post Traumatskog Stresnog Poremećaja. Posumnjala sam da joj je muškarac stavio u piće drogu za silovanje ali nakon nekoliko hipnotičkih seansi shvatila sam da je nešto drugo u pitanju. U jednoj od sesija sa njom spomenut je subjekt Vala, istraživali smo san iz njene prošlosti: September 1, 1994. P: Opusti se odbrojavanje Želim da se vratiš u prostor i vrijeme prosinac 1993; negdje si u sjevernoj kaliforniji ,spavaš, imala si san; san ti se činio kao nekakav sastanak. Koji je dan bio u prosincu? O: Želim reći 28. Prosinac P: Gdje si? O: U sjevernoj Kaliforniji, točno izvan redwood šume. P: Jesi li u hotelu ili motelu? P: Sjećaš li se imena motela? O: Hm… mislim motel 8. Spremaš se otići spavati. O: Cure su nemirne i pokušavamo ih smiriti. Hm… ležim na krevetu. Cure su na drugom krevetu, svađaju se malo. U sobi su dva kreveta. P: Jesu li svjetla ugašena? O: Um hmm zijevanje stvarno sam umorna. P: što se iduće događa? P: Prebaci se kada počinje san. Baš nakon što sam osjetila da netko pokušava provaliti vrata i onda kad si me pomakla vidjela sam valove ispred mene, poput svjetlosnih valova. Stani i vrati se kad netko pokušava provaliti vrata. Opiši sve što se događa od tog trenutka. Čuješ li nekoga pred vratima. Kao da su neki ljudi ispred vrata. Nemam dobar osjećaj u vezi ovoga znakovi nelagode P: Nastavi. O: Ne mogu vidjeti. P: Zašto ne možeš vidjeti? Kao da se lice pojavilo i sad je mračno. P: Ok, stani, duboko udahni i uđi dublje u sebe. Vrati se u trenutak kada čuješ nekoga ispred vrata. Brojat ću do tri i sve što se dogodi od trenutka nadalje bit će jasno prikazano na ekranu. Ekran je projekcija tvog podsvjesnog i svjesnog uma. On snima sve bez obzira spavaš li ili si budna. Što se događa nakon toga. O: Vidim da se vrata otvaraju. O: Jako svjetlo svijetlo. Pukotina na vratima… otvara se … ležim na krevetu. Oni dolaze… sign … prilaze mojoj strani kreveta; diraju moju glavu, ustajem i odlazim sa njima. P: Kako oni izgledaju? P: Kako su visoki? O: Poput male djece. P: Opiši njihova lica. O: Imaju velike oči… Velike, smeđe oči. P: Imaju velike uši, ili male? O: Ne vidim uši. P: Imaju li velik nos,mali nos? O: Um, samo mali nos i malena usta. P: Jesu li ti rekli što? O: Ne, ja znam tko su. P: Došli su i dirali tvoju glavu. Koliko ih je bilo? O: Mislim da ih je bilo troje. P: I samo su dodirivali tvoju glavu? Probudili su me i izašla sam iz kreveta i otišla s njima. P: Jesi li izašla kroz vrata? P: Što se događa kad si izašla van. Da li hodaš kroz parkiralište? P: Što se dogodilo? O: Vidim brod, ima svjetla na vrhu i nekako je malen. P: Jesi li hodala do broda? Je li bio na parkiralištu? O: Ne,čudno je, kao da smo hodali po zraku ili nešto. Držali su mi ruke i to je kao, hodanje po oblacima. Možeš li pogledati natrag i vidjeti je li tvoje tijelo još u krevetu ili je ovo tvoje fizičko tijelo? O: Ne,nisam u krevetu, ovo je moje fizičko tijelo. P: Ok; ideš u brod. Kako si ušla u njega? Da li se stepenicama uspela u njega? O: Ne znam, kao da vozimo nešto do broda. P: Voziš se na plavoj zraci svjetlosti? Kao da uđeš u tunel i on te nosi. P: Što se dogodilo poslije toga? Gledaj na ekran i opiši sve što vidiš. Vidiš se kako ulaziš u brod. O: Sjela sam i onda samo fleš… kao jako brzo! P: I kako se osjećaš zbog toga? O: Ne osjećam ništa, samo je jako brzo! P: Opiši unutrašnjost broda? Ne mogu vidjeti zbog nekog razloga. P: Ne možeš vidjeti unutrašnjost broda? P: Vidiš li druga bića koja su sa tobom? O: Da vidim, kao da sjedimo u krugu i imaju zatvorene oči kao da razmišljaju. P: Tko vozi brod? Jedino što mogu reći je da njihove misli iz nekog razloga pokreću brod. Kao da njih troje zajedno razmišljaju i to ga pokreće. Što se iduće događa? O: Teško mi je vidjeti. O: Hm… idemo u dugački brod, poput dugog cilindra… na dnu … I vidim sve te točke svjetla. Mi isto idemo na dno, ima ih puno. P: Što se tada dogodilo? Jesi li još u brodu? O: Hm… P: Kad su otišli na dno ovog dugačkog broda što su radili i kako si to vidjela? Jesi li ih vidjela kroz prozor? P: Kako si to vidjela? Znači brod je u ušao u ovaj drugi dugački brod i što radi? O: A, sjeo je u svoj utor. P: Sjeo je u svoj utor? P: I što se onda dogodilo? O: Vidim ljude P: Odakle ovi ljudi dolaze? Jesi li izašla iz broda? P: Kako si izašla iz broda? P: Gdje si izašla? O: Poput puta je, hodnika. P: Što ima u hodniku? O: Samo ga moraš slijediti P: Hodaš li sama? O: Ne, oni su sa mnom. P: Što se onda dogodilo? O: Ulazimo u sobu. P: Ok, kako ulaziš u sobu vidiš li koga oko sebe. O: Ne, u hodniku smo… poput tunela je… kao da moraš hodati kroz tunel. P: Je li još tko u tunelu? Ima različitih tunela koji vode do ove sobe. P: Je li soba velika ili mala? P: Što je u sobi? Teško je vidjeti Duboko diše da produbi trans P: Što se događa oko tebe? O: Reći ču ti što vidim … čudno je … Hm… Vidim sve te bijele ljude, poput djece su … idu okolo … skupina njih … I vidim ovu ženu sa Grey-em … Ne znam da li ju mogu vidjeti uznemirenost Kao da pokušavam vidjeti ali mi bježi. Ona je tamo ali ju ne mogu vidjeti. O: Hm… Ova soba je okrugla i ima nešto poput staklene kupole na vrhu... Prilično je svjetlo unutra … mi smo došli odozgora pa možemo vidjeti ovu kupolu… prilično je lijepo. Poput grada od stakla. Ne znam, ovo su stvarne stvari … svjetlucave… kao da su napravljene od stakla i jako je lijepo. P: Stani i duboko udahni. Vrat se natrag na ženu koju nisi mogla vidjeti. Kad nabrojim do tri pojavit će se na ekranu odbrojavanje O: Hm… Vidim ovu ženu. Ima dugu bijelu kosu. Reći ću ti što vidim. Kad pogledam u njene oći one su poput zelenog kruga… kružeći zeleno, spirala. U jednom trenu ju vidim kao ružnu a u drugom vidim prekrasno lice. Vidim ju na jedan način kad je nekakva sjena na njenom licu. Izgleda kao prekrasna žena ali kad sam ju prvi put vidjela nije tako izgledala kad sam ju prvi put vidjela. P: Kakav osjećaj stvara u tebi ova žena? O: Samo želim reći da je puna mržnje. P: Da li ti je što rekla? P: Kakvu odjeću nosi? P: Je li gola? P: Kako izgleda njeno tijelo? O: Jako je vitka i visoka. P: Koliko ima prstiju? P: Opiši kako