:zubo: - .........mA žIvOt Je pReDoBaR.....=) - Blog.hr

ponedjeljak, 12.05.2008.

zubo

Ej ljudi, evo mene opet...
Nisan tila prominit pismu, jer
mi je ova savršena...
predobra pisma, tako da...stat će još malo
na ovo blogu.
E, u subotu smo išli na taj paintball...jeeej
Bilo nam je savršeno, predobro.
Muški se uživili u one puške...ajme majko.
Tamo smo i gradelavali..onaj barba šta nas je
vodija, lipo nam sve ispeka..fala barba!
Ugl, bilo nam je super..
Jučer sam imala koncert sa zborom u crkvi.
Bila je i Marina, slušala nas...Ja mislim da
smo ok pivali, premda maestro nije bia baš
zadovoljan, al oke eek.Eto, iden sada ća..
Posli mi je škola...ajme majko...a priživit ću valjda.
E, u sridu idemo na državno sa zborom u Varaždin, nema
nas 3 dana...oujeeea..aj ljudi...
Pa-pa!

12.05.2008. u 11:10 • 57 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

˙·٠•● A ka o meni ˙·٠•●

Ja- Ozana (ajme majko)
Živin- jedno lipo misto...juj
Godine- 15
Škola- opća gimnazija Marulić
Slušan- Aerosmith, GN'R, RHCP, Nirvana,
Bob Marley, Daleka obala,
Led Zeppelin, Nickelback, The Clash, The Doors, Azra, U2...
Najdraža pisma- Don't cry,
I don't wanna miss a thing, Morska vila,
Mala lipotica Klara, Light my fire, Stairway to heaven..
Volin- vodu, čitat, knjige,
cedevitu, sebe, hajduka, sve šareno,
nalakirane nokte, narančastu i plavu boju, starke, muziku,
skejtere, more, sunce, lito, kupaći, tišinu, pivat,
smijat se, rock, prijateljice, male bebe,
plivat, balet, gitare, klavir, sve životinjee, kinder čokoladu,
gluposti, hrvatski, čokolino, lazanje, MSN,
svoj blog, prijatelje, mamu i tatu, baku, filmove,
smijeh
Opsjednuta san- narukvicama,
prstenjima, ogrlicama, jim morrisonom,
sladoledima, čokoladom, nekim pismama,
k. cobainom, slashom, dugom kosom (mmm),
Ne volin- pomfrit, lignje, kupus,
umišljenost, objašnjavat nekome nešta,
bezobraznost, sebičnost, gužvu, vrućinu, dosadu,
neko preseravanje, lize, miševe eek,
kad su mi otvorena vrata od prostorije u kojoj se nalazin,
cajke (al neman ništa protiv ljudi koji slušaju to)
Često- zaboravljan stvari..uvik me moraju
podsjećat na nešto, se iživciran na običnu glupost,
se smijen bez razloga zubo, kažen ono šta ne mislin i to je to...



Linkići fino

fino Marinćee
fino Ivana mojaaa
fino Divljakuša Erna (lol)
fino Slatkicaa =)
fino Heleee

˙·٠•● PrIjAtElJi ˙·٠•●

Iman ih previšee, al samo ću ih nabrojit
MaRiNa, AnDrEa, MaRiJa, IvA, iVaNa, KaTe, LaRa, HeLe,
RaKiJa, SmAjIć, MiJo, ToNi, ZdEnKa, KaTaRiNa, ErNa,
MiA, mOnIkA, pEtAr, StIpE, iVaN, EnIcA, eLa, MiRnA,
DaRiJa, KlArA, nInA, MaŠa, mArIjAnA, AnĐeLa,
FrAnE, lUkA...neda mi se više...... wavewave

˙·٠•● sLiKe ˙·٠•●

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Prljavo kazalište
Sve je lako kad si mlad


O da, o da, o da,
Sve je lako kad si mlad,
Svako odjelo bolje stoji,
Ma svaka rana manje boli.

O da, o da, o da,
Sve je lako kad si mlad,
Lakse okreces leda sreci,
Bas te briga s kim ces leci,
Krv i suze mogu teci.

Sve je bas lako
Krv i suze mogu teci
Sve je bas lako
Krv i suze mogu teci
Sve je bas lako
Krv i suze mogu teci
Sve je bas lako
Krv i suze mogu teci

Dizajn by: PahuljicA |