Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (5)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (8)
Travanj 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kviz abaut mi
svi to imaju pa moram i ja imat

Image Hosted by ImageShack.us

HeLlOoUu :)

Moja malenkost:
Haj maj nejm is Ivanaaaa...
zovite me Ema jer je to ljepse..
i to vam je dosta...
ak neke os znat...
pitaj brateee...

VOLIM:
- sebe(kao prvo)...
- pizzu...
- uzivati...
- mariju...
- elenu...
- palacinke...
- tortille
- pametne ljude
- eminema (legenda)
- šekicu natataliju
.-.-.-.-.-.BlOkAdA.-.-.-.-.-.

NE VOLIM:- umisljene ljude(slicne meni)...
- ljude koji se prave da nis ne kuze...
-kad serem(piiiiiiiip) na wc-u a netko mi nes vice,i ispituje me...
-kad me netko gleda dok jedem
-malu djecu
-nepravdu
-kad netko misli da je smjesan a zapravo je uzasno dosadan
-kad me netko kopira
-narodnjake


Slusam:(btw.nemoj mi nis srat za muziku zato kaj me tvoje misljenje uopce ne zanimaaa =) )

-Hladno pivo
-Will Smith
-Placebo
-Red Hot Chili Peppers
-Pink
-No Doubt
-Billy Idol
-Eminem
-Black Eyed Peas
-Cypress Hill
-Green Day
-Freddie Mercury(ili ti ga Queen)
-Bijelo Dugme
-Guns n' roses
-Gorillaz
-DMX
-Daddy Yankee
-Ramones
-Avril Lavigne
-Prljavo Kazalište
-Sean Paul
-Nirvana
-Shaggy
-Linkin Park
-osamdesete(su bileeee godinee)
-Evanescence


Roses are red,
violets are blue,
God made me beautiful,
but what the fuck happened to you?!?!

souuuuu...don't worry ,be happpyyyy...


Don't listen folk,die with natural death...

Bolje je izgubiti trenutak u zivotu,nego zivot u trenutku...

svi oni koji imaju tu čast da ih JA čitam... hohoho

+girl__2007+
+ *°¤°*~Antee~*°¤°*+
+Udana za Spuzvu Boba+
+ !...o...Jo$!pa...o...! +
+domo+

+dc shoes+
+Nina+
+Dracco Head+


+srcedrapajuci video na engleskom...bas je...smrc+
+neka budala od sebe radi jos vecu..loool+
+jutarnji ritam...jeaaaa...rokaaaj..tip je legenda+

ak me trebas nes...
evo ti mail pa pisi: ivanathestrange@net.hr

or(kud svi tam i mali mujo)
MsN: ivana_d_kid@hotmail.com

If ju ar in lav

Ako trazis nevolje...hir it gous..

evo slikurina....nemojte se začudit ak vidite neku sa svojeg bloga...ja vam kradem slike...hihi :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 28.04.2006.

Ljudi molim vas posjetite ovaj blog.....ako stignete.....i ako imate strpljenja za stiskat ok..

http://neovajlink.blog.hr



| komentari (20) | print | # |

četvrtak, 27.04.2006.

.........DOSADNO..................

kak je dosadno!!!! jucer je igrala barcelona i milan i bezveze 0:0 isto ko i prekjucer!! te utakmice su postale tak dosadne...a jeste culi onaj vic:Kak' se zove dijete plavuse i Ronaldinha?? Retardinho!!! hahhahaha vic je zakoooon!!!ko vam je najbolji nogometas??meni je ronaldinho super simpatican!!!a becham mi je posto glup on ko da nije neki nogometas nego neki jako poznati politicar il tak nes!!! i maradona je suuuper!! eheh svi su ok! nis idem ja sad u skolu!!! aj bok!! chiao kisssssssssssss



| komentari (12) | print | # |

utorak, 25.04.2006.