njena glava izgleda? O: Poput trokuta ali zaobljenog na uglovima. P: A njeni zubi? O: Vidim dvije zaobljenje linije, malene … rupe, samo rupe. P: Rekla si da je gola. Ima li specifičnih ženskih obilježja? P: Da li ti je što rekla? Iz nekog razloga joj se ne sviđam. Što se onda dogodilo. O: Ja sjedim na stolcu. Sad ovo je oklijeva reći… P: Opiši. Samo opiši točno što vidiš. O: Sjedim i pokraj mene je mala žena i muškarac sjedi pokraj mene. A ova žena je točno iza mene, stoji. P: Koja žena je iza tebe. O: Ona koja… Žena koja mi se ne sviđa. P: Jeli ona ovdje glavna? O: Hm… ne znam… ona ima nekakvu funkciju. Neznam ali jednostavno nije dobra. P: Ti sjediš i žena je pokraj tebe. P: Da li ju prepoznaješ? P: Da li prepoznaješ muškarca? O: Ne mogu ga jasno vidjeti. P: Dok sjediš što se događa? Zašto sjediš na klupi? O: Pokazuju nam veliki ekran. P: Reci mi što vidiš? O: Hm… Ono što gledamo je zemlja i pokazuju nam različite mjesta. P: Što u vezi tih mjesta? O: To su baze. P: Jel prepoznaješ još što? O: Samo neke točke. Pokazuju ih iz nekog razlika. P: Zašto vam to pokazuju? P: Pripremaju vas za što? O: Odlazak u različite baze. P: Odlazak u različite baze? P: Je li ti tko rekao nešto više o tome? P: Što još vidiš na ekranu. O: Pokazuju nam različita mjesta… Pokažu nam ih i onda sve ove informaciju dolaze u naš um, sve o tome i gdje je i što će se dogoditi. P: Reci mi o ovim informacijama O: hmmm.. P: Reci mi što dolazi u tvoj um dok gledaš ove podatke na ekranu. O: Pripremaju nas za posao. Žele da znamo kako da vodimo stvari. O: Stvari koje, umm … kako neke stvari rade. Kako koje stvari rade? O: Kako te baze rade i gdje se nalaze. I pripremaju nas da živimo tamo. P: Jesu li te baze na Zemlji? O: Hmm… P: Možeš li reći specifično koje? O: Hm… U Amazonskoj prašumi,hm… Na sjevernom polu … Ima ih posvuda. P: Ovo znanje, ove informacije ulazi u tvoj um dok gledaš ove informacije na ekranu, znaš li kako možeš pristupiti tim informacijama? Dobro,znači drugim riječima informacije su pohranjene duboko u podsvijesti, nesvjesnom djelu O: U nesvjesnom djelu… P: Jeli li ovo što gledaš sad ubačena memorija ili ono što se stvarno dogodilo? O: Što se dogodilo. Nastavi s opisom što se dogodilo. Jesi li vidjela još što? O: Hm… jedina stvar koju vidim je da sjedimo ovdje i poput prijenosa misli je, znaš što mislim? Poput simbola i glazbenih tonova. P: Vidiš li simbole? P: Da li čuješ glazbu? O: Hm… P: Možeš li zamrznuti sliku i sjetiti se simbola koje si vidjela? Jako brzo se prikazuju. P: Da li te podsjećaju na simbole koje si prije negdje vidjela? O: Hm… P: Na što te podsjećaju? O: Na krugove u žitu. P: Znači krugovi u žitu sadrže informacije. O: Hm… P: Dobro, što se događa nakon toga? P: Možeš li reći što učite? O: O tim bazama. I što treba napraviti. P: Da li znaš kada ćeš morati raditi te stvari? O: Um… 1998 dolazi iz nekog razloga. To je važno razdoblje iz nekog razloga… odbrojavanje počinje. P: Da li imaš kakvu ideju u smislu zašto će biti potrebno znati te stvari o bazama? O: Oooh… u nevolji smo. P: U nevolji smo? O: Um hmm… P: Što vidiš, što čuješ, što znaš? O: Ne vidim… osjećam. Osjećam se jako tužno. P: Zašto se osjećaš tužno? O: Ne znam, samo sam jako tužna subjekt počinje plakati P: Zašto si tužna? Reci mi o tome što znaš. Bolje ćeš se osjećati ako pričaš o tome. O: Samo … ne znam … toliko uništenja. Poput ratova ili nešto. O: veoma uznemireno kao da netko dolazi P: Tko dolazi? Vidim nešto poput vojske brodova. P: Vidiš vojsku brodova kako dolaze? O: Um hmm… P: Kakvi brodovi? O: UFO, svemirski brodovi. Vidim malu grupu diskova kako lete u velikim eskadrilima. P: Jesu li… O: Nisu dobri. Vidiš li odakle dolaze? Imaš li tu informaciju na ekranu. O: Hmm… P: Netko dolazi, i vidiš da će biti rat. Da li će to biti rat ozmeđu onih koji dolaze i ljudi sa zemlje? Znam da to nema smisla ali to je što vidim ili čujem. P: Dobro,sa tim bićima si, da li možeš prosuditi da su pozitivnog ili negativnog polariteta. O: Osim te žene… ne sviđa mi se ta žena. P: Da li bića koja će doći, da li misliš da su pozitivne ili negativne prirode u odnosu na ljude. Ili ti oni govore da su oni dobri? O: To mi oni govore. P: Da li je moguće da bića s kojima su negativna bića a ona koja će doći su pozitivna? Ne osjećam se loše s ovima. Ali ne sviđa mi se ova žena… P: Želim napraviti jedan eksperiment. Nabrojat ću do tri i kad nabrojim tri želim da uđeš u njen um i vidiš što ona misli odbrojavanje Spoji se na nju i opiši osjećaš i misliš. Kako ona vidi što se događa? O: evidentno uznemirena Što sad osjećam je velika glad. P: Što još osjeća? O: Hm… P: Gladna je čega? O: Dugo oklijevanje Ona se hrani nama. P: Kako to misliš? Kako se ona hrani nama? Što ona radi kad se hrani? O: Ona se hrani nama… ne znam. Kao da stavi svoja usta preko tebe i isisava nešto… poput zraka ili nešto… i njezine oči, znaš što mislim? Ona te isisava — uzima. P: I ona je dio grupe s kojom si ti? O: Ona je pritajena u pozadini. Ona nije glavna ali je pozadini. Oni nastavljaju prikazivati taj video ili slike. Što se događa kad završe? O: Zlo mi je u želucu. P: Zašto ti je zlo? Samo se jako loše osjećam. P: Pričaj mi zašto se loše osjećaš? O: Rekli su stvari koju su nas povrijedile. Ne znam, samo se jako loše osjećam. P: Ajmo se vratiti. Stani tamo gdje si i vrati se. Nabrojati ču do tri i kad nabrojim moči ćeš mi jasno reći što ti govore što te povrijedilo i jasno ih meni ponoviti odbrojavanje Što ti govore? O: Pokazuju nam svakakva uništenja. Gradovi savijenog željeza … stvari neće biti sigurne… P: Što neće biti sigurno? O: Planet neće biti siguran. O: Ove destrukcije i uništenja. P: Tko uzrokuje tu destrukciju? Samo vidim da Val koji nastaje. P: Val koji nastaje? O: Hm… P: Što je uzrok ovog vala? O: Ne vidim ništa. P: Što taj Val radi kad nastane? Magnetski je a mi imamo magnetsku os. Nekako ju potpuno izbaci iz harmonije. Nešto napravi i rezultat je magnetska os izbačena iz ravnoteže. P: I što se dogodi zbog izbacivanja magnetske osi? O: Vidim zemlju kako se vrti. Ne normalno nego izvan balansa. P: Dobro, možeš li reći