(: malo zanimljivosti na netu by aknes :)

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

17.11.2007., subota

DRAGE MOJE I DRAGI MOJI :)

VRATIA SE ŠIME... lol


ma ne... Ukorila me moja kolegica mila i draga Marina kako nema više mojih štiva... a vidim da su me tražile i N3la, Saki i Amre... dajte curke, pa umislit cu se... lol
nikako ne stignem pisati, znate kako je.... muž, djeca... lol šalim se naravno, daleko sam ja još od muža i djece, nadam se... lol

moj život je tako zanimljiv... kradem Bogu dane... idem na fax... pa dodjem mrtva umorna i onda crkavam.... pa idem sa svojom ekipom ljutom na kavu i tako prolaze moji dani....

Želim ići u inozemstvo kod jednog vaterpolista koji me je oborio s nogu i zbog kog sam pukla kao kokica... ali sretna sam :)

Bila sam dakle kod Glorie i Dragane i sada onak jedva čekam da opet idem tamo... evo vam kisi kisi jer sada moram ici spremati se za vanka :)


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:30 - Tipkaj :) (1) - Printaj :) - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta će biti s vama....

Upoznajte mene.... :)

=> Uz što uživam skakutati po kući i izvan nje <=