Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (5)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kviz abaut mi
svi to imaju pa moram i ja imat

Image Hosted by ImageShack.us

HeLlOoUu :)

Moja malenkost:
Haj maj nejm is Ivanaaaa...
zovite me Ema jer je to ljepse..
i to vam je dosta...
ak neke os znat...
pitaj brateee...

VOLIM:
- sebe(kao prvo)...
- pizzu...
- uzivati...
- mariju...
- elenu...
- palacinke...
- tortille
- pametne ljude
- eminema (legenda)
- šekicu natataliju
.-.-.-.-.-.BlOkAdA.-.-.-.-.-.

NE VOLIM:- umisljene ljude(slicne meni)...
- ljude koji se prave da nis ne kuze...
-kad serem(piiiiiiiip) na wc-u a netko mi nes vice,i ispituje me...
-kad me netko gleda dok jedem
-malu djecu
-nepravdu
-kad netko misli da je smjesan a zapravo je uzasno dosadan
-kad me netko kopira
-narodnjake


Slusam:(btw.nemoj mi nis srat za muziku zato kaj me tvoje misljenje uopce ne zanimaaa =) )

-Hladno pivo
-Will Smith
-Placebo
-Red Hot Chili Peppers
-Pink
-No Doubt
-Billy Idol
-Eminem
-Black Eyed Peas
-Cypress Hill
-Green Day
-Freddie Mercury(ili ti ga Queen)
-Bijelo Dugme
-Guns n' roses
-Gorillaz
-DMX
-Daddy Yankee
-Ramones
-Avril Lavigne
-Prljavo Kazalište
-Sean Paul
-Nirvana
-Shaggy
-Linkin Park
-osamdesete(su bileeee godinee)
-Evanescence


Roses are red,
violets are blue,
God made me beautiful,
but what the fuck happened to you?!?!

souuuuu...don't worry ,be happpyyyy...


Don't listen folk,die with natural death...

Bolje je izgubiti trenutak u zivotu,nego zivot u trenutku...

svi oni koji imaju tu čast da ih JA čitam... hohoho

+girl__2007+
+ *°¤°*~Antee~*°¤°*+
+Udana za Spuzvu Boba+
+ !...o...Jo$!pa...o...! +
+domo+

+dc shoes+
+Nina+
+Dracco Head+


+srcedrapajuci video na engleskom...bas je...smrc+
+neka budala od sebe radi jos vecu..loool+
+jutarnji ritam...jeaaaa...rokaaaj..tip je legenda+

ak me trebas nes...
evo ti mail pa pisi: ivanathestrange@net.hr

or(kud svi tam i mali mujo)
MsN: ivana_d_kid@hotmail.com

If ju ar in lav

Ako trazis nevolje...hir it gous..

evo slikurina....nemojte se začudit ak vidite neku sa svojeg bloga...ja vam kradem slike...hihi :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 24.07.2006.

evo mene...malo o eminemu...i tak....

evo me...hm....malo komentara...joooooooj.....zaklala bi ju....uzzzzzzassss....kak me zivcira...mozete i predpostavit ko....da bas ta glupaca...moja sestra...ivana nemoj ic na blog....pa pogledaj sam protokol....ko ce platit racun....blablabla....ajde ajde ubi seeeeeeee....joj poludit cu....i stavim si SVOJU knjigu na stol...da cu nes pisat iz nje....i ona dode i uzme juuuuuu...jjjjjjjojjjjjj.....i onda mi jos neda...al ono ne pere nju kaj je knjiga moja....ufffffff....da....zato i vas bas i ne komentiram zato kaj ovaaaa cijele dane visi tu....i boli nju kaj zagreb nema moreeeeee...jjooojj...mda...znate da ja obozavam EMIN3MA...e da...i ta knjiga kou je ona uzela je bila bas o njemu....knjiga je zaaakon...dobila sam ju jos u 4 razredu il 3 ne sjecam seee....heh...mda...za mene je on elvis ovog stoljecaaa....covjek je legenda....mda...pa evo ...prepisat cu vam citate iz te knjige....koje je on govorio...pa cete se i sami uvjeriti...eminem je imo jaaako tuzno djetinjstvo....kroz svasta je proso...prije se drogirao...al se zapravo nije htio ubit...gutao je svakakve tabete...nije htio ic u skolu...al zato danas kuzi da je sve to pogreska....prica i o svojoj kceri...kojoj nije mogao kupiti darove za rođendan...inace zovu ga Slim Shady a zove se Marshall Mathers...bez obzira kaj vi mislili o njemu...meni ce on uvijek ostat najveci idol...

"Nemam grižnju savjesti.Mislim da bi svijet morao imati
grižnju savjesti zbog onog kroz što sam zbog njega morao
prolaziti.Oprostite na kliseju,ali ja sam samo proizvod svog
okolisa.Ja sam ono u čemu sam odrastao i ono u sto sam
izrastao-malo seksa,malo nasilja i malo droge.Amerika
me stvorila."

Eminem ("Q",2001.)

"Bio sam jednostavno u depresiji.
Ako nista drugo,mislim da je to bio vapaj za pažnjom
ili neko slicno sranje.Jednom sam progutao hrpu tableta
i povratio.Mislim da se zapravo nisam pokusao ubiti."

Eminem

"Mislio sam,kao,zelim biti reper,zbog cega bih morao ici
u skolu?!?Nisam mislio da je to glupo.Sada znam da jest,jer
sam odrastao,pa shvacam sto bi bilo da nisam uspio.Bio bih
nitko i nista,i radio bih isti jebeni posao,okretao hambugere i
prao sude."

