Fora poruke - L*O*V*E - Blog.hr

L*O*V*E

srijeda, 02.02.2005.

Fora poruke

-Ljubav je jedina igra u kojoj su dva pobjednika.Želiš li biti moj protivnik??
-Volim te i nemogu bez tebe,ali kad malo razmislim,tko te jebe.
-I ptice to rade...
I pčele to rade...
Oćemo i mi...
Ma zaboravi ljudi ne lete.
-Nemogu učiti jer te volim...
Nemogu misliti jer te volim...
Nemogu jesti jer te volim
Nemogu spavati jer umirem od gladi.
-Što je to:
Tvrdo je, ali kad se stavi u usta postaje mekano i slatko?
Znam na šta ste pomislili ali može biti i žvaka.
-Znate li zašto je čokolada Milka postala bijela?
Zato što je probljedila ked je shvatila da nije slađa od tebe.

- 11:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Love

  • Jeste li ikada bili zaljubljeni?Znate li kako je biti zaljubljen?Jeste li ikada pomislili da je jedan dečko toliko ljijep da bi postojao?Možda zvuči smješno ali to je sve što ja osječam kada pođem u school.Ponekad mi se neda ici na izlete u kojima nije on prisutan.Jednostavno sam-ZALJUBLJENA

Love 2

  • Ljubav je za srce snažna,
    Ljubav je za čovjeka važna,
    Ljubav je jako slijepa,
    Ali nemožeš reci da nije lijepa.

Love 3

  • Sviđa ti se jedan dečko?Evo kako mu prići:
    U DISKU-
    "Znaš li čija je to pjesma?"
    "Jeli ovdje uvjek tako glasna muzika?"
    U BILO KAKVOM TRENUTKU-
    "Jesi li ti iz naše škole?"
    "Oprosti možeš li mi reći koliko je sati"
    Možeš to upotrijebiti iako se ništa drugo ne dogodi možeš se hvalit da si barem pričala sa njim

Love 4

  • He is my fate,
    He is my sun,
    He is my love,
    He is my world,
    He is my ...