> Gitara bez zica - Nemoj citat i odi doma - Blog.hr

Nemoj citat i odi doma

15.04.2006., subota

Gitara bez zica

Cestital mi danas neka cura a moze bit da je mozda i muskarac jer se s njom/njim dopisujem nekad preko msn-a.Dakle cestitala mi je uSKRS???Zahvalim se ja radi pristojnosti pa krenem razmisljat da taj uSKRS meni opce nis ne prestavlja...Mozda je to cool slavit :-)) ali dok vidim tko predstavlja tu crkvu zlo mi je.Debeli smrdljivi popi kojima su jedino vazne pare a za obicnog covjeka ih boli kurac.Najbolje mi je bilo ono kak slave uSKRS na filipinima il tak neke.Uglavnom frajera pribiju na kriz cavlima i zavezu ga strikom i razapnu ko Isusa......Frajeru siba krv dok je na krizu i sigurno umire od bola ali on i svi ljudi su u nekom fanaticnom zanosu i oni se mole....Uostalom neznam koga to zanima ali prebrojio sam da imam ukupno dvadeset prsta i da mi na desnoj nozi drugi prst stoji malo krivo.Nisam bio na kavi s frendom i nismo pricali o jednom rasvjetnom stupu kojeg nisu postavili i nismo skupa isli na wc i nisam doma isao tranvajem jer nisam htio cekat bus jer vozac nije bio na poslu....Ako uskoro ne dode smak svijeta onda nema Boga

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.