(: malo zanimljivosti na netu by aknes :)

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws

06.07.2006., četvrtak

Ljeto je, a ja ne ljetim ;(

Svi se kupaju osim mene ;(

Maloprije sam se probudila i skužila sam da me opasno drma inspiracija, pa rekoh sjesti ću za kompa da nešto naškrabam. ;) Nakon što sam se umila i obavila sve potrebno u kupaonici zasjela sam za komp i aranžirala sam si playlistu na Winampu i sad sam ready to go. Mislim da pišem jel ;)

Imam toliko toga za napisati da jednostavno ne znam odakle da počnem….
Upravo svira pjesma TEMPERATURE Seana Paula pa ću od toga krenuti.
Neki dan, vani sunce prži, a Babbel i ja sjedimo na njegovom balkonu i pijemo kavu. Gledamo užurbanost baranjskog života u dubokoj hladovini i kontamo kako svi živi ljudi piče na bazene osim nas dvoje. Znam po sebi da su neki ljudi meni bliski već zaboravili da su i imali ljetni ispitni rok. A ja vam dragi moji u ovom trenutku imam još (pazi sad!) 2 ispita koji nisu za uvjet sutra, 2 koja su za uvjet idući tjedan i još jedan koji nije za uvjet ako ga prijavim…. Eh, i to je onda ljeto. Mislim do 15.7. treba grijati stolicu. A Babbel se treba upisati fax, pa mora za to štrebati, a imao je tek maturu ;) Tak da se uzajamno jadamo jedno drugome… A kad sam već spominjala ispitne rokove moram se pohvaliti da sam dala za sada 3 cijela uvjetna, i 2 ispita sam dala pismeni, iz jednog moram još odgovarati jedan mali dio usmeno, a drugi moram sve usmeno odgovarati. U biti, od svih preostalih uvjetnih ispita sam položila nešto ali još mogu još. Do rujna. Al sam ga zakomplicirala, ha? ;) U zadnjih 3 dana sam spavala sve zajedno 115 sati tako da sam sinoć zaspala u pola 11. ;)

Veliki problem mi je što mi moj dragi mobitel polako umire ;( Onak crkne, kad mu pukne (ha ha rima ;)) a nije mu bterija prazna. I zato smatram da bi bilo dobro da dobijem novi mobitel. I to ništa drugo nego…. Sony Ericsson W 800i ;)

Jučer, nakon što sam dala ispit otišla sam do Terra Nove i kupila frendici poklon za rođendan, a sebi sam kupila majcu o kojoj sam sanjala. Narandžasta je, a na njoj piše NOT YOU… YOUR FRIEND ;) i nakon što sam došla kući otišla sam na depilaciju nogu! Da, da, vrućim voskom! aaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAGGGGGGGGhhhhhhhhhaaaaaa
Ne mogu baš reći da je osjećaj ugodan i definitivno ne mogu reći da je bezbolno.

I poslije svega toga sam otišla kod moje prije Džase na Bday . Majca joj se sviđa a meni se sviđa mali sin seke njenog dečka LEO ;) Mali je predivan i baš sam se lijepo igrala s njim. I onda sam dobila jedan phone call koji me je oprostite na izrazu raspizdio do krajnjih granica. Navodno sam na jednom mjestu trebala biti pola sata nego sam planirala. A da mi je netko možda javio???!!!! Ne, nije. Pa mislim, kako da ja znam ako mi se ne javi! No dobro. Jučer Babbel,Mala D i ja na kavi oko pol 9 i odjednom kaf se nenormalno puni. Prije početka tekme u bašti kafa više uopće nije bilo mjesta ni za iglu baciti. Nogometna groznica traje i dalje iako su naši ispali. Meni je još i moja omiljena momčad Brazil ispala i onda ja iako obožavam gledati nogomet, ne gledam ga.

Moje cure su se sad sve vratile u naš grad mali i jučer su bile na kavi (ja nisam), danas idu na bazene (ja ne idem) a večeras će biti pravljenje pizze (E NA TO IDEM!). Rekla sam im da moram do srijede štrebati još kao luđakinja a poslije srijede sam otvorena za svu živu vrstu zabave ;)

I sad dok sam tipkala sjetila sam se da sam Neli zaboravila poslati šifre za prijavu ispita za srijedu. Pa sam ju jednostavno nazvala jer ja to mogu! Jer sam si napravila opciju unlimited, tako da mi npr. Ovaj sad poziv koji je trajao kratkih 50ak minutica košta ni manje ni više neko 0.74 kuna. A mogu tako razgovarati sa 7 ljudi i za 1,11 kn sa svim ostalim ljudima 098 i 099. ;) ZAKON!

Ah, unatoč svim ispitima i štrebanju, ja ipak stignem razmišljati o jednom majom medi koji mi se toliko sviđa da ću zamračiti! ;) Heh ;)

Otkrila sam jednu novu pjesmu, iako je nekima možda to već poznata. Pjesma se zove Kylie, glazba je odlična (i mojoj Mari se sfiđa) a glavni dio ide ovako:

Kylie give me just a chance
Let's go out and dance
We can get into the groove
I can watch you move
Later you can sing to me
Like a shining star
But I rather nail you on the backseat of my car
;)

Idem sad učiti matematiku, pedagošku ili zlostavljeno dijete ;) A vama šaljem veliku pusu do sljedećeg javljanja! ;)

- 09:36 - Tipkaj :) (4) - Printaj :) - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta će biti s vama....

Upoznajte mene.... :)

=> Uz što uživam skakutati po kući i izvan nje <=