Photobucket - Video and Image Hosting na granici znanosti - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

petak, 23.11.2007.

na granici znanosti

Nakon kratke stanke (i bolesti) - evo me natrag!
Naime, kako kaže doktorica (a i travar sretan) imunitet mi je gadno poljuljan! Ono, do granice - za jako se zabrinuti!
Ah, ja si mislim - reci mi nešto što ne znam!
A nedavno sam išla na sve pretrage i pokazala (zapravo) zavidnu razinu urednosti svih relevantnih pokazatelja zdravlja.
Ali kako mi doktorica kaže (malo je "luda") - ma pusti ti laboratorije, centrala (i pokazuje prstoma na glavu) je bitna!!
Slažem se ja s njom! Nema smisla da vam sada opisujem manifestacije bolesti, jer većina vas ni ne zna (niti ima) afte! I bolje!
Ja sam (evidentno) jedna od onih koji ne znaju nakupljeni stres kanalizirati van ili transcedirati - nego se on taloži, a i manifestira na meni. Najgore je što ga ja ni ne osjećam - nego me samo onda odjednom opali. Kao kad netko ne osjeća da mu puše po bubrezima (jer nema potkošulju/kanotjericu), a puše im i njima to smeta samo osoba to ne osjeća. E tako je i meni sa stresom. I doktori i zubari mi kažu, pa ne smijete se tako nervirati. Uništit će te se! (Što se afta tiče, ja sam vjerojatno hrvatski medicinski slučaj broj 1). Pa im ja kažem - ali ja ni ne osjećam da se ja nerviram ili da mi išta smeta ili me brine ili išta! Ali očito da!
Ah, tako ..... Kažu mi da si moram naći neki hobi!
Ima li tko kakav prijedlog! Mislim, ne znam - mogla bih npr. skupljati salvete (ma ne, to bi me samo još više iznerviralo puknucu).
Evo, nije lijepo da se iz toga ismijavam. Svjesna sam ja da boljujem (samo) od psihosomatskih bolesti i da trebam naučiti premostiti stres.
Zato, zaista - nekakav (smislen) prijedlog! Lijepo vas molim, jer sam ja što se toga tiče u magli!

- 09:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....