došla i ja!!!

da,da...evo i mene stigla sam....
došla sam samo da vas pozdravim
i to je sve...
nemam kaj pisat...
pa... pa-pa


17.11.2006., 18:14 || Komentari (2) || Isprintaj || ^

joj,joj...

I tako prošo još jedan tjedan...fala Bogu...jedva sam čekala...danas je subota...da...jeeej...idem van!!! Woo-hoo...idem s marinom,lunom,anja na žalost neće ić...šmrcnoi nemam pojma ko će još ić...ugl...bit će nam super...mora bit...i skužila sam-kad sam napisala prošli post,svi su mi srali...pa kaj se bunite...ja sam samo napisala svoje mišljenje...nemojte se ljutit...al dobro...sad imam s kim ić van! Škola...mrzim testove...da,jako...sljedeći tjedan je rezerviran za matematiku i engleski,pa ispitivanja...užas...al veseli se tome kaj ću bit dežurna...jeeej...juupi...jedva čekam...i to baš u srijedu,na grozan dan...ah...uživancija...ne moram tad učit...tooo!!! Ajoj,moram iz...pazi ovo-iz LIKOVNOG napisat referat!!! Ma blago meni,i to o grčkoj mitologiji...to inače volim...al neznam kaj da pišem o tome 3 ili 4 strane...poludit ću!! Mislim likovni...al,dobro,bolje mi je to neg crtat,u tom sam još gora. Al načula sam neku glasinu da se vraća naša stara profa iz likovnog...profa koja tam baš radi,al je sad na bolovanju...nadam se da je to istina,zato kaj nam ona bar nije davala referate za zadaću...UŽAS!!!
I tak...neznam kaj da vam više kažem...
Aha...ja bi probušila još jednu rupu na uhu,a mama mi neda...a daj ajde...imam samo 2...ne kužim zakaj mi neda..baš je pokvarena...ne vjerujem da ću ju uspit nagovorit...a baš bi htjela...šmrc...mogu mislit kak bi tek reagirala da joj kažem da oću npr. tetovažu ili piercing!! Ufff...poludila bi...to da napravim,nebi živa ostala...ma blago meni...
I za kraj bi htjela pozdravit,kak luce kaže,svog ˝obožavatelja˝,kojeg molim da napiše svoje ime (btw. PERVERZNJAČE JEDAN!!)lud

to je sve za danas...
do sljedećeg pisanja...
zbogom...wavekiss


11.11.2006., 14:30 || Komentari (12) || Isprintaj || ^

konačno novi post!!

I tako napisah ja konačno novi post! Znma,znam...bilo je i vrijeme,al mi se jednostavno nije dalo...žao mi je...znam da sam vam falila...tako djelujem na ljude...i tak...ima kaj novog kad vas ljudi? Zato kaj kod mene NEMA NIŠ!!!! Ubit ću se!! Sad sam skužila da ja nemam nikakav društveni život!! Nitko me ne voli...no sad sam tužna...šmrc...šmrc...ne mogu vjerovat da sam u ovih 4 dana samo 1 dan bila vani...a zašt...prvo mi se neda...onda nemam s kim,pa mi se opet neda...i tak...i tako ću ja danas,u subotu navečer,da,tako je,u subotu,bit doma...i kaj radit...niš...dosađivat se...na moju žalost...tako mi je dosadno u životu...a nemam ni 16 godina!!! Al sam luzer...blago meni...woo-hoo...al dobro...neću više o tom...nadam se,ne,sigurna sam da je vama puno,puno bolje neg meni...
pa ljudi...
neću više pisat niš,nemam kaj...
uživajte mi svi...
pusakiss

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

LUZER!!!


04.11.2006., 16:47 || Komentari (15) || Isprintaj || ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.