Eminem

"Hailie se rodila na bozic i prve dvije godine njezina zivota
nisam joj nista mogao kupiti.Drug bozic bio je najgori jer sam
imao sam samo 40 dolara koje mogu na nju potrositi.Osjecao sam
se tako jebeno lose.Sjecam se da sam plakao (...)"

Eminem

"Slim Shady je ime ta moj temperament ili bijes.Eminem
je samo reper.Slim Shady je stav iza njega,a Marshall Mathers
je ono sto sam na kraju dana."

Eminem (kolovoz,2000.)

"Ne razumijem taj koncept po kojem svatko tko stvara glazbu
mora biti dobar uzor klincima."

Eminem(Q,2001.)

"U osnovi,ono o cemu govori pjesma jest da sto god
govorili o meni,ili sto god mislili da ja trebam uciniti,ili sto
mislite o meni,ili kako trebam zvucati ili bilo sto...Jebe mi se
za to.To sam ja.To cu biti i takav ostati."

Eminem

"Gledaj ,da imas jednu sansu,jednu priliku
Da zgrabis sve sto si oduvijek htio-u jednom trenutku
Bi li u iskoristio,ili propustio?"

Eminem, "Lose Yourself"


pusssaaa svima... :))



| komentari (52) | print | # |

subota, 22.07.2006.

postaje sve dosadnije....padam u dosadu....weeeee!!!

naslov?...heh....a doslo mi....mda...
pisem post jer nemam pojma kaj da radim...pa sam vas dosla zezat svoim..heh..
kak da se izrazim...shits?..moze!...da...
dok su neki na moru....mala ivana uziva u monotoniji prasnjavih ulica glupog smrdljivog zagreba...
al nema veze...brzo ce i ona na more....da to je jedino rjesenje da je se rjesite...da...polako mala ivana pada u depresivnu dosadu...no dosta o tome...dobit cu novu sobu...zato jer je ova staraaaa...sto godina...i k tome je i rozaaaaaaaaaaaa....uffff...al nema veze...ova nova ce bt crno crvena....weeee!!!...da zvuci malo cudno...al to je zato kaj je i mala ivana cudna...mmda....kakav otac takav sin...sad se bas spremam nekog zezat...slat poruke... tak...da...ovo ce bit neki mali post...ideeeeem.....znam da ste sretni...nemorate uopce nis govorit...fala svima na komentarima... a pogotovo girl....ta zenska je jednom rijecju zaaaakon...maaaa mraaakac...evo stavit cu neke slikice.....pussssssssssssssssssssssa svimaaaa....volim vas (valjda)

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (86) | print | # |

četvrtak, 20.07.2006.

proso rockasss...dobila ja opet starke....i tak...

hey ljudeki...evo ovak....rockas je super proso...
i hvaaaaalaaa svimaaaa na cestitkamaaa...
puno hvala i jennifer koja mi je rockas cestitala nekoliko putaaa...
hehe..a ludaca....eh....da....
kak pise u naslovu...dobila ja opet starkeeee...
hehe...babe nisu znale da ih imam...i eto....dobila ja crne....
i zaaaaakon su....izgledau ko da su stare...i onak podrapaneee...weeee!!!...slicne su ko ove dolje na slici...mda...naucila ja i kak se stavlja slika u komentare...hehe...da....bila je utakmica dinamo rijekaaaa....i naravno DINAMO je pobjedilooo...i to cak 4:1...weeeee!!!... cu ...zakon...eh...da...u osmom mjesecu idem na moreee...heh...nejde mi se bas...falit cete mi...mda...neznam vise kaj da vam velim....faaaaalaaa svimaaaa...divni steeee.....pusaaaaaaaaa!!!!...peace....
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (172) | print | # |

srijeda, 19.07.2006.

hey ljudi




mda...kao sto vidite....20.07....mi je rodendan....tj...sutraaaaaaaaaaaa.....vec sam ga slavilaaaa....i biloo je zaakon...svasta sam dobila...jedva cekaaaam...da dode taj 20....tad cuuu napokon imat 12 godinaaaa.... hihihi...da da...je jeeeee....weeeee!!!!....eh...idem sad...neznam vise kaj da piseeeeem....pusaaaa svimaaa!!!!



| komentari (75) | print | # |

srijeda, 12.07.2006.

evo meneeeeeee.....3 dana u svabskoj i 1 u francuskoj....

bok ljudi....vratila sam se...evo mogu vam u nekoliko rijeci opisat kak mi je bilo..bilo jeee zaaaaaaakoooon.....najbolji dani u mom zivotu....svasta sam vidla i svasta sam dobilaaaa...vidla sam ulicu di ja zivio moj tata....vidla sam katedralu noter dame...vidla sam stadion u munchenu...vidla sam najveci lunapark u europi....hehe....i joooos puuuunoo puuuuno togaaa...heehe....dok ste vi na moru...a se secem po njemackoj...al mogu vam rec...da ova cetri dana koja sam provela tam vrijede vise od dva tjedna morraaaa...al fakaaaat....odsjeli smo u gradu Karlsruhu(Karlov mir)....na glavnom trgu Karlsruha....stoji jedna piramida u kojoj je zakopan taj Karl ....tata mi jeeee puuno prico o tom gradu...di je on izlazio i tak...evo da ne duzim stavit cu vam slikiceeee....weeee!!!!p.s.Hvala svima na komentiranju....vojim vas!!!!!


myspace layouts eh to nisu sve slike....zato kaj nes ne valja....ma nemam pojjma....uglavnom...kad to nes rjesim...stavit cu vam sve slikeeeee...(valjdaaaa).....kizzzzzzaaaaaa....vojim vass



| komentari (54) | print | # |