ponedjeljak, 10.04.2006.

WE ARE THE CHAMPIONS!!!!

eh da... bome jesmo....


prvaci smo europe u plesu...ko ce drugi ako necemo mi...thumbup

bili smo mi zapravo na 2 razlicita natjecanja kup of kanjiza(to je u SCG-u) i europsko natjecanje....na europskom smo PRVI, a na kupu kanjize smo DRUGI....

bilo nam je predobro....bili smo u nekom lijepom hotelu ili sta je vec....hrane nam je falilo samo prvi dan ali poslje smo se najele i vise nego sto bismo smjele...jedina dlaka u jajetu je bio nas šole iliti ga šofer...koje g*v*o....bas je...uglavom sve u svemu bilo je super...a sad zahvale....

ZAHVALE:
zelim zahvaliti nasoj trenerici iliti voditeljici koja nam je napravila ovako dobru koreografiju...ipak nije lako izac sa nama na kraj....
onda curama sa kojima plesem...bile smo super i nemogu na sitne duse reci da nismo kad mi same znamo istinu...
voditelju...robi imam smokija zacijeli zivot...ni njemu nije lako sa nama....
hvala svima vam koji ste nas podrzavali preko komentar i u zivo...
te nasim roditeljima koji su dali dopustenje podrsku i na kraju pare da uopce idemo u nasu zemlju susjedu...
mislim da bi to bilo to....eh da.....

saznadoh da je urban & 4 u puli u monte serpenteu...u subotu...ali mislim da mi to nece bit dozvoljeno zbog t.b.f.-a ali bolje ista nego nista...kako kaze stara narodna poslovica....
i bolje t.b.f. nego urban iako nije ni on za bacit....ipak sam ja njegova voda....ok gubim se....ja sam mala truba....

do sljedeceg citanja pozdraf....mah

| 18:02 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>