Photobucket - Video and Image Hosting G-party - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

nedjelja, 28.10.2007.

G-party

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
dress code - crno bijeli party

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
make up artist

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ex job ekipica

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ja u carstvu roza boje

Jaaakoo dobar party!!!
Jedan od onih da ti poslije bude žao što ipak nisi napravio više slika.... iako ni tada ih ne bih objavila....

Čuno vlastitim ušima.....
"Joj, jesi vidio narukvicu koju ima Hrvoju, moramo si i mi takvu nabaviti!"
"Daj gdje mi je broj od tjelohranitelja - (polu panično) što ako me netko napadne"
"Prvo sam imao curu, onda sam bio bi, a sad sam prešao na...."

- 20:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....