odakle dolazi taj val? O: Ne mogu ništa vidjeti. P: Je li to prirodan val ili umjetno stvoren? O: Ne znam što ovo znači. Netko uzrokuje … oni izazivaju poremećaj. Svi ti brodovi koje sam vidjela. P: Da li brodovi uzrokuju val? O: Oni nešto poremete. P: Da li brodovi koje si vidjela dolaze prije ili poslije destrukcije? O: Jedino što mogu reći je da se oni voze na valu. P: Oni se voze na valu? I ne možeš vidjeti odakle dolaze? O: Sve što vidim je da se moramo pripremiti. P: Kako ćemo se pripremiti? O: Oni nas pripremaju. P: Da li moramo nešto sami napraviti? O: Mi smo programirani. P: Kako netko može znati da je programiran? O: Stvari će biti pokrenute. Namješten si da napraviš određene stvari… Filmove, knjige, različite stvari okinu različite stvari koji su u podsvijesti… vidim ključ … ili krug … kako se zajedno poslože … dva zupčanika se dodirnu i kliknu. Ovaj val o kojem pričaš, da li osjećaš da val dolazi iz dubokog svemira ili iz našeg sunčevog sustava. O: Na putu je! Mi ne znamo o tome ali netko zna. P: Tko zna, da li vlada USA zna? P: Da li planiraju reći nekome? Zato je sve više informacija pušteno u javnost. P: Tebi su pokazane ove informacije. Ima li još bitnih informacija. O: Vidim jednu lijepu ženu. P: Je li i ona na brodu? O: Da, vrlo je ljubazna, ona je drugačija. Drži moje ruke i zna da sam uznemirena. P: Što ti govori? O: Kaže da neće svi uspjeti, ali hm… oni če pokušati spasiti koliko god djece mogu. P: Da li se unaprijed zna tko će uspjeti a tko neće? O: Programiraju puno ljudi. Bude sve više i više ljudi. P: Možeš li reći da li ova žena koja je dobra o onoj drugoj? Je li ona druga žena možda pripadnica civilizacije koja sprema invaziju? Ne znam zašto je ona ovdje. Nekako ne pripada ovdje, izvan mjesta je. Ova dobra žena, što ti još govori. O: Pokazuje mi Zemlju i Zemlja je igralište. Gledam kroz prozor i zemlja je igralište. Igramo se sa stvarima i ne znamo što radimo. Radimo stvari koje ni razumijemo u potpunosti. P: Zemlja je duhovno igralište. Je se radi o igri? To je … vidim da su djeca bolesna. P: Od čega su bolesna? O: Duše su bolesne. P: Što ti još žena govori? O: Moramo okupiti djecu. P: I što onda? O: Mi ćemo otići s njima. P: Gdje ćemo otići s njima? O: Pripremili su mjesto. P: Na planetu ili izvan njega? O: Neka na njemu, neka ne. Ne znam što sve ovo znači. P: Možeš li reći je koje od tih mjesta bolje od drugih? Čudno je jer nisam tako sanjala. P: Zašto si tako vidjela san? Je li to memorija ekrana? O: Uh… P: Što je onda bilo u snu? Pričali smo u gomili i boje su bilo vrlo jarke ali sad to ne vidim. Što je bilo slijedeće. O: Kao da mi pričaju moju budućnost. P: Što ti govori? O: Samo vidim, priča mi o mojoj obitelji i osjećam se uznemireno. P: Što ti govori što te uznemiruje? O: Uznemirenost Kaže mi da naš smjer života kojim idemo, ako se ne promijenimo što se tiče moje obitelji, bitče mnogo destrukcije. Moja obitelj se razišla iz nekog razloga i zbog toga sam tužna. P: I što će se dogoditi nakon raskida? O: Ovo je čudno. Možda je poput breskve. Vruće mi je vidljivo joj je neugodno i vruće P: Zašto ti je vruće? Kad si izložen kakav ustvari jesi postane ti vruće. P: Zašto se znojiš? O: Ovdje je puno energije. P: Dobro što se onda dogodilo? O: Pitala sam ju zašto sam ovdje. P: Što je rekla? O: Kaže da određeni ljudi znaju kako doći ovdje. P: Kako ti znaš kako doći tamo? O: Oni dođu i odvedu nas. P: Što se dogodilo nakon toga? O: Opet sa u motelu i vidim zid od vatre. P: Gdje je taj zid vatre? O: Stojim tamo i tu je zid vatre. Kao da je nešto zatvorio? P: Kako si se vratila natrag u motel? O: Stavili su me tamo. Ali prije nego sam se vratila vidjela sa zid vatre. P: Da li si se vratila brodom? O: Hm… Kao da sam stajala ispred hotela i vidjela zid vatre ispred mene. Ne znam zašto to vidim. Opet si u hotelu, što radiš? Kako si se vratila, jesu li te oni vratili? O: Samo smo se vratili i to je to. P: Što je onda bilo? Rekli su mi da ću se odmoriti i imati prekrasan dan. Postoji puno zanimljivih stvari koju su otkrivene tijekom ove hipnotičke regresije, ali ćemo se fokusirati na Val. Ovo je prva referenca na njega u kontekstu ovog događaja, da se vratimo na: P: Tko uzrokuje tu destrukciju? Samo vidim da Val koji nastaje. P: Val koji nastaje? O: Hm… P: Što je uzrok ovog vala? O: Ne vidim ništa. P: Što taj Val radi kad nastane? Magnetski je a mi imamo magnetsku os. Nekako ju potpuno izbaci iz harmonije. Nešto napravi i rezultat je magnetska os izbačena iz ravnoteže. P: I što se dogodi zbog izbacivanja magnetske osi? O: Vidim zemlju kako se vrti. Ne normalno nego izvan balansa. P: Dobro, možeš li reći odakle dolazi taj val? O: Ne mogu ništa vidjeti. P: Je li to prirodan val ili umjetno stvoren? O: Ne znam što ovo znači. Netko uzrokuje … oni izazivaju poremećaj. Svi ti brodovi koje sam vidjela. P: Da li brodovi uzrokuju val? O: Oni nešto poremete. P: Da li brodovi koje si vidjela dolaze prije ili poslije destrukcije? O: Jedino što mogu reći je da se oni voze na valu. P: Oni se voze na valu? I ne možeš vidjeti odakle dolaze? O: Sve što vidim je da se moramo pripremiti. P: Kako ćemo se pripremiti? O: Oni nas pripremaju. P: Da li moramo nešto sami napraviti? O: Mi smo programirani. P: Kako netko može znati da je programiran? O: Stvari će biti pokrenute. Namješten si da napraviš određene stvari… Filmove, knjige, različite stvari okinu različite stvari koji su u podsvijesti… vidim ključ … ili krug … kako se zajedno poslože … dva zupčanika se dodirnu i kliknu. Ovaj val o kojem pričaš, da li osjećaš da val dolazi iz dubokog svemira ili iz našeg sunčevog sustava. O: Na putu je! Mi ne znamo o tome ali netko zna. P: Tko zna, da li vlada USA zna? Čak i ovom trenutku nisam spojila Val o kojem je Maryann pričala s Valom koji spominju Kasiopejci u prijašnjim sesijama, i trebam napomenuti da Maryann nije ništa znala o tome. Pa na idućem kontaktu sa Kasiopejcima, pričala sam o temi promjene zemlje specifičn povezano sa iskustvom od Maryann 09-30-94 P: Je li točno da u jednakim intervalima sunce zrači jaku elektromagnetsku energiju koja