akpit

utorak, 13.06.2006.

prijateljstvo

Žao mi je.Bojim se da me nećete shvatiti jer se nadovezujem na tekst koji vjerovatno nisam uredno pospremila (naravno u ne znanju) pa ga nista mogli , da ste i htjeli, pročitati.
Radi se o prijateljstvu koje mi puno znači ili mi je značilo.Sve bi bila učinila za tu osobu a i činila sam.Ne nije mi žao ako na to mislite.Samo se osjećam iskorištenom ,izigranom još jednom.Ni jednog momenta mi nije žao ni jedne kune ili lipe aaaa trošile smo ih ..,vremena.. ma ničega.Bili su to krasni trenutci u kojima sam uživala.Nisam malodušna!Ni za čim ne žalim a izašla sam iz ovoga ne samo povrijeđena,izigrana nego i oštećena .Ipak, ono o čemu želim danas je ,zapravo moj muž! A mislila sam da želim o prijateljstvu.
Dakle bio je u subotu mome dragome ljubi rođkaš!
I naravno da sam ja obavila svoje :-) vrlo toplo,romantično,a bilo mi je malo krivo jer sam imala dogovoren izlet i predavanje tako da nisam veći dio dana bila doma.Ali on ko on nije se ljutio,ništa to njemu ne znači kaže.E a sad je meni krivo!Ma trebala sam ostat doma,zaslužio je on puno više!
Naravno da smo prerasli vrijeme slavljenja rođendana.Mi smo to obiteljski ipak obavili kad sam došla.I onda mi padne na pamet što je to danas sa ovim svijetom?Ko su nam to prijatelji? Da li će ti netko čstitat rođendan samo ako obećaš dobru večericu,cugu,i inu opaljotku?Što se događa sa nama?Ma zamislite moj muž je doživio 45ti rođendan.Ima solidan društveni život,"prijatelje",kolege..a zamislite niko osim obitelji mu nije čestitao.A do lani dok je bio spreman peći ribicu i servirati rijetka vina bilo je "čestitara"..hm

E sad bi se ja vratila na onu moju priju s početka ili još bolje iz onog ,žao mi je, neuspješnog teksta.Zar ga se ni ona više ne sjeća? E to me boli vidite!
Dok je on čekao da se vratimo iz zjake i sretno nas gledao kako blještimo dok smo skupa i trajbamo i njegov novac.A moram vam sad objasnit da ona nema nikakvih primanja,da smo je prigrlili,pomogli i koješta još.Zar ni ona nema za sms poruku?Sada naravno da nema.A dok je trebao zaštitnički šetati uz nju da je ko ne pogleda krivo a kamoli što drugo mi smo bili sretni da je sa nama pa i na našim rođendanima,dječjim proslavama,pričestima.

Naravno opet sam ja za sve kriva.Prokljuvila sam je i odkazala daljnju a tako intimnu komunikaciju.Saznala sam da smo prevareni da nije bila iskrena i koješta još.Ali nisam mogla tako sve njoj reć jer me moj izvor informiranja a njen sin tako molio!!!!I ona je naravno sebi napravila prevod koji njoj paše a to je da smo mi nju olajavali ili tako nešto nije ni ona sigurna ali je to nešto prihvatila zamislite tako nekako.A ja ni danas nisam izgovorila što je to sve točno.

Ma nema veze ako je to bila takva prijateljica bolje da sam je izgubila nego dobila,ako me nije prepoznala ,ako ne zna da ne ogovaram a posebno ne nju i to sa njenim sinom,ako je spremna zaboraviti naše rođendane..naravno da nema veze.
Samo morate znati da sam ja uredno čestitala njoj njen rođendan u ime cijele obitelji prije desetak dana da je svaki dan tetošim jer je ona i moja pacijentica a to znači da dobije svu pažnju ali i da traži jadna na mom radnom mjestu ono što više nikad neće moći dobiti u stanu ni mom ni njenom!
Uredno se od mene traže savjeti mobijem jer se n kućni tel mogu javiti i djeca ili muž!Nju oni ne interesiraju misli da joj oni

ne mogu pomoći ko ja?!E draga moja prijo puno sam ja ako ničeg drugo a ono njihovog vremena na tebe potrošila da bi tebi danas dozvolila da ih i dalje ignoriraš.Naravno ja ću i dalje u skladu sa onom katoličkom a i u skladu sa mojim zvanjem nastavit bt čovik ili bolje žena prema pa čak i tebi.
Živa ti meni i zdrava bila .



- 11:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ništa posebno

Linkovi