četvrtak, 16.02.2006.

ho-ho-ho

evo da se malo javim...covjece skuzila sam da mi skoro svaki 2. post pocinje sa evo da se malo javim....nastup je prosao sa nekoliko grsaka...nekoliko kobnih padova...roberta zelimo ti brz oporavak...sve u svemu bilo je i boljih nastupa...

danas je u skoli bilo dosadno kao i uvijek ali me tjesi pomisao da u subotu idemo u veneciju...bas sam sretna....ali se onda sjetim da sljedeci tjedan pisemo latinski, fiziku i kemiju....ajd kemiju kuzim, latinski ce mi marta pomoc...a sto se tice fizike to cemo jos vidjet....sutra pisem matis...dobit cu pozitivno jer kuzim apsolutno totaly sve tako da mi ni tu nitko nista ne moze...moram sada ic napisat analizu iz likovnog PONOVNO....al hajde nek joj bude....samo me muci nesto jer neznam da li je barok i 17 i 18 stoljece...valjda je...ako nije lako prepravim jedan broj...samo jos sutra moram prezivjet i onda sam gotova sa ovim tjednom...

bilo bi to sve od mene...

P.S.: u sljedecem postu ce vjerojatno bit slike iz venecije pa najkasnije prodjite u nedjelju....


| 19:40 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>