šahmat

četvrtak, 22.11.2007.

Tko se boji vuka još...

Jedan od najzanimljivijih trenutaka svake političke kampanje većini ljudi je, mišljenja sam, upravo televzijsko sučeljavanje, kada se političari istinski direktno obraćaju jedan drugome, postavljaju pitanja, na njih odgovaraju i javnosti iskreno (u živo) predstavljaju svoje ciljeve, nastojeći potkopati zalaganje onog drugog i odašiljući tako svoje tendencije da obrane vlast ili ako je već riječ o oporbi, da osvoje vlast. Na taj način oni direktno pokazuju gledateljima ili pak slušateljima koliko im je uistinu stalo do toga da ostvare pobjedu te ciljeve za kojie se zalažu. Televizija je danas jedan od najrasprostranjenih medija, nalazi se u gotovo svakoj kući a koliko ljudi provedu vremena pred tim zlom uistinu ne želim komentirati, već želim naglasiti činjenicu da bi svaki političar, naravno u slučaju da je izazvan, trebao pristupiti sučeljavanju i obraniti svoju čast, te čast one politike za koju se zalaže i to upravo pred milijunskim auditorijem. Kako je u javnost procurila informacija da je Milanović izazvao Sanadera na ovaj tip političke borbe baš sam se razveselio, jer istini za srce toga nema na TV-u svaki dan. I tako je prošlo par dana (ne računajući ona četiri dana kada je Sanaderu umro otac jer to zaista ne bi bilo etično), a moj entuzijazam je sve više i više padao, sve dok nije došao na nulu kad sam shvtio da od toga zaista neće biti ništa.
No, onda su me počele kopkati druge stvari, prvenstveno to što nisam, i još uvijek ne mogu otkriti razlog zbog kojeg Sanader indirektno izbjegava sučeljavanje. Tko zna, možda se boji kako misli većina ljudi ili je možda HDZ toliko siguran u svoju pobjedu da mu sve ovo i nije potrebno, jer kako sam saznao čitajući Globus provedeno je jedno istraživanje prema čijim rezultatima HDZ vodi pred SDP-om , odnosno koje kaže da će HDZ u 10 izbornih jedinica osvojiti 58 izbornih mandata, a SDP kojih 53. Drugo pak istraživanje koje je provedeno pod okriljem agencije Puls ističe da SDP ima blagu prednost nad HDZ-om. Naravno da ne možemo sa stopostotnom sigurnošću prihvatiti ovakve prognoze, no učinilo mi se da bi HDZ ipak mogao odnijeti još jednu pobjedu, sudeći prema komentarima na koje sam naišao na internetu i u razgovoru s drugim ljudima. Možda su veliku ulogu ipak odigrale nedavne akcije vlade koje u potpunosti idu u prilog Sanaderovom HDZ-u, no bilo je tu i reklama te postavljanja plakata u dijaspori koja će, mišljenja sam odigrati jednu od ključnih uloga u ovoj tijesnoj utrci u kojoj su utrošeni milijuni i milijuni, a najviše od strane HDZ-a. Baš me zanima da li će dotični predat listu svojih donatora ili je sve ipak bilo na račun države, jer kako kaže komentar na moj prvi post HDZ pije, a država plaća.
Moram priznati da mi se je najviše svidio jedan komentar s nekog foruma koji kaže: «Novih snaga nema, ali nema smisla birati manje zlo. Najbolje bi bilo kada nitko ne bi izašao na izbore, nek izađu samo HDZ-ovci jer je ionako sve njihovo pa i zrak koji dišemo.» Zaista nemožemo znati kakvi će na kraju rezultati biti, jer tokom ove kampanje stvarno je bilo svega i svačega, i to od prve hrvatske utopije Sanadergrada do uzajamnih vrijeđanja i kojekakvih parodija. Meni osobno sad pred sam kraj sve ovo liči na tiskovnu presicu na kojoj se sučeljavaju dvoje boksača i jedan drugoga vrijeđaju,( dok ostali koji također sudjeluju na turniru samo promatraju, jer nemaju dovoljno vlastitih navijača ) i uvjeravaju navijače lažima za koga da navijaju, dok su oboje uvjereni u svoju pobjedu. Smiješno zar ne...

- 23:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.