uzrokuje da planeti sunčevog sustava međusobno djeluju u većem ili manjem stupnju? O: Druge nepravilne pulsacije uzrokovane vanjskim događajima. P: Koji se uzrok ponavlja u jednakim vremenskim intervalima? Postoji li neki uzrok? P: Odakle dolaze ovi kometi? O: Skupine u vlastitoj orbiti. P: Da li su oni u orbiti oko sunca? P: Koliko često ovi kometi dolaze u ekliptičnu putanju? P: Koji nebesko tijelo su Sumerani opisivali kad su govorili o planetu na križanju sa Nibiru? P: Komete P: Ovu skupinu kometa? P: Da li ova skupina kometa izgleda kao da je jedno tijelo? P: Da li je to isti objekt koji navodno dolazi ovdje? P: Tko su bili Annunaki? P: Da li oni dolaze svaki puta kad se ova skupina kometa približi da bi se hranili energijom koju straha, kaosa itd? P: Ta dva događaju su povezana? P: jesu li zato sada ovdje? P: Da li postoji velika flota UFO-a koji dolaze na Valu, da tako kažem približavajući se našem planetu? P: Odakle su ovi brodovi? P: Kada će stići? O: Za jedan mjesec do 18 godina. P: Kako može biti tako velika razlika? P: Da li se oni voze na nekakvom valu? To je bilo zanimljivo, ali bilo je kasno i odgodili smo neka pitanja. Ali veliki prozor mogućnosti u kojem je ova flota mogla stići me je mučio i željela sam to riješiti. Počela smo snimati sesije 10-05-94 P: Pretpostavljajući da postoji flota koja dolazi na Valu, i dolazi iz blizine Zeta Reticule, zašto to znači da je prostorno vremenski warp nedefiniran što se tiče vremena dolaska? O: Masa utječe na elektromagnetski prijenos u gravitacijskom valu. P: Možete li to pojasniti? O: Masa utječe na vremenski ciklus, malo znači kratki ciklus, veliko znači dug ciklus. Ovo je bilo apsolutno izvan moje lige i nisam znala kako dalje prije nego dobro razmislim o tome. Kako je ispalo nisam se sam vratila na temu nego se sasvim slučajno opet pojavila. Čitala sam o uskršnjim otocima i zanaimale su me RUŽNE glave na kipovima na otocima. Željela sam znati kojoj rasi ili grupi pripadaju. Tko god da ih je isklesao morao je reprezentirati njih same i to bi mogao biti trag koju su grupe bile na našem planetu u davnoj prošlosti. Pa sam pitala u vezi Uskršnjim otoka i dobila puno više nego što sam očekivala. P: Domoroci kažu je kamenje samo došlo tamo. Je li to istina? P: Pa kako je? P: I što to kamenje predstavlja? O: Nefilim Nephilim P: Jesu li tako nefilim izgledali? P: Da li to znači da su nefilim bili na Lemuriji? P: Gdje se nalazi Lemurija? O: Tihi ocean kod južne Amerike. Blizu i svugdje okolo Uskršnjih otoka su ostaci Lemurije. P: Što se dogodilo Lemuriji? O: Potonula je u vremenu Pada Čovjeka, otprilike. P: Jesu li Nefilim bili tu prije 9 do 12 tisuća godina? Bili su ovdje pet puta. P: Nefilim će se vratiti?! P: Žive u sazviježđu Orion. Trenutno su na putu. P: Cijela ta skupina je na putu? P: Koliko ih ih ima na svakom vozilu? P: Dolaze nam pomoći? Nadala sam se O: Ne. Val, skupina kometa, svi koriste istu energiju. P: Koriste iste energije da što? P: Znači oni bi sporije došli bez ovog vala. O: Slijedi skupinu kometa op. Od čega se sastoji taj val? P: Da li granica realiteta trajno slijedi skupinu kometa? P: Je li granica realiteta povezana sa skupinom kometa svaki put kad dolazi? Granica realiteta slijedi svaku energiju promjene stvarnosti realiteta , granica realiteta će slijediti skupinu kometa i je neke druge ali ne i uvijek. P: Je li granica realiteta granica dimenzija? P: Dobro, ova granica realiteta, da li dimenzije… O: Pulsirajuća dimenzija. P: Da li je naša dimenzija tekuća ili pulsirajuća? P: Što teče pulsira? Vaš planet oscilira između dimenzija. P: Kako često se događa ova oscilacija? O: Približno svakih 309,000 godina. Dimenziji denzitetu oko 300,000 godina? P: Da li to znači da je razdoblje Raja postojalo 300,000 godina prije Pada čovjeka? P: Kažete da planet pulsira između dimenzija.. O: Previše kompleksno za prisutne energije. P: Što je generativan uzrok? O: Dio velikog ciklusa. P: Jesu li Maye razumjele ovaj ciklus? P: Njihov kalendar postoji do 2012… je li to točno vrijeme promjene denziteta? Opet je neodređeno kako vi mjerite vrijeme. Reptili se nadaju da će vladati vama u 4. I, 18 godina od datuma ove sesije je Prosinac 2012. O: Energija koja raste sa približavanjem vala. U još jednom pitanju oko potresa pojavio se val: 11-24-94 P: Možete li mi reći o nedavnoj erupciji vulkana? P: Što uzrokuje zagrijavanje? O: Promjene frekvencije vibracije. P: Što je uzrok promjena frekvencije vibracije? O: Val koji dolazi kako smo ti prije rekli. P: Ovaj Val koji dolazi, da li je tako velik da su njegovi efekti vidljivi mnogo godina prije nego što stigne? O: Svi prirodni Valovi imaju suprotnu drugu fazu. P: Da li to kao val koji prije nego dođe na obalu se povuče natrag? P: Znači mi smo u fazi kad se povuče natrag demonstrira sa rukama i zvučnim efektima O: Slatka usporedba. Možda je bilo slatka ali počeli smo ozbiljno promišljati o Valu! Je li to točno? Ali ovaj put dolaze na Valu granice realiteta na četvrti denzitet, gdje je svaka stvarnost drugačija. P: Dobro, znači kometi dolaze na granici realiteta na 4. Da li to znači da kad dođe u Sunćev sistem, ili planete u njemu, ili nas, da li hoće ili neće biti ublažen zbog činjenice postojanja ove transmisije s vama? Je li ovo ublažavajući faktor? O: Bit će ublažen. To je bilo olakšanje. Što su Kasiopejci pričali je da bi Val mogao biti korišten u odnosu na frekvenciju pojedinca. Pa smo ih pitali još pitanja: P: Da li sve ovo znači da se promjene Zemlje kako su predviđene, neće dogoditi u našoj fizičkoj realnosti onako kako mi to razumijemo? O: Možeš se kladit. P: Da li to znači da sve ovo trčanje simo-tamo i obavljanje poslova i svega je… O: To je razmišljanje 3. P: Sad, ako je to 3D razmišljanje, i mnoge stvari su simbolične, pretpostavljam da su to simboli kretanja i promjena energija. P: Kad se energija promjeni na 4. Denzitet 4D , a već ste nam rekli da ljudi koji idu na 4D kad se ta tranzicija dogodi, biti u procesu pomlađivanja, izrasti će im novi zubi, ili što već, što će se dogoditi ljudima koji neće prijeći u 4D i koje su potpuno nesvjesni