utorak, 23.05.2006.

hola

evo malo da se javim opet...dosadno mi doma....iako imam tonu stvari koje bi mogla radit ja se vrzmam u ovi informatickim vodama...jebaji ga....sta ces? uglavnom evo odbrojavam dane do svjetskog prvenstva...evo za tocno 48h sam u busu....nemogu docekat...jucer nam je trenerica procitala program..kako je sve ono zbunjeno...pa to se svako malo mjenjaju te kategorije...ja sam se sva pogubila....uglavnom...navodno bi svaka grupa trebala imati svoju svlacionicu...a u njoj kozmeticarku i tv na kojoj ce pratit natjecanje...cisto sumnjam ali nek im bude....tako znaci u cet krecemo u petak se natjecemo u polufinalima a ako prodjemo u finale onda smo na redu tek u nedjelju...ja se nadam da hocemo...subota nam je cijela slobodna pa su nam obecali shopping i odlazak u neko sranje od zabavnog parka valjda nesto kao gardaland na vodi...a bo...nis od daljnjih novosti...zajebali su me opet ovi iz agencije tako da ne idem ni u berlin...odustajem...koji su to supci...ali sam si isplanirala sve drugo...idem na hladno pivce 9.6. pa dubioza je negdje u 7. i franz ferdinand je u4.7....ma bit ce mi ok...je da svi ovi nece moci nadomjestiti jedne i jedine pepperse ali jebaji ga....e da...kupila sam si black box...finally... sretna sam ko macka kad pojede misa...jebote koja usporedba...uglavnom sto se tice albuma...malo su me razocarali ali ima stvarno pjesama za riknut koliko su dobre....evo male recenzije....inace jupiter mi je bolji od marsa iako sve sto vise slusam mars i on mi je sve bolji...kako sam se ja samo sad izgubila....uglavnom....

JUPITER
1.Dani California-svi ste ju čuli sve znate
2.Snow (Hey Oh)-jaaaako dobro...mobitel mi tako zvoni
3.Charlie-koga god pitam svi imaju isti odgovor...jako jako jako dobro...stavrno je...jos kad john dođe
4.Stadium Arcadium-ono nije mi bas najdrzaza ali nije ni losa
5.Hump de Bump-ova stvar je preluda...
6.She's Only 18-refren mi je ok ali pjesma mi je malo zaostala...nasla sam negdje demo od te pjesme i bila je bolja kao demo nego ovako
7.Slow Cheeta-bas je slow ali je jako lijep pjesmuljak
8.Torture Me-smijehyesthumbup...od početka do kraja čista 5ica
9.Strip My Mind-kad sam cula johnovo zavijanje na pocetku bila sam presretna
10.Especially in Michigan-predobra
11.Warlocks-refren mi je super
12.C'mon Girl-c'mon girl/let's get it right/let's get it right/let's get it right
13.Wet Sand-ova popevka je isto jako ljepa
14.Hey-podsjeća me na Natali Pizdar...melodija


MARS
1.Desecration Smile-cula sam pjesmu i prije izlaska albuma...bolji mi je bio refren na prvotnoj snimci
2.Tell Me Baby-rijeci od ove pjesme sam ispisala na klupi u skoli...
3.Hard to Concentrate-nemam neki komentar
4.21st Century- i nju sam skinula prije izlaska albuma...preprepreprepredobra...
5.She Looks to Me-she looks to me alright
6.Readymade-i nju sam skinula prije ali mi nije prirasla srcu bas
7.If-ima boljih...
8.Make You Feel Better-kako sam naslov kaze
9.Animal Bar-not bad
10.So Much I-podsjeca me na neku pjesmu stariju..ne od njih
11.Storm in a Teacup-looka looka lika lika....jedan dio teksta
12.We Believe-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako dobro
13.Turn it Again-opet nemam nikakvog komentara
14.Death of the Martian-meni se sviđa...

moram stavit neki novi video per che je dani california otisla u arhivu...


evo ljudovi to bi bilo sve...mislim da sad necu pisat nista dok se ne vratimo sa svjetskog...pa eto...da... drzte nam fige...wave


| 09:10 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>