nedjelja, 07.05.2006.

BILO JE PREDOBRO!!!!!!!!



nemogu ni opisat kako je sve to bilo dobro....ovi tipovi koji su svirali su bili predobri...kao da sam bila na koncu od pravih peppersa...nemam rijeci...bilo je trenutaka kada nisu znali tekst od pjesama pa bi ovaj kao anthony citao sa nekih papira...ali opravdano mu je to jer je stvarno pjevao kao pravi AK....ja i frend smo pjevali under the bridge na mikrofonu...ma bilo je prepredobro...slikala sam ali nemam puno slika jer mi je baterija bila prazna uglavnom...evo pa gledajte...e i ovaj poster koji sam stavila dolje u slikama imam sad u sobi...sam si ga bome maznula...wink e i ovaj sto kao glumi johna ful ful ful lici na flea-u....heh da


Free Image Hosting at www.ImageShack.usevo tog postera



Free Image Hosting at www.ImageShack.usjelen(john), zoki(AK), nenad(flea), siniša(chad)



Free Image Hosting at www.ImageShack.ussamba, tanjche & elio(iza tanje)


mislim da bi to bilo to...ako ima kakvih pitanja tu su komentari pa izvolite ili sto bi mi bosanci rekli BUJRUM!!!!thumbup

| 22:03 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>