prijelaza? Hoće li oni ustvari unazađeni od onih onih koji već mijenjaju svoju frekvenciju, ili će postati nešto drugo i raditi nešto drugo? O: Korak po korak. P: Drugim riječima gledamo na činjenicu da što dolazi je Val koji će omogućiti ljudskoj rasi da prijeđe u 4D? P: Znači to cjelokupni plan u vezi toga, prilično je hrabro uključiti sve nas ovdje u taj plan. Postoji ljudi koji se inkarniraju u ljudski oblik da usidre frekvenciju, je li to razlog zašto to radimo? Za ovaj val, da kad dođe dovoljno nas bude spremno, frekvencija će biti pripremljena tako da može promijeniti planet i dogoditi se kako je planirano? P: Dobro, znači ljudi koji pričaju o promjenama zemlje, oni pričaju doslovno o onima koji će preživjeti i onima koji neće i o razaranju itd. Ne radi se o razaranju planeta u 3 dimenziji ili gubitku 90% populacije na 3D jer će umrijeti nego zato što će prijeći na 4D? Znači kad pričaju o gubitku 90% populacije, ne radi se da neće uspjeti preživjeti, oni će se promijeniti. Idemo na viši nivo. O tome se radi? O: Ili još jedan mogućnost je da će se fizičke kataklizme dogoditi samo onima koji će ostati na 3 dimenzionalnoj zemlji. Znači kažete da mi usidrimo frekvenciju da kada val dođe prijeđemo u 4-ti denzitet, da što više ljudi prijeđe, da razbijemo stisak koji OPS 4-tog denziteta ima nad nam, oni koji ostanu iza neće imati dovoljno energije da se OPS bića bave njima. Bit će ih manje pa će se planet moći regenerirati i moći će nastaviti svoje lekcije bez ometanja. P: U ovom trenu tranzicije planeta , mi sidrimo frekvenciju koja će stvoriti drugu Zemlju u 4-tom denzitetu i koja će tamo postojati i stara 3D Zemlja kao cijepanje jednostaničnog organizma, jedino što ovog puta jedna polovica ide u drugu dimenziju i napunjena je energijom a stvorena je sidrenjem frekvencije dok stara ostaje? O: Korak po korak. P: Da li sidrimo frekvenciju da napravimo podjelu? O: Jedna veza koja nastaje. P: Za što je ova veza? O: Za tebe i one koji će te slijediti. P: Ta veza, krug. Je li to kroz što će se cijeli planet transformirati. O: Ti si jedna. U razvoju u ovom trenutku. P: To su veze za nas da prijeđemo na 4-ti denzitet? O: Znanje je ključno u izgradnji veze. P: Mi razvijamo vezu da nas makne iz 3-denziteta u 4-ti denzitet. Jednom kad prođemo kroz tu vezu da li to znači da smo završili ono zbog čega smo ovdje i, a to je da usidrimo frekvenciju. P: Je li ta veza kao kapsula za spašavanje za nas. Kad prođemo kroz ovu vezu, jesu li ostali… O: Bit će te na 4-tom denzitetu za razliku od 3D zemlje. P: Pokušavam shvatiti , stara praktična Laura pokušava shvatiti praktičnu stranu priče ovdje. Da li to znači da će 4D Zemlja i 3D Zemlja postojati jedno pored druge? O: Ne, sasvim drugačiji realiteti. P: Da li su oni isto ali u drugoj dimenziji. Oni mogu gledati dolje ali mi ne možemo gledati gore O: Da. O: Razumijete koncept,sad odlučite da li on činjenica. Ali opet koliko izbora imamo? Kao što možete očekivati, ova tema je često spominjana. Ovog puta bilo je neobičnije — dali su nam puno predviđanja bez čekanja da ih pitamo. Nikad ne znaš koji zapleti i preokreti će se pojaviti, i svjesni su proročanstava i filozofskih stajališta i obično mijenjaju svoj kurs da prevare i obeshrabre one koji vjeruju u predodređenu budućnost. Bilo je neobično da daju tako dugu listu predviđanja iako nisu dodali i datume. Tjelohranitelj koji je preživio u nesreći krivio je Dodi Fayed-a za njenu smrt jer je bio bezobziran i donio loše odluke što se tiče sigurnosti. Pad aviona na Hawaii otocima, vjerojatno je upletena vojska, još seizmičke aktivnosti u Kaliforniji nakon 1 dana godine, San Diego, San Bernardino, North Bakersfield, Barrstow, sve točke pukotine. Holliester, Palo Alto, Imperial, Ukiah, Eureka, Point Mendocino, Monterrey , Obala San Luis Obispo, Capistrano, Carmel, sve su to točke pukotina. Očekivajte postupno uništenje Kalifornijske ekonomije zbog odlaska ljudi. I Shasta eruptira; aktivnost Lassen. Dno oceana počinje tonuti. Bolest kraljice Elizabete povezano s krvlju. Pokušaj samoubojstva princeze Dijane. Eksplozije plina u NE SAD. Supernova i čudno vrijeme posvuda. Minneapolis bankarski skandal povezan sa misterioznim Sjevernim Zavjetom. Zlato otkriveno u Kaliforniji nakon jednog potresa. Laura će vidjeti mnogo UFO aktivnosti. Velik val UFO aktivnosti. Svih vrsta i podrijetla. Mnogi vanzemaljci će se pojaviti i biti vidljivi. Razmišljaj o tome kao o konvenciji. Sve se mora probuditi do ovoga. Događa se upravo sada. Cijela populacija će igrati idividualne uloge u skladu s njihovim frekvencijama. To je samo početak P: Jeste li vi fan Rodgersa i Hammersteina? P: U kakvom ste odnosu sa Pledijancima? O: Pledijanci komuniciraju s mnogim drugima, izašli smo na scenu s vama, ali smo u biti isti, samo malo drugačiji točke fokusa na granici realiteta. P: Zašto se sve ova sada događa? O: Veliki ciklus će se uskoro završiti i predstavlja jedinstvenu priliku. P: Da li to znači da je to jedinstvena prilika da se promjeni budućnost? O: Prošlost, sadašnjost i budućnost P: Pa zbog toga razmišljam da ako se stvari ne promjene u jednoj točci sve bi se moglo poremetiti, je li to točno? O: Ali neće, niste shvatili koncept. Sve je to dio ciklusa. Mislim to što su oni ovdje je dio nas koji smo ovdje. O: Rekla si da razumiješ koncept. P: Konvencija je zbog prelaska granice realiteta. P: A zašto je tu konvencija zbog prelaska realiteta? Mislim ,stvarno me iznenađuje. O: To je prilika. Prilika da se utječe na cijeli svemir. P: Kako konvencija različitih rasa ljudi koji dolaze na jedno mjesto na mali planet na rubu nevažne galaksije, u nepregledno velikom svemiru utjecati na sve? O: To je tvoja percepcija. P: Pa koja percepcija je ispravna? Je li planet zemlja i ljudi na njemu, i stvari koje će se desiti ovdje važnije nego što inače mislimo? O: Zemlja je točka spajanja sastajanja. P: Da li je dizajnirano da bude ta točka od početka? P: Je li uvijek bila točka spajanja sastajanja? Je li to razlog zašto se tolike čudne stvari događaju ovdje? O: Bila je, je i biti će. P: Znači drugim riječima