petak, 11.08.2006.

helou

kao sto vidite promjenih predlozak...trenutno radim na vlastitom predlosku a ovaj sam uzela sa ovog bloga....ima dobrih stvari....evo gubim vrijeme tu malo na netu...
kao sto se zna danas je viva la pola...danasnji hedlajneri su toy dolls-i, onda solo projekt saša 21, puljanima i okolici poznatiji kao sale veruda iz kud idijota, nakon njega osječani debeli precjednik, onda razlog zbog kojeg najvise idem na viva la polu su meni najdrazi zemljaci DUBIOZA KOLKTIV iz BiH, backstage iz slovenije, ashes you leave iz rijeke, opet slovenci-shanti nilaya, nailed; kao i jos jedne pulske nade mad face....jos samo sat vremena....huh...jedva cekam...
sutra je nastavak...hedlajneri su anti nowhere league, njihovu pjesmu 'so what' je obradila metallica....nakon njih je six pack isto slovenci, cula sam da su dobri pa to i ocekujem sutra od njihovog nastupa, onda je anti-todor...punkerija stari...to su nasi puljani naravno...pa, the drinkers, isto neki slovenci...inace kao sto ste mogli skuzit najvise bendova je iz susjedne nam male zemlje i same pule....pa da nastavim...iz novog sada dmt, pa talijani koji su svirali sa misfitsima bit ce da valjaju-roskos, pa opet nasi viva glorio(ex trobecove krušne peći), opet pulski popeye oni su vec tradicija na vlp...post punk-gothic bend iz zagreba phantasmagoria i zavrsnu rijec imaju puljani mor roll...neki novi bend tako da bum prvi put cula na sto oni lice....
ugl...sve u svemu trebalo bi mi bit dobro...ja vas pozdravljam...izvjestaj negdje u ponedjeljak....naravno kako je bilo na svemu ovome....brzo ce 20. a tada je plaća i onda jos 10 dana i prestajem radit...i onda skola....umalo zaboravih....2.9. u monviju u rovinju upad free na THE BEAT FLEET...to bi mi trebo biti njihov 4. konc u manje od godinu dana....a sta ces jebi ga kad su legende samo takve....
e sad stvarno pozdrav....

| 18:38 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>