www.akcijamladih.org

petak, 26.05.2006.

napokpon nazad

svim čitateljima ljepi pozdrav napokon sam došao nazad. gdje sam bio ? Ne nisam bio na dalekom putu, kontinentu, ili nedaj bože u bolnici. Učio sam za pravosudni ispit i tri mjeseca svog života sam samo tome pšodredio. no, pravosudni ispit je položen i ja sam spreman za nove izazove.

26.05.2006. u 19:25 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

BLOG - Vijećnika Akcije Mladih u Općini Lovran - Gorana Frkovića


sve što jedan novi mladi političar doživi obavljajući funkciju vijećnika u jednom malom općinskom vijeću

-na ovom mjesto pročita će te i nove vijesti o radu Lovranskog općinskog vijeća,kao i o radu Lovranskog ogranka Akcije mladih


a ako se pitate što je to Akcija mladih, posjetite web stranicu www.akcijamladih.org i tamo možete saznati više o toj novoosnovanoj političkoj stranci (osnovana u 3 mjesecu 2005.),koja je nastala kao reakcija na postojeću političku situaciju u državi, te je svojevrsni bunt mladih ljudi koji smatraju da možemo i moramo bolje






na ovoj stranici objaviti ću i dnevni red svake sjednice prije održavanja iste, zapisnik i moj komentar, pitanja i prijedlozi su dobrodošli.

Ako imate koje pitanje okinite, odgovor sljedi



Hit Counter

Website Counter