aka bad bad bad

nedjelja, 12.02.2006.

prošla nam i ova subota

ei ljudi evo javljam vam se da vam ispričam kak mi je bilo jučer vani. uglavnom bilo je odlično. prvo smo ja i mateja otišle po bošnjakicu i onda smo sve zajedno lijepo otišle u posh. plan nam je bio da budemo do 9 u poshu pa onda idemo do oksa. i tak mi oko 9 krenemo iz posha i sretnemo marijanu,ivanu i ružicu koje nam kažu kak ne možemo uć u oks ak nemamo 16. da njih nisu pustile. to mi je bilo najveće razoćarenje te večeri. al još veći problem je bio što je imam 16 i mogu uć al ove dvije ne mogu. al ajd idemo mi ipak to provjerit. i došle mi do oksa pokažem im mjesečnu i puste me, kaže bošnjakica kak ima 16 god al je izgubila mjesečnu a tea je rekla da ima 15 i tak oni nas lijepo puste unutra.al kad smo mi ušle ono prazno. boša odma ošla kod sitarića i alke za stol.ja i tea se tam malo muvale po oksu i sve kontamo kak će to tak bit prazno cijelu noć. a ono a pol sata svi počeli dolazit i još sam par ljudi uvela unutra sa mojom mjesečnom i tak...na kraju je u 12 bilo toliko ljudi da nismo mogle prolazit. i bilo je stvarno odlično. prvo mo je boša trebala kući u 12 al na kraju smo sve tri ostale do 1h. bilo je toliko poznatih ljudi. ma nemam riječi!! kak bi boša rekla bilo je olično... eto pozz svima ... kissam vas sve... cmokich

- 14:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #