akpit

subota, 17.06.2006.

luda žena

Mogla bih pisati što sam radila danas da ne pišem što sam napravila jučer.

Pada mi na pamet prethodni tekst o prijateljstvu,pa se preispitujem.Nisam bila fer prema čovjeku koji me voli.Sad mi je jako žao.To se ne da popraviti.Učinjeno je.Nisam ja baš ni mlada ni brzopleta.Lagala bi kad bi rekla da nisam dobro razmislila .Jesam,dugo je to trajalo.Nisam izdržala više.Pukla sam.Težina je postala preteška za mene.Tjelo nemirno,noge se treskaju ,ruke uvijek nešto gužvaju,u glavi nered.Stalno kao da me bude,padam sa neba,reklo bi se nisam kod kuće....ljubav??

Da zavolila sam čovjeka koga nisam smjela.Ne tako..

Još gore je što sam ga ostavila..

Sad je moj nemir još jači.Oči su pune suza.Plačem li za njim ili nad sobom?
Možda vam jednom pišem o tom divnom čovjeku ,sad još ne mogu, ni vama.Srce mi puca a razum kaže , ma sad i razum kaže -glupačo.!
Imala si nešto prekrasno,samo svoje.Zašto si to upropastila.Što je sa njim ??? Nije se ni snašao.Nije imao što reć!Otpratio me kao i uvjek,fer i korektno i još rekao da će pješke doma!?Zatečen,samo me gleda,ne zna što bi rekao..
Ja objašnjavam,on kao razumi,a nije mu baš jasno...
Vjerujte, nije mi žao mene,zaslužujem patnju, htjela sam to .Ali On ne .Kako sad da mu se ispričam.Vrijede li moje riječi uopće.Prekinula sam ,kako da se uopće javim!!??Od kud mi pravo?
Želim zapravo i sebi i njemu reći da je prekrasno što smo se jednom sreli:-)!

A vama dragi moji budite pametni!Ne činite pogreške kao ja.Ljudima koji zavređuju ljubav podarite je bit će te i vi sretniji i zadovoljniji ,svijet će izgladati ljepše.

I ne zaboravite ljubav treba uzvratiti ljubavlju!

- 20:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ništa posebno

Linkovi