četvrtak, 18.05.2006.

promjena of the plan

e da....promjena plana...umjesto u prag 14.6. idemo u berlin 15.6.....naravno art travel nebi bio art travel kad ne bi otkazao odlazak u zadnje vrijeme.....nema veze meni jos bolje....ipak cu onda u berlinu biti 3 i po dana...krecemo 14. navecer da bi u berlinu bili negdje u popodnevnim satima i odmah drito u wuhlheide-> to je dvorana u kojoj ce se odrzavat koncert...znaci tu mi prođe cijeli 15. i koliko sam shvatila spavamo sa 15. na 16.....onda 16. cijeli dan svrljamo po berlinu...nije lose ako imas para...ali ako ces biti u besparici kao ja i moj buraz onda ce ti bit malo dosadno....ali imamo zajednicku prijateljicu u berlinu pa bi nas ona mogla malo udomiti...uglavnom 17. se krece nazad i ja sam sva sretna jer me upravo mama zvala i dala mi potpuno dopustenje za odlazak...jedini problemcic putovnica mi istice 6.6. a ja bi da mogu bi je napravila vec sada ali sljedeci tjedan grem u italiju na svjetsko prvenstvo sa plesom tako da onda nebi mi bio gotov za italiju ali cim se vratim znaci 29.5. odoh ja fino predat moju passport pa da ona fino bude gotova do 14.6....joj ne mogu docekat...bas sam happily raspolozena...ajd ekipica uzivajte pa se mi chitamo i dalje....evo opet slicica od jednih i jedinih.....



Free Image Hosting at www.ImageShack.uslegende vidimo se!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usslika govori 1000 rijeci...to smo mi sa odlicjima europskog natjecanja...


| 10:04 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>