postoje drugi planeti, ne mislim slični u strukturi ili poslu, ali drugi planeti koji su točke spajanja sastajanja. Ako su oni razasuti po cijelom svemiru, da li će se spajanje ove granice realiteta dogoditi istovremeno na svim točkama koje su točke spajanja konvergencije? P: Znači događaju se na samo jednom, ili izabranom, mjestu spajanja u bilo kojoj danoj točci? P: Znači granice realiteta imaju nešto sa lokacijom? O: Granice realiteta su na valovima. P: I odakle dolaze ti valovi? O: Oni konstantno kruže. P: Da li to ima nešto sa gibanjem planeta zemlje ili se oni gibaju u nas? P:Da li spajanje ili konvencija ima povezano sa činjenicom da na planetu zemlji postoje živa bića? I zbog toga što se na kritičnoj točci u razvoju. P: Željela bi znati u okviru proročanstava da li su predviđanja koja ste nam dali u prvoj sesiji još vrijede i dolaze? P: Da li to znači da evoluiraju do točke da će se uskoro dogoditi? O: Promjenjivo tekuće P: Da li to znači da se neka od njih neće dogoditi? P: A predviđanja koja ste nam dali večeras da li su i ona promjenjiva i mogu se promijeniti? P: Kad je zadnji put kad je granica realiteta prošla što se tiče zemlje? O: Kako vi mjerite, na zemlji prije 309,000 godina. P: Od čega se ovaj val sastoji u smislu energije? P: Što to znači? Previše kompleksno za ovaj medij. Koliko puta je ovaj val upleo zemlju? Totalno me zbunio taj odgovor. Kako se linearan um može nositi sa takvom idejom. Ali išla sam dalje i pripremila Pitanja o valu unaprijed. P: Kad pričamo o tome dali pričamo o podjelama na istom denzitetu? P: Da li su granice među denzitetima mogu biti između denziteta na istoj gustoći? P: Znači granice između denziteta točka gdje nastaju promijene… što ih uzrokuje? P: U specifičnim terminima inženjeringa što definira promjenu? P: Da li je povezano sa atomskom ili kvantnom fizikom ili gibanjem atoma? Atom u 3 denzitetu. Što ga razlikuje od atoma u 4 denzitetu? P: Što razlikuje jedan realitet od drugog? Znači što pretpostavljaš ili očekuješ o atomu to opažaš ovisno o realitetu gdje si. Je li to točno? P: Što određuje pretpostavke? P: Moje iskustvo sa atomima je da skupe i formiraju materiju. O: Sve što postoji je tek lekcija. P: Dobro, znači kad naučimo određene lekcije, kao iskustvo, tada se naše pretpostavke promijene? Znači val koji dolazi će biti iskustvo koje će promijeniti naše pretpostavke? P: I što je val u apsolutnim terminima? P: Je li granica denziteta kao točka odsjecanja između jedne realnosti i druge? P: Je li granica realiteta kao dimenzionalna granica? P: Znači planet će proći kroz dimenzionalnu granicu? O: Ili na zemlji. Sve je jedna velika lekcija i ništa, ponavljam ništa više. P: Moje iskustvo sa lekcijama je da su generalno vrlo bolne. Je li ovaj prijelaz realiteta, ili iskustvo spajanja isto takvo, da bih ga ja osjetila kao bolno iskustvo? O: Pričekaj i vidjet ćeš. Osjećala sam se da nisam nigdje stigla sa ovom zadnjom serijom pitanja. Ali sam naravno počela puno razmišljati o ovoj temi. U međuvremenu imala sam uznemiravajuće iskustvo sa subjektom hipnoze. Pitanje te sesije je nekako bilo povezano sa ovim stvarima pa da kažem nešto o tome. THE WAVE SERIES Poglavlje 2 Prijevod by Darko, Scorpio22 Višedimenzionalna Suština Duše Subjekt hipnotske sesije opisane prije je žena, oko 45 godina stara; učiteljica znanosti u jednoj od lokalnih srednjih škola. Njoj su se također počele događati vrlo čudne stvari nakon što je bila u Metafizičkoj crkvi Tampa,Florida , oko četrdeset milja od naše kuće op. Kao i u većini ovakvih slučajeva, događaji na početku su izgubljeni u zbunjujućem neredu kontradiktornih detalja da je teško reći što se točno dogodilo. Osoba je u stanju Post Traumatskog Stresnog Poremećaja da je teško izvući misao. U jednom slučaju osoba je bila zaposjednuta sa stvarno gadnim entitetom koji mi je rekao da su mnoga New Age učenja dizajnirana da uključe programe kontrole uma koje dovode do zarobljavanja od strane moćnih 4D OPS entiteta koje planiraju preuzeti ili zamijeniti čovječanstvo u cijelosti. U takvim slučajevima znanje dosita štiti. Žena koji je došla do mene preko vlasnika knjižare u Tampi me nazvala i ostavila histeričnu poruku na mojoj telefonskoj sekretarici tvrdeći da ju netko slijedi, bila je uplašena i tražila da ju nazovem natrag jer je željela znati što joj se događa. Bila je udana za profesora na Sveučilištu Južne Floride i razvela se jer je bila uvjerena da on seksualno zlostavlja njihovu kćerku, Bilo ili ne bilo istine u tome ne znam, bilo je dokaza da sud nije mislio tako i dozvolio ocu da ju često posjećuje. Nakon nekoliko intervjua zakazala sam sesiju ali uopće NISAM bila pripremljena za ono što se dogodilo! Nakon uvoda napravila sam ono što uvijek radim u takvim slučajevima tj. To je vođena imaginarna vježba u kojoj mogu mnogo saznati o osobi vodeći se time kako ona opisuje svoje privatno utočište od svijeta. Generalna procedura je da nađem dio tog utočišta koji može biti korišten kao most za regresiju. Ako nema ogledala možemo zamisliti prozor u istoj ulozi u hipnozi. To je posebno korisna tehnika - poput transa u transu jer daje dublji uvid u podsvijest dok održava sigurnu zonu. Subjekt koji možemo zvati Ruth je zamislila ljupku vikendicu ispunjenu sa ugodnim simboličkim slikama njenog života kroz koji je hodala i opisala neke detalje... O: Ima ih nekoliko na stolu. P: Možeš li vidjeti naslove knjiga? Nema knjiga, samo papiri…izgleda poput karte. P: Znaš li od čega je to karta? O: Poput karte zakopanog blaga. P: Zašto ne odeš do karte i pogledaš ju, reci i što vidiš? O: To je karta blaga. Vidim putokaze u gornjem lijevom uglu. O: Božanstveno putovanje, stvari se miču po njoj! P: što se miče? O: Svjetla dolaze iz malenih krugova… ili brodova. Svjetla koja se miču. Dolje su uz zemlju i miču se… i ima tri broda… i svjetla idu prema zemlji i okolo. Kao da se okreću dok idu okolo. Tlo je prema dolje i tamo idem i ja. P: Ideš prema mjestu koje je na karti? Ja sam u karti i hodam. P: Nastavi i opiši što vidiš. O: U šumi sam. Vidim ovaj … hm… brod koji svijetli … pulsira. Okrugao