Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (5)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kviz abaut mi
svi to imaju pa moram i ja imat

Image Hosted by ImageShack.us

HeLlOoUu :)

Moja malenkost:
Haj maj nejm is Ivanaaaa...
zovite me Ema jer je to ljepse..
i to vam je dosta...
ak neke os znat...
pitaj brateee...

VOLIM:
- sebe(kao prvo)...
- pizzu...
- uzivati...
- mariju...
- elenu...
- palacinke...
- tortille
- pametne ljude
- eminema (legenda)
- šekicu natataliju
.-.-.-.-.-.BlOkAdA.-.-.-.-.-.

NE VOLIM:- umisljene ljude(slicne meni)...
- ljude koji se prave da nis ne kuze...
-kad serem(piiiiiiiip) na wc-u a netko mi nes vice,i ispituje me...
-kad me netko gleda dok jedem
-malu djecu
-nepravdu
-kad netko misli da je smjesan a zapravo je uzasno dosadan
-kad me netko kopira
-narodnjake


Slusam:(btw.nemoj mi nis srat za muziku zato kaj me tvoje misljenje uopce ne zanimaaa =) )

-Hladno pivo
-Will Smith
-Placebo
-Red Hot Chili Peppers
-Pink
-No Doubt
-Billy Idol
-Eminem
-Black Eyed Peas
-Cypress Hill
-Green Day
-Freddie Mercury(ili ti ga Queen)
-Bijelo Dugme
-Guns n' roses
-Gorillaz
-DMX
-Daddy Yankee
-Ramones
-Avril Lavigne
-Prljavo Kazalište
-Sean Paul
-Nirvana
-Shaggy
-Linkin Park
-osamdesete(su bileeee godinee)
-Evanescence


Roses are red,
violets are blue,
God made me beautiful,
but what the fuck happened to you?!?!

souuuuu...don't worry ,be happpyyyy...


Don't listen folk,die with natural death...

Bolje je izgubiti trenutak u zivotu,nego zivot u trenutku...

svi oni koji imaju tu čast da ih JA čitam... hohoho

+girl__2007+
+ *°¤°*~Antee~*°¤°*+
+Udana za Spuzvu Boba+
+ !...o...Jo$!pa...o...! +
+domo+

+dc shoes+
+Nina+
+Dracco Head+


+srcedrapajuci video na engleskom...bas je...smrc+
+neka budala od sebe radi jos vecu..loool+
+jutarnji ritam...jeaaaa...rokaaaj..tip je legenda+

ak me trebas nes...
evo ti mail pa pisi: ivanathestrange@net.hr

or(kud svi tam i mali mujo)
MsN: ivana_d_kid@hotmail.com

If ju ar in lav

Ako trazis nevolje...hir it gous..

evo slikurina....nemojte se začudit ak vidite neku sa svojeg bloga...ja vam kradem slike...hihi :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 06.09.2006.

kajceminaslovakmoguibez njega...hm....loooool

Eh...zivot je takav cupav i dlakav....hm...to stalno pricam....eeeeeeh....kaj mogu...skola je sve dosadnija i dosadnija...poceli radit po nekom kakti hnosu....knosu....bogu dragom svejedno....i sve stoji neak cudno....nemres pricat....nekak se cijela skola mijenja....malo mi to smeta...zakaj nebi svi bili lepo normalni....zakaj bi radili u grupama....ak mozemo fala bogu sami....zakaj bi neko radi moje kakti inteligencije dobil 5....zakaj bi morali plesat na glazbenom ak to mozemo i na tjelesnom....zakaj bi hrvatski u 6 razredu po tom knosu,hnosu treal bit laksi nego u 5....zakaj bi morali sjedit okrenuti prozoru ledima,umjesto da lepo gleamo kroz prozor...zakaj odsad najedanput citamo sve neke ljeve knjige ak mozemo naprimjer samo prepisat od nekog,jer je i taj neko procital tu knjigu,zakaj su sad najedanput maknuli pluton iz planeta i odma iz udzbenika....zakaj ljudi....a????vjerojatno zbog one:“zakaj bi bilo jednostavno kad moze bit komplicirano“...i sad nakraju ja se pitam...zakaj ja vama to sve govorim??????....onak i ovak vi to nemrete promjenit....jer neate ista prava ko i odrasli....sve bu kak budu oni rekli...neam se kaj bunit...eh....a valjda je ovak bolje...nis...odo ja...dok jos nismo pod stražom osli na wc....eh...zakljucak je:Zivot je takav cupav i dlakav i nemrem si pomoc....mos jedino odrast i pomirit se s tim...hhhhhmmmm...loooool...koja sam ja ludjakinja....!!!aj bok

All rights reserved by :)




| komentari (212) | print | # |

ponedjeljak, 04.09.2006.

eh...

