> Ubojica bez srca ? Tko pita TOOO - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

18.09.2006., ponedjeljak

Ubojica bez srca ? Tko pita TOOO

Vidio sam danas na sekundu na tvu nekog frajera kak se vozi u kabrioletu i sjetim se kenedija.Pitam tetu.EEEEEEEE jer znas da su ubili kenedija...Onog precjednika? Ona nakon malog razmisljanja odgovori.....AAAAAAAA....ZNAM!!!! BILO JE TO PROŠLE LETO....KAJ NEEEE?
Nisam vise znao kaj da odgovorim pa sam se pokrio plahtom i sjetio se gdje je proslo vrijeme kada smo nosili salotep u skolu i ljepili se ko oni iz normalnofobije.....Da mi je opet imat radionicke kod Jurina kad smo neki kurac lemili i kad je marinela uvijek dobila opekotine od kolko god stupnjeva oččččes...
Neki dan se secem po gradu i pazim da me ne pogazi kamion i vidim Filicku u nekom ducanu nutra....Ne samo da sam si upropastio taj dan nego sam valjda spomenuo milijun puta rijeci.Pas,mater,konj,isus,bog,picka materina.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.