Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (5)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kviz abaut mi
svi to imaju pa moram i ja imat

Image Hosted by ImageShack.us

HeLlOoUu :)

Moja malenkost:
Haj maj nejm is Ivanaaaa...
zovite me Ema jer je to ljepse..
i to vam je dosta...
ak neke os znat...
pitaj brateee...

VOLIM:
- sebe(kao prvo)...
- pizzu...
- uzivati...
- mariju...
- elenu...
- palacinke...
- tortille
- pametne ljude
- eminema (legenda)
- šekicu natataliju
.-.-.-.-.-.BlOkAdA.-.-.-.-.-.

NE VOLIM:- umisljene ljude(slicne meni)...
- ljude koji se prave da nis ne kuze...
-kad serem(piiiiiiiip) na wc-u a netko mi nes vice,i ispituje me...
-kad me netko gleda dok jedem
-malu djecu
-nepravdu
-kad netko misli da je smjesan a zapravo je uzasno dosadan
-kad me netko kopira
-narodnjake


Slusam:(btw.nemoj mi nis srat za muziku zato kaj me tvoje misljenje uopce ne zanimaaa =) )

-Hladno pivo
-Will Smith
-Placebo
-Red Hot Chili Peppers
-Pink
-No Doubt
-Billy Idol
-Eminem
-Black Eyed Peas
-Cypress Hill
-Green Day
-Freddie Mercury(ili ti ga Queen)
-Bijelo Dugme
-Guns n' roses
-Gorillaz
-DMX
-Daddy Yankee
-Ramones
-Avril Lavigne
-Prljavo Kazalište
-Sean Paul
-Nirvana
-Shaggy
-Linkin Park
-osamdesete(su bileeee godinee)
-Evanescence


Roses are red,
violets are blue,
God made me beautiful,
but what the fuck happened to you?!?!

souuuuu...don't worry ,be happpyyyy...


Don't listen folk,die with natural death...

Bolje je izgubiti trenutak u zivotu,nego zivot u trenutku...

svi oni koji imaju tu čast da ih JA čitam... hohoho

+girl__2007+
+ *°¤°*~Antee~*°¤°*+
+Udana za Spuzvu Boba+
+ !...o...Jo$!pa...o...! +
+domo+

+dc shoes+
+Nina+
+Dracco Head+


+srcedrapajuci video na engleskom...bas je...smrc+
+neka budala od sebe radi jos vecu..loool+
+jutarnji ritam...jeaaaa...rokaaaj..tip je legenda+

ak me trebas nes...
evo ti mail pa pisi: ivanathestrange@net.hr

or(kud svi tam i mali mujo)
MsN: ivana_d_kid@hotmail.com

If ju ar in lav

Ako trazis nevolje...hir it gous..

evo slikurina....nemojte se začudit ak vidite neku sa svojeg bloga...ja vam kradem slike...hihi :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 17.02.2007.

ae

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bok!
!
haha
ae..
ea...
N O V I P O S T!
Š T R A J K A M!

Želim pare za svoje dubokoumne misli!
Hvala!

DO SLJEDEĆEG NOVOG POSTA!


baj d vej:Sve moje škrabotine na ovom blogu nemojte shvatit ozbiljno!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



| komentari (104) | print | # |

ponedjeljak, 12.02.2007.

woooooooooooohooooooooo...i tak ono vozimo ti se mi dva kad ono ovaj treci kaze...rokaaaaaaaaaj...


Image Hosted by ImageShack.us
yo yo yo you vanilla faces!...hehe...

evo mene...(who the fuck is pising a naslov?!)
jucer sam gledala neki ultra-super-cool filmac...
street danceeeeee...
plesu cijelo vrijeme...
aaaaa...
zakon....
break dance...
to vam je ono na glavi i na rukama i ono reperski...
jeaa...
kak zakon e....
zgodni brejkeri...
i tak...
inace ja vam vec dugo hocu plesat brejk dens...
nagovorila sam moju mamicu najdrazu(imam samo jednu)
da idem na brejk dens kad zavrsi skul...
damn...
i tak cu ja densat...ko luda...
jedva cekam...
e da...
prijavila sam se na novigradsko proljece...
da bar prodem...blabla(molim te boze!!!smajlek)blabla
hihi...rofl-ovaj smajlek ko da si zube cisti...kaj ne?...
mah-a ovaj ko da se lupa po glavi...bwuhahaha
ak ne prodem objesit cu nekog...hehe...mad buuuuuu
salim seeeeeeeee...
i tako...
jea...yo yo...jea jea....hehe...ludoooooooooooooo
woooooohoooooo
e da...
u srijedu il kad je valentinovo...
meni je to jadnooooooo...
hehe....i sad...cenzuraaaaaaaaa
bje bje :)



| komentari (91) | print | # |

srijeda, 07.02.2007.

ajm hepiiiii,ajm filing gled ajv gat sanšajn....ups...kak to ide?!?!

....prvo....1...who is the facman?
heeeeeeeeheeeeeeeeee

bila je mala ivana na natjecanju iz zemljopisa ili za one pismenije GEOGRAFIJE
buuuhahaa....

i sad ono handrid prsents mislite da sam zadnjaa....
ali....
neeeee....
pazite...
osobama s srcanim problemima NE preporucamo da citaju dalje...hihihi...

ja sam vam prvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
jeeeeeeea....
ali to nije sveee...
imam 100(wtf? di je posto na tipkovnici?)posto rjesen test...
weeeeeeeeeee....
hvala hvala hvala....
nemojte mi tolko pljeskat...
uglavnom...
ideeeeem na županijskoooooooo....
i sad vi recite da nisam faca...
nisi faca....
:)
a županijsko je negdi u zg-u il tak nes...
jeeejejejejejej....
joj kak sam hepiiiiiiii....
i jos mi je danas naska iz hrvatskog rekla da cu mozda u 5 mj(il kad vec)ic na novigradsko proljece...
u novigrad...
s naj frendicom...
tam kao idu napredna djeca na 7 dana...
i mogu si izabrat koju hocu radionicu ...
mos pjevat,plesat,glumit,crtat,slikat,snimat...
ma sve živo....
i mrtvo...
ludnicaaaaaaaaaaaaa....
joj...
lajf ken bi bjutiful...
jeeea...
idem...
seee yaaaa...
pozz svima vama smrtnicima....hahahaha....šaliiim seeeeeeeeee
saPu

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (55) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>