ponedjeljak, 24.04.2006.

ajme majko...

koliko ja puta trebam zamolit da mi ne saljete ova sranja...kao neki lannci srece i slicno....uostalom ja ih ne saljem dalje jer lijepo pise sa desne strane kad pustate komentare da svaki bloger koji bude prosljeđivao lance srece trajno ce mu se onemoguciti komentiranje...pa molim vas bilo je

DOSTA!!!!!!!

za emu:sto se tice tvog posta neboj se bit ce sve u redu....sredit cemo mi stvar kako najbolje i kako samo mi znamo....yes

za renatu:kad bumo mi napravili koreografiju sa anjom? bilo bi pametno mozda nakon svjetskog...zar ne?

sto se tice tanjinog bloga...jos malo ce stajati sa onim zadnjim postom... ali nije ona kriva...kriv je mis koji joj se pokvario....

evo danas pocinje i MF skola....odmah valenta prvi dan....heh da....zijev
mislim da cu puknut, ali ima jos malo do krajapuknucu

ljudi moji jos tjedan dana i izlazi novi album od dragih mi peppersa....i cant wait...

Image Hosted by ImageShack.us

sve u svemu

NEMA


heheheh pozdrav ljudovi....

| 10:48 | Komentari (148) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>