HY!!!

jooooj kak je meni dosadno!!!! dosla sam vas samo pozdravit!!!pa....POZDRAV!! hahaha ....LJUDI KAJ VI SLUSATE???deadnutrolleyeszujo



| komentari (17) | print | # |

ponedjeljak, 24.04.2006.

UPOZORENJE!!!!:
LJUDI MOLIM VAS NEMOJTE MI PISATI GLUPOSTI TIPA "STO VISE LJUDI DOBI OVAJ E-MAIL IMAT CES VISE SRECE U ZIVOTU !!!" TO SU TOLKO VELIKE PRAZNE GLUPOSTI DA VAS S TIM RODENA MAJKA NEBI PREPOZNALA !!!!! ZATO MOLIM VAS PISITE ONO KAJ MISLITE O BLOGU BEZ OBZIRA KAJ TO BILO A NE OVE GLUPOSTI!!!!!NEMOJTE SE NIT TRUDIT JER CU IH IZBRISAT!!!!



| komentari (4) | print | # |

nedjelja, 23.04.2006.

HA!HA!HA!


AK ZNATE CITAT JAPANSKI CITAJTE AK NE OKRENITE GLAVU NA DESNO!!!!
MySpace Layouts



| komentari (6) | print | # |


www.Bigoo.ws
INTELIGENTNA(haha mos' si mislit)

www.Bigoo.ws VISOKA (nisam bas al moram nes napisat)


www.Bigoo.ws
ANTIPAMETNA (nut)
www.Bigoo.ws NORMALNA (nadam se)


www.Bigoo.ws
ALKOHOLIČARKA (pijem sam vodu od limuna)


Glittery texts by bigoo.ws


OVO SU BILE VELIKE GLUPOSTI IZ MOG MALOG MOZGA!!!!



| komentari (0) | print | # |

.....STA CE MI NASLOV????.......

eeeeeej ljudovi!!!!danas sam bila u kineskom restoranu sa starcima i sa sestrom.....bilo je zabavno zato kaj su sister i stari stalno nes izvaljivali .....i tak...odemo ja i sestra u wc i tam neki sapun ko pjena za kosu ....eheeh i ja i sister stisnemo i sve izleti van ....kasnije nam je stari reko da smo tolko glupe da vjerojatno kad je bog djelio glupost mi dvije smo najjace vikale a kad je bacao inetligenciju onda smo stajale ispod kisobrana.....heheh....kasnije smo otisli u kingkros i tam se stara setala i gledala izloge a mi smo podmetavali nogu jedni drugom i kesili se ko budale....onda smo otisli kod bake ,i zajebavali ju...a ona je samo uzdahivala i govorila da smo ludi i da nemamo ni srama ni kulture....sve u svemu bilo je ok...mozda malo dosadno al ok....e da i jeeeeeeeeeeeeeeeee jucer sam dobila novi mobitel , nokiu 6280...onak mobitel je cist ok!!! moram sad ic !!! stari me zove da igramo basseball iako to meni nejde bas najbolje idem mozda cu naucit....bye ljudi kisssssssssssssssnutnutnutnut!!!



| komentari (0) | print | # |

petak, 21.04.2006.

....COOL NATPISI....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts







| komentari (6) | print | # |


Cursors



| komentari (2) | print | # |

Image Hosted by ImageShack.us

GORILLAZ!!! Cool bend!Steta sto su samo likovi!......



| komentari (0) | print | # |

yo men and girls

yooo people....this is my first post...I hope that I'll can write posts every day...I like RAP and FOOTBALL....my favourite football clubs are DINAMO,BARCELONA and MANCHESTER UNITED....please people write me some comentars....you can also ask me some question...
.....so.....what else can I say about myself.....oh yes...I like to go in cinema...I like to sleep...my best friend's name is Marija....and I don't know what else can I say...I must go now....byeeeeee and kisssss......please people write me some comentars....!!!! btw:BE COOL HATE SCHOOL!!and DON'T SRACH TOO MUCH!!!



| komentari (4) | print | # |