četvrtak, 09.02.2006.

helouuuuu

evo malo pisem da se malo javim...

sto se tice proslog posta odlucila sam opciju pod 1 i 3...tako da cu vjerojatno na pocetku ljeta ici do francuske sa svojim curkama sa plesa, a kada se vratim na svoje staro radno mjesto....razlog zasto ne idem u ameriku je taj sto ce moji ameri doci ovamo sredinom osmog mjeseca...i can`t wait...

danas smo pisali bios i kao ja faca napisala shalabahter i isfuram ga van....prepisem prvo pitanjce i onda me moja marta pita da joj kazem sta su viroidi (ili tako nekako) ja uzmem svoj podsjetnik okrenem kad vidis miss chubrilo (za ne upucene to je profa) stoji ispred mene...nis dam joj ja shalabahter ali teskim mukama napisem ostatak kontrolne...neceg sam se sjetila sto mi je ema rekla prije sata...btw ema bila sam tvoj grupa.....malo sam pitala martu...pa se tu i tamo okrenula kod tajane i prepisala par stvari...na posljetku rijesila sam sve ali koliko ce to biti tocno vidjet cemo...tj sve ce bit tocno ali ce vjerojatno faliti dosta toga....a jebaji ga....e da...vratila mi je shalabahter... heh...e da....danas sam crtkarala nesto na klupu onako bez cilja...i na kraju sam nacrtala mrs. valentu (profa iz fizike) u ubliku spermica...to mi je zivotno likovno dijelo...bas sam ponosna....full je super ispalo...stavit cu to jednom na blog kad mi buraz vrati bluetooth za komp...

sutra umjesto afrokite (isto profa ali iz likovnog) nece bit u skoli pa cemo mi tako imati razrednicu...jesam ja zbog toga sretna ali problemus je taj sto onda sljedeci tjedan imamo afrokitu 2 puta....shit....nakon latinskog pisemo diktat iz francuskog....bas ono.... i to 2 sata sutra francuski... pa umrijet cu....jebote jos ce pitat fucking geografiju pa moram jos gledat onu kucku iz povijesti...di ces gore??

za sve red hot chili peppers fanove...za one koji neznaju imaju par novih stvari i tako...uglavnom turneja po europi trebala bi zapocet u 5. mjesecu ali nama najblize su njemacka i ceska...pa sta nisu mogli u milano ili ljubljanu...kako cemo mi do tamo...bas sranje...

mislim da bi ovo bilo sve od mene....

| 19:25 | Komentari (28) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>