četvrtak, 26.01.2006.

sve u jednom...

Prvo se želim obratiti osobi koja je zadnjih nekoliko dana ˝boravila˝ na mom blogu, osoba po imenu MRZIM VAS....
Želim ti se obratiti sa par rječi;
1) Ovo je MOJ blog i na njemu mogu pisat što god mi padne na pamet tj. ono što želim i neko poput tebe neće mi govoriti što da ja radim na SVOM blogu...
2)Mi iz ART DANCE-a ne govorimo da smo najbolji jer smo umišljeni ili slično nego jednostavno želimo pokazati drugima i dokazati sebi da smo nakon uspona i padova(za koje ti vjerojatno ne znaš), uspjeli napraviti NEŠTO
3)Nemoj tako SRAT po mojim frendovima,a ni po meni jer koliko je meni poznato nisam ti ništa napravila...
4)Zanima me od koga si čula dosta sranja o meni jer nisam osoba koja okolo sere po drugima, pa neznam ko ti je mogao nešto reći...Osim ako se ne družiš sa Alexandrom (Saškom)...

Ovo je bilo više od par riječi...HVALA Niki, Tediju, Dejriji, Gei i Dini što ste stali na moju stranu...

A sada malo o nečem drugom...
Ovih par dana u školi je bilo pomalo usrano, ali me moja MARTA svim snagama uspjela oraspoložiti....U ponedjeljak smo pisali hrvatski i to tip ispita kakav će biti na državnoj maturi, imali smo 3 sata geografije i imati čemo još jedan sutra...Što je previše je previše...Chubrilo nije donjela kontrolne; možda i bolje da ne donese (KEČINA). Danas pišemo engleski i to 2 sata, isto tip ispita koji ce bit na državnoj...Upućeni znaju da sam bila na nekakvim razgovorima:(...Nije bilo strašno...Što se tiče ljubavi, cvjetaju TRULE ruže:(...Sve u svemu užas...

Još jedna novost ljude koje znam sam stavila u linkove...Sorry ako sam nekog zaboravila...Mislim da nisam...btw:mislila sam da znam više ljudi sa blogovima...

Ljudi uživajte dok možete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

| 09:59 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>