akpit

utorak, 11.07.2006.

opet ja

je li ovo pms?
jutros se budim sjetna.moram nešto učiniti!pomaknuti stvari sa mjesta. i npravim ja tako.jedan sms koji život znači.učinila sam sretnom čini se i sebe i njega.trebat će nam još vremena ,naravno,ali dobila sam cmoook sa 3 o !:-)).zadovoljna sam. ne bi mogla dalje ovako. a moj macho bi zacijelo mogao mučati do ... ma dobro...glavno da mi znamo što nam je činiti .-)

o ovome ću nekom drugom prilikom.nije baš tako jednostavno kako izgleda.želim zapravo pisati o drugom jutrošnjem iskustvu.trebala mi je gotovina. i tako ohrabrena jutarnjim elanom i cmokom krenem ja ....
banka u kvartu,naravno splitska a koja drugo?vjerna sam ja..pmtr...nećete vjerovati ima i mjesta za parking.još ne vjerujem ali koristim priliku.sretna sam,pogled bacam u banku ...jedan čovik na šalteru.šta li je sad?parkiram ja,provjerim dokumente još u autu ,da ne zafali što!!i uskačem u ugodno rashlađenu banku,i pomislim ma vidi miline pa tu se može i stat!prilazi mi odmah gospođa 50tak god stara i kaže ako imate uplatu možete ,mi čekamo za isplatu!!!!e to je bila mokra krpa po sred čela!pogledam ja okolo a ljudi se ugodno ispružili po sjedalicama ,većina vani na štekatu pije kavicu,ovi unutra im pamte red!! ma zmislite kako je naš narod organiziran,za nevirovat.prilazi mi bakica i pita me jesam li ja zadnja.ja sliježem ramenima,pojma nemam.odgovaram da pita ovaj par vani na kavi da su oni došli iza ali nisam sigurna čekaju li oni uplatu ili isplatu?!!a ona će meni ,nema veze kaže idem ja do ljekarne glavno da vi znate da sam iza vas!!:-)) a? šta kažete?ma ko ovo može dat.
a vrijeme ide..i ja odlučim ne zajebavat se više tu sa bakicama.krenem do auta,pa mogu ja i do grada,šta ima veze na go sam pa bit će i koja kavica?i tako dođem ja do svoje matične banke. tako su mi rekli :-) e.a kad tamo red do ispred vrata,na bankomatu još i gore.sva sreća da nisam svladala ostale jezike ali oni sa engleskim su mi bili prilično jasni.blago rečeno popizdili su...e a šta ću sad ja...tu se ni ne približavam.i sjetim se da mi je kolegica pričala kako joj je kraj kuće otvorena splitska banka i da nikad nikog nema. i ne čudim se jer je na važnoj (prometnoj) cesti,bez parkinga.odlučim ja prošetati,preuzeti i taj rizik.auto mi je na parkingu.ali nema veze glavno je postići cilj.sunce je već visoko.temperatura još i viša...uh,..znoj se cijedi ali zapičila ja.evo me na!u banci nikoga,prazna,činovnici veselo čavrljaju,ma di su sad svi oni stranci sa peristila da vide ove vesele i zadovoljne ljude.kako samo lepršaju.nisam se ni snašla,prvi put sam tu a sa jednog šaltera mi šinjorina viče izvolite.ma ne mogu virovat! kažem ja podigla bi nešto gotovine.a kod nje šok...zamislite pita me imam li tu lovu na računu? sad je šok kod mene..vidi ona ,pa kaže pao nam je sistem pa vas ne možemo provjeriti.ok.kažem ja .imam.dajte da to riješim danas.a ona pozove nekog na tel koji kaže a ne, ne, ne može!!!!vrati ona meni dokumente i kaže ...žao mi je!


e takav vam je život u velikom turističkom centru u sred sezone, i zato dođite nam opet dragi stranci ma desit će se već nešto.šta će vam keš ionako palaču i ostale starine možete pregledati bez platiti i jedne kune ulaznicu.kome danas još treba keš.mi se sprdamo sa česima -da ponesu pome-ma pametan je to narod!smokve su jutros 8 kn.smokve!!možeš ako hoćeš čekat i past će i bez da se vereš po nju!!!! e narode moj.preksinoć sam bila s mužem u Primoštenu.smrdi riva na užegle pizze ,čevape i topl sendviće.na jednom samo jednom mistu riba.ljudi jedu ribu!ma ko to sebi može priuštit 280 kn kilo čitam na cjeniku,dobiješ valjda 60 dkg..c c c !!!i ne znam što da mislim,drago mi je da bar neko uživa i zna prepoznat a za ovo drugo...a šta reć..oduševila me ta konoba,prava dalmatinska,na otvorenom je li drveni stolovi i stolice.ne plastika. i to sva ista.ne,drvo;i to nekako starinsko i lipo opiturano a na stolu bočoce opletene slamom a u njima smilje!! zamislite smilje!! i pomirišala ja na jednom praznom stolu,kriomice,ma miriši!!konobar me uhvatio i smije se,zna na šta mislim.e to me oduševilo.ali toga je malo

sad da se vratim na danas
krenem ja kući ne obavljena posla.10 kn parkinga,aj dobro.dođem do doma,jedva,gužva ,sve je zakrčeno,svi živčani,valjda bez keša..hm..i tako do mog sela( tako zovem moj kvart).kad tamo na sred ceste kamio cestar piše na vratima .čovjek u mom prometnom traku a drugog ni nema .moji susjedi iznajmljuju garaže,a jebiga svaka kuna dobro dođe,ko mi je kriv šta ja ne znam.belji on u mene.a šta ću beljim i ja ,nadam se ..nemam pojma čemu...nečemu...bar bi se mogao maknit.nema nikakvih znakova a nema ih gdje ni stavit! i evo ga ,bingooo,miče mi se.sretna ja čak mu i zahvalim .kad....iza njega brdo ...vrelog...asfalta...!!!!!popravljaju rupe ,stare 10tak godina ,danas u 11h,30 *C u hladu...za nevjerovat.šta ću sad.mislim pogurat će oni to na neku stranu,pa jebiga moram proć .ma vraga polako oni. jedva ih vidim a ispred njih sam,fatamorgana je na metar i pol od poda!!! jadni ljudi! zar se takvo nešto ne može radit noću i platit ljude za to ako ne može zimi?????!!!!

i tako ja na rikverc ..pa jedno 500m pa u sporednu ulicu pa skoro kroz susidov vrt napokon u svoje dvorište.mokra ko ispod tuša.e da bar je ispod tuša,skidam se već na skalama i bacam robu,ulazim u banj a tamo moja ljutika,tinedžerka,potrajalo to sve dok vam pišem...e bolje mi da se ostavim svega danas. pozdrav.

- 11:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ništa posebno

Linkovi