Ej...bok...evo me...prvi dan skole...ove tri rijeci skupa mrze svi koje je danas to docekalo...eh..probudila se ja u 7 i 15....uzzzass...a jucer bila budna do jedan,dva...tak nes...obukla se i krenula...gledam ljude oko sebe...i ono svi neki veseli...a ja ono samo picim dalje...i nevjerujem kak mogu...eh...i sad dodem ja do skole....i ono sve puno ovih iz petih razreda....svi neki strkljavi,mali,cudni...i sve neke zenske u rozom,plavom,bijelom...gledaju onak cudno u mene...ja se okrenula i mislim si „alo zenske,al ste jadne,daj sebe prvo pogledajte....“al dobro...ko ih...hm...lol...i nis dodem ja pred razred nas...stoje ovi iz mog razreda tam....i ono vec vidim kak komentiraju moje i marijine starke... eh...kretosi...kaj se more....i nis...pocel prvi sat...mateo i boca vec poceli nes izvaljivati.....ludjaci...ulazi raska i pocne ispitivati kak smo,kaj ima novo i tak to...i onda ko i uvijek pocnu se ove zenske iz mog razreda ulizivat...itd...i pocne se toni derat...e nastavnice kaj ne vidite???....iam novu zurku....a nastavnici bilo neugodno...hahaha...bas mi drago...i tak,pocne raska pricat...blablabla...niko ju ne slusa...i onda najedanput veli ona nama da imamo novog ucenika... a ja si mislim ono“weeeeeeee“...kak zakon i tak...i ulazi neki rapper..."zakon" tip izgleda...i znate kaj???...eh..tip pao razred pa doso k nama...i pocne opet raska..kak se treamo sprijateljit s njim...i blablabla...a on samo klima glavom i govori onak sarkasticno da da da....hehe...al kad ga zapravo upoznas tip glup do bola...aal nea veze...i tak...dodem doma...i odem s mamom u kafic...tam samo neke srednjoskolke...sjede...rade ivica i sinisa...i kak oni gleaju u njih...sve im se razlijalo..sve kave..pjena..lol...koe su to budale...ah...da ne vjerujes...normalno da im se sve zlijalo kad u srednjoskolke gleaju...hm...da...nis...odo ja...ovaj post onak nea smisla...???....????...idem...bok,pusa :))

All rights reserved by :)




| komentari (30) | print | # |

petak, 01.09.2006.

hm...evo me...

Eheeeey...hehe...evo pisem post...i morem se pohvalit...da..dobila sam laptop...weee...stvar je zakon...i uglavnom...pocela sam spavat u novoj sobi....i uzivam i tak...bez sestre...ma divotica krasoticaaa...i tak to...tu bio neki lunapark...pa se zenska isla vozikat...hehee...to ti je tak kad si seljak...hm..da...i bilo zabavno...pa dosli svi frendovi...i tak to,...i sad svu tu lepotu...za nis...dosla skola...pocet ce ucenje...i kaj???...da pitam ja vas...kaj sad??...nis ljudi...oni koji su blizu nekog kolodvora...odite se bacit pod neko prijevozno sredstvo...i rjesite sve muke...hehhe...ma salim se..neojte mislit da vas tjeram na samoubojstvo....iako bi mi bilo jako drago bit na naslovnici...pod nekim ludiiim naslovooom...hehe..sve kaj pisem nejote shvatit ozbiljno...da...e da..umalo zaboravih...ja inace zivim blizu zg-a...i ovo je za nevjerovat sad kaj bum vam rekla....moja vam rodena sestra sanja o tome kak ce zivit u zg-u....i nis...idemo vam mi danas bakom u zg...na trg...i moja najmilija sestrica se ide nac s nekima iz zg-a...i ode ona na Belomerec(Črnomerec) s tramvajem..i ja i baka ju kao cekamo...i secemo se po trgu...idemo na kavu...i sve super...da..al treala se i sestrica vratit...eh...al ja jos uvijek nemogu vjerovat...i kad pisem...mi njoj velimo da side jednu stanicu prije trga...eh..al moja pametna sestrica je sisla 389 stanica prije...heh...da...i trea nju sad trazit...eh...al znate u cemu je problem????...ona tak pametna kak je ,nezna di jeeeee...da da...dobro ste culi...ona nea pojmaaaaaaa deee jeeeeee...i znate kaj ja sad nemrem vjerovat...da granica gluposti kod covjeka moze bit neizmjerno dugacka...nakon nekolko sati trazenja po svim mogucim ulicama u zg-u...napokon smo ju nasle...al znate kaj si ja sad mislim...ma mogle smo mi nju tam lepo ostavit....hvala bogu...ima jezik..pa nek se snade...eh...al baka se splasila..i bila cijela frka...a ova dosla i pukla od smijeha...eh da...ljudi moji...vjerujte...to vam je fakat tak bilo..al ona oce zivit u zg-u...al u ilici nezna di je...eh...takav je zivot...kaj se more...nis idem sad...u neizvjesnosti...kolka moze bit ta granica gluposti...aj bok..uzivajte
:))

All rights reserved by :)