četvrtak, 09.03.2006.

evo me...

pisem zapravo trenutacno na dva bloga na svoj i tanjin....uglavnom tanjin blog je jaaaaaaaako nedovrsen....a nemam ljudi vremena za sve...sutra pisemo povijest i likovni...danas nam je htjela stavit da pisemo biologiju...zamisli...dozvoljeno nam je u polugodistu pisat 2 ispita a mi smo ih iz biologije pisali u 2 i pol mjeseca cak 3....ma halo gdje je tu kome mozak....razrednica nam je napokon rekla da je trudna.... kao nije se vidjelo....uglavnom...u proteklih evo skoro tjedan i po mog pravog ne pisanja svasta se dogadjalo... dobila sam 2 na 1 iz fizike i jedva 2 iz biologije....malo sam se pokvarila....racka nas je premjestila tako da sad sjedim u zadnjoj klupi do prozora koja je najbolja za prepisivanje i to sa najboljom ucenicom u razredu....di ces bolje? malo je bilo problema sa ovim blogovima pa kako cujem nekolicini su se izbrisali komentari i postovi i slicno...a meni bome nije nista....u subotu smo bili kod menedoma i gledali ono sraje od dore....marta ema i ja...marta je prosula pastu po sebi i svuda okolo...ukljucujuci i zid....ja jednostavno ne razumijem kako je onakvo nesto kao seve nacionale moglo pobjedit jednostavno NE RAZUMIJEM.....ali ajde nek joj bude....idem ja sad ucit malo povijest pa tanji malo uredit blog...pa u skolu....eh da...ajd ekipa....

| 10:50 | Komentari (19) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>