je i hodam oko njega, vidim ga! P: Tko je na brodu? O: Vani su na tlu. P: Opiši mi ih. O: Daleko su … poput insekata su. P: Kako misliš poput insekata? O: Hodamo ovdje okolo, znaš. P: Na koju vrstu kukaca te podsjećaju O: Na skakavce! Ovo je kao u mom prošlom životu … kad sam bila skakavac. I nešto sam jela. Sad se sjećam, jela sam ljude. Cijela sam bila prekrivena krvlju. Mislim da sam bila jedan od njih … nisam sigurna. P: Znači, oni jedu ljude?! O: Tu je jedan curica … sa smeđom kosom … kovrčavom, nosi svjetlo plavu haljinu. I ovo insektoidno biće ju je pojelo. P: Je li to ono što vidiš sad u šumi? Ili je to iz nekog drugog vremena? O: Oh … ovo se događa sad u šumi. P: Da li vidiš ovo insektoidno biće kako jedu ovu curicu? O: Da P: Kako se osjećaš zbog toga? O: Oh … nemam nikakvih osjećaja. Kao da sam odvojena. P: Što je curica rekla? O: Čini se da joj ne smeta. Cijela scena kojoj svjedočiš će sad biti projicirana na nešto poput ekrana. Specijalnog ekrana koji je u stvari zavjesa. Imaš u ruci nešto poput daljinskog upravljača i pomoću njega možeš vidjeti bit onoga što se događa - možeš vidjeti energiju iza događaja koji se događaju. O: Ispričavam se, JA jedem tu malu curicu. Kako se osjećaš zbog toga. Pomaknula sam joj kosu jer nema dobar okus. P: Da li ju pogledaš prije nego ju pojedeš. O: Poput Shirly Temple P: Kako se osjećaš zbog toga što sad gledaš sebe kao to drugo biće, taj insekt, koji jede tu curicu? O: To je način života. Sad želim da pritisneš gumb na daljinskom i i podijeliš ekran. Što se događa iza ekrana? O: Subjekt počinje ubrzano disati IZDAJNIŠTVO!!!!!!!! P: Što je izdajničko? O: šapće To nije … to nije skakavac. O: Poput mrava je. Oni se hrane uh… oni se hrane. Hrane se subjekt se guši i teško diše Ova djeca … DJECA su uzgajana i sad ih oni jedu. P: kako se osjećaš? P: Što želiš reći? O: Uh… guši se i teško diše ogromni su. Ne mogu… ne mogu ništa učiniti. Otkidaju ruke kako bi mi otkinuli pileći batak. Pogledaj svu tu krv. Zato uzgajaju svu tu djecu. Ovo se događa ŠIROM PLANETE! P: Je li ti dobro? O: Znala sam da je zemlja grozno mjesto. Ali nisam znala da je hranilište... I ti i ja smo u opasnosti. Jer znamo za ovo. Zato postoji toliko mnogo laži i obmana… takozvane obdukcije su laži… dimne zavjese. Manipulacija smije se Mi smo mana. VIDJELA sam ovo u prošlom životu, ali je ostalo nezavršeno jer se terapeut prepao. Sad znam zašto sam ovdje, to je kazna za ono što sam učinila u prošlosti. P: Kao jedno od ovih bića? Ali neću se prepustiti i pustiti da me pojedu! P: Ajmo se vratiti na kartu. Vrati se u svoju vikendicu, otiđi do stola i pogledaj kartu i reci mi što vidiš. O: Vidim velike … hm nisu zmije … više kao korijenje drveća koje gmiže, nekako smeđe zeleno i ja sam jedno od njih! P: Ti si jedno od ovih zmija? O: Ne vidim glave, samo tijela. P: Što im se događa? O: Samo se pojave poput gomile crva. P: Znaš li možda gdje se to događa? Je li na Zemlji? O: U jezgri … oh… vidim! Ovi brodovi ulaze u zemlju i hrane ove velike crve. P: Čime ih hrane? To su oni UFO-i u Peru-u. U knjizi Arcturian se priča o podzemnim špiljama u koje ti brodovi idu i kako postoje usred zemlje. P: Da li si ti jedan od crva ili ih samo gledaš? O: Pa gledam ove crve iz broda… brod ima ove prozore kroz koje gledam u sredini. Ovo su naši roditelji. Nije li to prekrasno. Pa svi moramo od negdje doći! Mi smo … DNK ovih crva je samo dio toga… P: Za što koriste DNK ovih crva? To je kao postoji ovaj osnovni DNK, i to je kombinacija DNK od crva i mrava… oni mogu kreirati koje god biće žele ovisno o tome koliko uzmu od tamo. To je poput kemijskog laboratorija… cijela stvar je poput znanstvenog projekta. P: želim da se vratiš na događaj gdje si se osjećala kao plijen o kojem si željela pričati… O: OH! Oni će me staviti dolje i nahraniti crve sa mnom. Mislim da sam ovdje kao dio ekspedicije … ali su me izdali … izbaciti će me iz broda dolje crvima. P: Da li su to i napravili? O: Kao da visim na vratima i padnem dolje i oni me JEDU! P: Kakav je osjećaj? Kako izgledaju drugi u brodu? Da li si ti jedan od njih? Da li izgledaju poput tebe? Pa imaju odjeću na sebi. Jako čudno , oni su insekti ali imaju uniforme. Više poput mrava koji su uspravni i imaju ljudske karakteristike. I njihove oči , nisu velike. Kad okrenu glavu izgledaju poput bogomoljke, ali njihove ruke nisu kao u bogomoljke, više kao mrav. P: Da li imaju prste? O: Mislim da su više poput muhe. Nemaju prave ruke nego nekakva ticala. P: Da li si ti jedno od njih? Jesu li to isto? P: Postoji li razlika između suštine bića i inkarniranog bića? P: I što su ta zmijolika bića koja je vidjela? P: Želite li reći da sve ovo njezina suština tj. O: U nekim alternativnim realnostima. P: Da li svi ljudi imaju nekakva bića kao ta koja su njihova suština? P: Je li i moja suština nešto tako tamno i odurno? P: Pa nisu li ta ogavna bića jela malu djecu? Nisu li to bili pravi ljudi koje su pojeli? Što misliš kako životinje doživljavaju vas, za primjer? P: Pa, to mogu odmah vidjeti. Već sam to vidjela. Mislim krave i kokoši nas vide na isti način, to je prilično odurno. P: Je li to razlog zbog kojeg sam noć prije sesije s Ruth sanjala mrave koje sam mogla zgaziti a nisam, iz nekog razloga sam odlučila da neću oduzeti život čak ni jednog mrava? P: Da li me je taj san pripremio za ono što ću doživjeti tijekom te sesije s Ruth? P: Dobro, pa što možemo učiniti u vezi tih naših suština. Mislim ne sviđa mi se pomisao da postoji nešto predatorsko u meni. Ne želim imati to, trebam ga se riješiti ili transformirati, bilo što… O: Pričekaj pa ćeš vidjeti. P: Morati ću se prisjetiti kad radim takve stvari da bih se mogla nositi s njima? P: Hoće li se i meni to dogoditi , da će mi se pojaviti ovakva sjećanja? P: Kako ću se nositi s tim kad se ne mogu nositi ni kad se to dogodi nekomu drugomu, kako ću onda riješiti to sama sa sobom? P: Je li to nešto što ćemo svi mi proći? O: Svi kandidati za 4 denzitet. Vratila sam se ovoj temi iduće večeri. P: To se dogodilo u takozvanoj alternativnoj stvarnosti? O: Još uvijek se događa. P: Znači u