Ništa posebno...

Hehe...evo me...jučer mi je bio rođendan...da,da...navršila sam 16...kak sam hepi...ovo će bit kratak post,mislim, STARA GODINA je,moram se ić spremat za feštu!!! Odlučila sam di ću...idem kod adele...žao mi je kaj nemrem bit i kod mee,al starci mi se baš i ne slažu s tim da idem kod mee,ne poznaju ju,pa zato...a kaj ću im ja...da idem kod mee,mogla bi bit do 2,a to počinje u 10!!! 4 sata da slavim NOVU??!! Neće to tak...zato idem kod adele,jer kod nje mogu spavat...jučer sam ajmo reć "proslavila" rođendan...baš je bilo fensi...dobila sam fensi darove,na čem zahvaljujem: LUCIJI,MIŠKECU,ANJI,COFI,MARINI,LUNI,ADELI I NATALIJI (jako sam zahvalna njemoj mami na štucnama...super su)...a ostali darovi su isto predobri...mislim,cure,fakat niste trebale...al fala...
ovaj,da...to je uglavnom sve...za koji dan-dva se javim da napišem kak je bilo na novoj...mislim,kad ću bit u stanju...wink
želim vam svima sretnu novu godinu i sve najbolje!!! zabavite se svi na dočeku!!!
e,da...i fala svima koji su mi čestitali rođendan (mislim prek komentara),i da,sarchy,gledala sam mail,al nisam niš našla...probaj opet poslat...pusa svima...kiss


31.12.2006., 18:09 || Komentari (9) || Isprintaj || ^

da...i...kaj ima?....

I evo mene opet,nakon neznam kolko vremena,javljam vam se iz topline svoga doma...sva živčana,jer imam osobnih problema...me znam di ću slavit novu...imam 2 super poziva i neznam di ću!! Jedna frendica-ADELA, me zvala kod sebe doma,super sam si s njom,jadna me uči svirat klavir i gubi živce sa mnom,a i kod nje će biti NATALIJA,s kojom sam super...a drugi poziv je kod mee...s njom se ne družim baš,al će tamo bit svi ostali koje volim: COFA,LUNA,MIŠKO,ANJA I MARINA i još puno ljudi koje baš ne poznam,al su mi ok...i ja njih sve skupa zajedno fakat jako volim...al ne mogu od mene tražit da biram ko mi je draži...to nije fer!!! Kad sam s jednima,oni me nagovaraju da s njima slavim,a kad sam s drugima,oni me nagovaraju da slavim s njima...na kraju sam rekla da ću ostat doma....ne znam kaj ću!! Nemrem se odlučit...a zakaj ne slavimo svi zajedno?! Ja bi tak to htjela!!! Upucat ću se!!! Nadam se da vama nije ovak ko meni...e,sljedeće godine ću se dogovarat 4 mjeseca unaprijed,pa mi nitko neće srat...tak je najbolje...
I tak ljudi...kaj ima inače u životu?! Škola je gotova...ah...koja uživancija...3 tjedna...dobro,malo manje,al nema veze...
i tak...
aha,da,moram spomenut Rajnglu...tako savršenu osobu u životu nisam vidla...oh...taj stas,ta kosa,ta frizura...savršeno...ne modu mu se nadivit...sad sam se čula s njim na msn-u,i sad me napustio...neeeeeeee...headbang poludit ću...moj život je gotov sad...bez njega,moj život nema nikakvog smisla...NEEE....ŠMRC,ŠMRC... ubit ću se...nadam se da ću ga opet čut,opet vidit...ne mogu bez te božanstvene ljepote...da...aha...
ok...to je dosta...rajngla-ti si na redu!!! Sam te podsjećam!!
hehe...pusa svima...kiss
bok...wave


27.12.2006., 18:37 || Komentari (15) || Isprintaj || ^

hehe...evo me

Da,da,znam da me nije jaaako dugo bilo,al nisam imala vremena,škola i sve to...jadna ja...jadni mi svi...šmrc...skužila sam da mi neš ne valja s komentarima...a ja mislila da me nitko ne voli...no skužila sam da nihe tak...bar se nadam...wink i tako...kod mene nema niš novog,sve je po starom,sve je dosadno...žao mi je,al sad nemam puno vremena,pa će ovo biti jako kratak post!!
I sam da kažem da mi je jako žao kaj nisam ljudima ostavljala komentare fakat dugo,al kao što rekoh...nisam imala vremena...nisam oko mjesec dana bila na kompu!! Joj,danas smo pisali zadaćnicu iz hrvatskog-dobit ću 3....100%...al nema veze,pomirila san se već davno da ne znam pisat sastavke...i da,pisali smo i likovni...pazite- LIKOVNI!! Nikad nisam mislila da ću pisat test iz likovnog...sam se nadam da sam dosta napisala,da je ok...a bum vidla....joj...latinski,to inače nikad ne pita,a sad odjednom on ispituje...
da,btw. ja sam sad u školi i ovim putem pozz anji,marini i anamariji koje su sad kraj mene....
jedva čekam da završi škola!!! Još samo 2 tjedna...ah...moj životni san!!! da...kak da ne...
dobro,ja sad idem...nemam više inspiracije...
zbogom....wave
do pisanja kiss


07.12.2006., 16:01 || Komentari (16) || Isprintaj || ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.