x...Desing By: Andrijana...x Beyonce-Listen - Hip_Hop girl - Blog.hr
Blogovi koje često posjećujem...

...Ana i jalud
...Anitanut
a href=http://dvijeludace7.blog.hr target=_blank>...Dina i Anaeek:
...moj blog,Janin,Anitin i Betin:headbang
http://photobucket.com" target="_blank">Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Evo malo o ljubavi..
Ako ljubav ima ime,
tvojim se imenom zove...

jer ljubav je tvoj pogled,
tvoj osmijeh predivni...
ljubav je i tvoje suzno oko,
ljubav je tvoj glas umilni.

Ljubav je tvoj hod prema meni,
ruke koje se u zagrljaj šire,
usne koje k mojima žure,
tvoj šapat koji tiho izgovara moje ime.


Ljubav je moja čežnja za tobom,
kad su mi tobom snovi ispunjeni,
moj nemir kada mi nisi blizu,
kada se budim a prva si misao meni.

Ljubav...
opjevaše je mnogi pjesnici,
No najljepša pjesma, ime je tvoje,
Za mene jedina ljubav si TI

Hip_Hop girl

x...24.05.2007., četvrtak...x

Beyonce-Listen


Ovo je super pjesma!!!!!!!
Uživajte!!!!

- 20:58 - Talk To Me... [11] - Print Post...- #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Something about me....
Oni koji me poznaju misle da samlud...,a kaj češ...
Moje ime je Ema...
Volim:dečke,jestnjami,slušat stranu muziku,ludo zaljubljenacerek,nogomet
Ne volim:cajke,umišljene,razmažene ljude,školuheadbangheadbang...
Navijam za Barcelonu i Milan...

Sve o meni saznat će te u postovima...
Bye-Byewavewavewavewave

Slikice>

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
zezancja....
...Kako ću se sutra osjećati...

Ruka u ruci…
Povjetarac u kosi…
Smiješak na licu…
Nježan poljubac…
Snažan zagrljaj…
U očima sjaj…
Ljubav tvoja
Sve je što mi treba…
Ljubav tvoja
Poput otrova me opija…
Taj otrov je sladak…
Sladak ali jak…
Neznam više što govorim…
Zbog tebe gorim…
Sve te više želim,
Bez tebe ne postojim!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
DesingBy: Andrij@n@
Copyright 2006