drugoj alternativnoj stvarnosti, Ruth je bogomoljka koja jede malu djecu? O: I ti si. A i ostali isto. P: Da li ti aspekti suštine našeg bića dolaze na Zemlju kao dio prelaska denziteta? P: Hoćemo li se svi mi morati suočiti sa tim našim aspektima kao drugog bića? P: Da li drugi aspekti nas u drugim realnostima rade neke druge stvari trenutno? P: I kako će val uticati na to? O: Spojiti će se. P: Da li trebamo raditi nešto poput hipnoze da bi se suočili sa tim našim aspektima malo po malo? O: Dogoditi će se nehotično. Biti će poput termonuklearne eksplozije. Orion, Plejade, Arcturas, Cassiopaea, provjeri udaljenost od Zemlje. Za vas da skužite. Provjerite i kanalizirane poruke koja govore o datumima i lokaciji. Mi smo tu gdje jesmo. Ponovo provjerite Vrijeme i udaljenost. P: Što trebamo ponovno provjeriti? O: Bilo koju kartu neba i djela od Marciniak, Arcturas kanal, Orion literaturu i nas. Mi sam pričamo iz kreste Vala, gdje smo mi sad? P: Vi pričate iz kreste vala? P: U jednoj od prošlih sesija rekli ste da ste udaljeni šest tisuća milja… O: Prozor prijenosa. Koliko je Kasiopeja udaljena? P: Da li trebamo specifične udaljenosti? O: Generalne su ok. P: Znači ako pronađemo generalne udaljenosti… i da svaka od ovih sazviježđa predstavlja općenito područje Vala? Možeš odrediti brzinu i vrijeme dolaska ako ponovno pogledaš udaljenosti sa objavljenim datumima poruka od nas. I vi dolazite na valu. Je li val ravna linija koja povezuje sva ova sazviježđa? O: Kružna ili ciklična ruta. P: Znači poput spirale? P: Znači trebamo kartu da nacrtamo na njoj? P: Kad pričamo sa Oriona mi smo Orionci. Dali smo vam lokaciju kreste vala. Mi smo odakle jesmo i odakle pričamo. Mi smo tamo gdje jesmo. P: T Znači vi niste stvarno Kasiopejci iz sazviježđa Kasiopeja? O: Mi smo prolazni Putnici Transient Passengers. Kada Val stigne do Zemlje mi ćemo se spojiti s vama. P: L Kad ste bili u Orionu, da li ste se spojili s Orioncima? O: Nisu na istoj frekvenciji za prelazak granice denziteta. P: Kakav je efekt imao Val na sektor Oriona? Već su u 4-tom denzitetu. P: Odakle je potekao Val? P: Je li oduvijek kružio svemirom? P: Dobro znači vi ste na kresti ovog vala u šestom denzitetu, je li to točno? Mi smo vi u šestom denzitetu. P: Da li se vaši alternativni Ja protežu na više denzitete? P: Da li ste vi, kojim slučajem, jedno od onih čudnih bogomoljki? O: Da i ne. P: Vi ste samo drugi dio nas? Vi,mi, Reptili, mravi, Sivi , drveće… O: Mi smo vi u kompletnosti kakvi bi bili u 6-tom denzitetu. P: Znači ovo što mi radimo je da postajemo Vi. P: Znači kad pređemo u 4-ti denzitet i postanemo cjeloviti sa sobom isto ćemo vas znati kratko vrijeme? O: Niste cjeloviti kad ste u 4-tom denzitetu. Bliže ste cjelovitosti kad ste u 4-tom denzitetu. P: Kad je Maryann bila pod hipnozom opisala je flotu brodova kako dolaze na Valu i to ju je iznerviralo. Bojala se da je Val nešto strašno, poput invazije. Jeste li to bili Vi i Val kako ga ona doživljava? O: Val je transportno sredstvo. P: Je li transportno sredstvo za mnoga bića? P: Da li dolazite radi invazije? O: Ne, da se spojimo. P: Da li drugi dolaze s namjerom da naprave invaziju? O: Da, val je jako napučen. P: Znači svatko u svemiru tko želi osjetiti akciju na zemlji je na ovom valu? O: Na granici realiteta. Još jednom smo pričali o valu idući tjedan. Umrežavanje je 4D OPD koncept koji prodire u 3D s nadolazećim dolaskom Vala prelaska realiteta. Dolazi iz 4D denziteta u treći zbog utjecaja Vala. Iduće pitanje vezano za Val i vrijeme dolaska. Uspjela sam izračunati dvije od četiri udaljenosti, ali dvije su bile sazviježđa. Ne mogu izračunati te udaljenosti. O: Provjeri treću najudaljeniju zvijezdu u Kasiopeji i zvijezdu u sredini Orion pojasa, najbližu Leo konstelaciji. Tjedan dana poslije, dogodilo se nešto čudno. Prvi nagovještaj je bio kad sam se probudila usred noći sa čudnim osjećajem da me nešto vrlo glasno probudilo, iako nisam mogla ništa čuti. Otišla sam natrag spavati i ujutro moja kćerka je rekla da joj se nešto čudno dogodilo u isto vrijeme. Činjenica je da mi se to često događalo prije nego što sam imala iskustva izvan tijela, ali ju nisam htjela uznemiriti, iako sam sama bila jer se takvo nešto događalo mojoj petnaest godišnjoj kćerki. Kasnije toga jutra, nazvao me prijatelj u vezi čudnog zvuka koji je čuo u noći i efekta koji je imao na njega. Bilo je veoma neobično pa smo puno raspravljali o tom događaju. Pitali smo Kasiopejce o tome naizgled nepovezanom događaju i opet je subjekt Vala izašao na površinu. Mislim da svi razmišljaju o čudnim događajima koji su se dogodili tijekom prošle noći. Svi smo se probudili s osjećajem da je nešto vrlo glasno dogodilo, iako sam više čula u svojoj glavi nego ušima. Zanima nas ovaj događaj, o čemu se točno tu radi? P: Činilo se ekstremno glasno i kao da se čulo na velikoj udaljenosti u raznim smjerovima. Gdje je ta munja udarila? O: Stanica je jednoliko strukturirana kroz regiju. P: Znači svi smo čuli tu grmljavinu zbog toga? Svaka zona je primila slični EM profil, jedan posebno težak događaj u svakoj zoni.



You Bet Your Life: Secret Word - Water / Face / Window
Dakle, bila sam u pravu. A pri tom je još ubeđen da niko sem njega nije pročitao te knjige pa je malo previše oduševljen sobom. O: Zemlja je točka spajanja sastajanja. Ovaj val o kojem pričaš, da li osjećaš da val dolazi iz dubokog svemira ili iz našeg sunčevog sustava. Dilema: plazma ili LCD televizor Prema podacima iz prodaje, izgleda da LCD i plazma televizori polako postaju naša svakodnevica. Stao sam jedno 50m iza policije. On prelazi ulicu i ulazi u bar koji više odgovara njegovom ukusu. Zasto bi se pojacavao ukus icemu sto ima svoj specifican ukus? Jes' domaća, ali ima mogućnost podešavanja ja izbrojah 5 položaja i jevtinija je od uvoznih 2-3 puta. Nije da su božanstvene, no meni se sviđaju, rekla bih da su ono najbolje na meni.

[Gole bakice slike|Spoj na slijepo forum|Sajtovi za sex]






Oznake: Saznaj, kojem, genijalnom, Liku, iz, popularnih, serija, najviše, nalikuješ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.