akači 4ever

petak, 11.05.2007.

Napiši everybody hates Chris

Samo da se zna, Mi smo Sara i Čiči, napisal smo PONOVNO novi post, sad tu, budemo namamile druge blogove tu da nas komentiraju, pa se ne brinite, ali ovak:
UPOZORENJE:
MI PIŠEMO SVE ŠTO SMO REKLE, IMALO TO VEZE S BLOGOM, POSTOM, IL NE, SAMO DA ZNATE, UVREDE KOJE NAPIŠEMO, PA, NEMOJTE IH SHVATATITO OZBILJNO!!!
oVAK, OVDJE JE JEDAN DIO JEDNE EPIZODE, UŽASNO SMIJEŠNOG SERIJALA
"eVERYBODY HATES cHRIS"
MORATE TO POGLEDATI!!!

POGLEDAJTE!!!
e DA, Sara je napisala novi post, pa dođite pogledat, i iskomentirat, a uskoro ću ja, Čiči napisat novi post, pa dođite pogledat, e da, Dorotea, sorry moram, Dorotea ima svoj blog!!!Uskoro
će napisatt svoj first post!!!
Pa, gad ga napiše, sigurno će nam javit, ak neće, onda ćemo mi!!!smijeh
Ima neke slike sebe i Petre u boxu, pa ćemo mi objavit neke njezine slike!!!
Pozz do sljedećeg javljanja nas il nekog drugog na bloguwave


11.05.2007. u 23:23 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

06/07 (8)
05/07 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O nama...

Ovo je blog o našim "sunarodnjacima" iz razreda....
Sve novosti o nama....
Saznajte sve o nama bez cenzure!!!
Osim prezimena naravno...
Ako vas zanimaju brojevi telefona, ili neke druge privatnosti, obavijestite nas u komentaru.

BY:
&
Jakov
&


Roman
&
Roman10, Antonio, Deva, Baka
&
sponzi
&
fazi

&deva

Naši blogovi

Jakov

Roman

sponzi

o-dito

deva

pips

naša abeceda

a-alkemičar
b-banana
c-crta
d-deva
e-elton john
f-fifi
g-granata
h-hehehe
i-ina
j-ja
k-kurac
l-lika
m-mi
n-nika najgluplja osoba na svijetu
o-orao
p-pipa
r-rat
s-sibilarizacija
t-televizija
u-ulica
v-vezni red
z-zutra
ž-najpotrebnija sorta[nezelimo se spustt na nikin nivo debila]
ostatak znamo

by:POJMA NEMAM KO



BROJAČ POSJETA
{Counter}