petak, 03.02.2006.

no title

mislila sam sinoc napisat post, ali sam zaboravila da danas pisem geografiju pa ga eto pisem sad...jucer sam pricalo bez veze o nekim stvarima sa mamom...i ona mene upita da napravim top ljestvivu 5 osoba koje najvise volim...ljestvica je isla ovako...

1)buraz
2)mama i tata
3)od bratica sin-aidan
4)mamina mama-baka
5)svi ostali

buraz mi je na prvom mjestu zato sto mi je on ajmo rec kao druga mama u nekim trenutcim, onda se zajebavamo, izvuci ce me od mame kad go treba, nagovara mamu da me pusta duze vani, vodi me sa sobom vani, brine se za mene,....ima jos puno toga zbog cega je on najbolji buraz na svijetu...burazer volim te...
mamu i tatu volim zato sto moram....hehehehehe...zezam se...oni su zajednickim snagama mene stvorilii eto me...volim ih ali se zna dogodit da ih mrzim uzasno...to je naravno kad me negdje ne puste ili slicno...
aidana volim jer je on jedino dijete koje u svoje 3.godine zivota zaplakao svega 3 puta...presladak je...nazalost on zivi u americi pa ga i ne vidjam puno ali sve jedno on je beba No.1#...
baka sa mamine strane je osoba koja se ne da...3 puta je bila blizu smrti ali zena nece da umre i gotovo...brine se za sve osim za sebe... to je baka koju bi svi trebali imati...
a sve ostale volim zato sto ih volim....hehehehehehe

mislim da bi to bilo sve od mene odoh jos malo ucit pa na trening...wish me luck

| 09:33 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>