< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:Anny

Opis bloga

Pozdrav, eto odlucio sam otovrit
svoj blog kako bi se mogo malo opustit
i izlozit vam svoje kolumne
nekima ce se svidjet nekima nece
ali bitno da ostavite svoja misljenja
kako bi se poboljso.

Hvala

Linkovi

BiteFight
Anime pjesme
Coucoucircus
ImageShack
Crotaku



AnA
Jasna

Blue Butterflys

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Little Blue Butterfly

black sun dying
black sun rising
is this impure
is this impure?

shadow of locust
this is beast
shadow of locust
this is at least
the slow descent of autumn
into the butcher garden


black sun dying
black sun rising
is this impure
is this impure?


children, it's midnight
it's time, we've come
hand in hand
on earth, in hell
sick or well
we're bleeding - all over - the world
you and me
on land and sea
in life, in dreams
or, so it seems
new beginnings
new ends
it's obvious
it's him
the deafening
beautiful
silence...
of sin!

ponedjeljak, 22.10.2007.

Sreca

Osmijeh mi je bio od uha do uha, jedna suza mi je padala niz obraz, stajao sam nasred livade sa rasirenim rukama i jednostavno se opustio i uzivao u laganom povjetarcu i vrelom suncu.
Sreca je jedna od vrlina koje covjek ima sa sobom htio on to ili ne, netko ce biti vise sretniji netko manje. Sama osoba o tome odlucuje, i nitko vise.
Toliko toga sam prezivio i dozivio, a opet je to nista naspram nekim drugim ljudima koji su jos gore dozivjeli i prozivjeli. S vremena na vrijeme mi dodjem da jednostavno zaplacem, jer se sjetim proslosti i sadasnjosti, te ljudi koji su mi pricali da ce sve biti u redu, kad su mi govorili da se treba ici prema dalje. Bio sam sretan nekad, pa sam postao budala, sad to shvacam i sad jedino sto zelim je to da me ljudi gledaju onakvog kakav jesam, nisam savrsen i nitko nije ali mislim da sam dovoljno dobar da me se cijeni kao osobu, prijatelja ili kolegu.
Znao sam povrijedit ljude, znao sam lagat ljudima, znao sam varat ljude ali sad kad se okrenem i kad shvatim sto sam napravio jednostavno se osjecam jadno, pa makar to bile i neke sitinice, ali ljudi kazu da su sitnice bitne. Izgubiti nekog radi sitnice je glupo, nadam se da se to nikom nece dogoditi, samo nadanja su teska jer je i sam zivot tezak.
Mislio sam da cu postici time nesto ali sam samo postigao samo tugu i samocu, radi cega, radi sitnica, ha ha sad na to gledam sa osmijehom na licu. Pitate se, zasto?Zato jer sam krenuo naprijed, okretati se vise necu, druga sam osoba i sad me kao takvog trebate gledati. Molio sam i molio ali te se molitve nisu odazvale i tada sam mislio da bog nepostoji, da je to samo paravan, no s vremenom covjek se zapita dali je to istina, Istina da nas on nije stvorio ili je stvarno istina da ga nema, da nema nekog uzvisenog bica koje nas stiti. Ja mislim da mi je to bice vratilo osmijeh na lice. Ili je to bila jedna osoba, hehe, samo ja znam, i tako ce i ostati bar do daljnjeg.
Zelim opet biti sretan, zelim se opet smijati, zelim opet biti onaj stari-novi ja koji ce nasmijavati ljude, koji ce biti uz prijatelja, obitelj, kolega kad me zatrebaju, to mi je cilj, to mi je zelja i nadam se da ce mi se ostvariti, makar znam i to da samo ja mogu uciniti tu zelju ostvarivom sa svojim postupcima.
Zivot je prekratak, pretezak i prenaporan, zato između toga treba sto vise biti sretan, veseo i dobar, jer jednom ce ti se isplatiti i biti ces nagradjen, i za to treba zivjeti, Ja se nadam da cu i ja biti nagradjen, iako nekad nisam bio razumljiv, ponekad nisam bio ni svoj,i iskreno se nadam se da ce mi ljudi to oprostiti i pruziti drugu sansu. Moliti ih necu za oprost jer sami moraju o tome odlucit.
Biti sretan je moj zivot, ciniti ljude sretnim moja je zelja, vidjeti osmijeh na licu tuzne osobe moj je poklon vama...



| pusTI kOmEnTaRčIć (2) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.