nedjelja, 30.04.2006.

KHM KHM MAY I HAVE YOUR ATTENTION PLEASE?!?!?!

za pravo vasa paznja mi nije uopce bitna...jer nemam puno za rec....uglavnom jucer je u hrbokima (kod barbana) bila festa kao za prvi maj...naravno di drugdje nego in da ma house....ljudi stariji od 45...svi pijani do daske...a marta i ja ih samo gledamo....lijepo sam pitala mamu dal mogu pit...ona rekla ne ali da pitam tatu...pitam ja i tatu...i on reko ne...e kad mi nedate onda cu po skrivecki....i tako ja i marta sebi uzele 2 pive...ja otisla u wc i kroz prozor ih izbacila marti na drugoj strani...i trk u sumu...popismo mi to...ali opet nam nije dosta


Image Hosted by ImageShack.us


...nista idemo mi nazad u kucu da vidimo kakav je razvoj situacije tamo....sto vidjesmo....mi vidjesmo GUSTAFE....bas smo bile sretne (bombica)...da smo vise popile mozda bi bilo i bolje...i nista meni se i prispavalo ubrzo pa kad su GUSTAFI finili...ja se fino pokupila u krpe...a marta nastavila gledat neki filmich.... sad par poruka za nekoliko od vas....


za ove sta plesu u art dance-u: kako je prosao nastup? znam da nije moglo biti dobro ako mene nema ali ja se nadam da ste nekako sve to izgurale....


za emu:
ema sljedeci tjedan su nacionalni....rofl


za niku i geu:bolesne ste...yes


za dejriju:neznam dal idem kod solaka...vidjet cu razvoj daljnje sitjuejšn...ako ne idem sa njima idem u sijansku....đe češ ti?


jos samo 5 dana i peppersi su out.....heheheheheehehe


Image Hosted by ImageShack.us

| 18:46 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>