Photobucket - Video and Image Hosting neugodnjak - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

subota, 08.12.2007.

neugodnjak

Jauuu, naime - na pluto ploču koju imamo u hodniku (za razne podsjetnike, rasporede rada teretane i ino) zabila ja i isprintane fotke nas u kompromitirajućim fino pozama i zaboravila na to....
Kad ono - došli radnici gledati kupaonu i baš stojimo u neposrednoj blizini ploče ..... i skužim ja fotke.
E kak' mi je bio bad!!! I skuži Darko da mi je nekaj .... "Šta ti je? Što se ti smiješ?". Ma ni nisam se smijala, nego nisam znala gdje bih sa sobom. Jao, ja si mislim ak' se stanem kraj toga samo će me u razgovoru pratiti pogledom i ako slučajnu nisu vidjeli - vidjet će sada. A jedan baš stoji taman da to vidi.
Uffff, napokon su se pomaknuli i ja brže bolje skidaj papire!!!
Samo se nadam da ljudi zapravo i ne doživljavaju stvari na tim pločama....

- 12:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....