Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

četvrtak, 28.06.2007.

must have ovo ljeto

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

;))

- 19:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 23.06.2007.

kasne ... cca par godina

Postoje cipelice koje neopravdano zovu ružne! Zar bih ja nosila ružno!??!

Dataljan članak o njima možete pročitati ovdje.

Brand godine! Hallo!!!! Ja sam barem godinu i pol čekala da crocs prima (balerinke) dođu u Europu! Našla ih napokon u proljeće u Klagenfurtu. Vjerojatno ću još toliko čekati i za capri japanke (ne ove koje će tek doći u Hrvatsku nego jedne još novijeg i ljepšeg dizajna). Moram li ja uvijek biti među prvima. Ah, valjda mi je takva sudbina ;))

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Crocs prima i Crocs beach

Ovo srčeko i suncokret se zove jibitz - tako da svatko može dodati svoj osobni štih svojim crocsicama :)) Ni toga, naravno, nema u Hrvatskoj.

Šalu na stranu - to su zaista najbolje cipele / klompe ikad imane i nošene. Noga diše, udobne, lagane (manje od 170 grama) i ono najbolje ~ to je neka vrsta toplinske izolacije. Nikada vam u njima nije hladno, a ni vruće. Npr. final test je bilo u rano proljeće ići bosih nogu (samo crocsice, bez čarapa) sat vremena u crkvu. Test položen!!! A ja sam valjda najzimogroznija osoba ikad! Vani kiša lije, svi u čarapama i cipelama - ja samo u svojim crocs cipelicama, bosih nogu i super mi je!!!

Naprosto ih obožavam!

- 11:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ruku pod ruku

"IQ: 152
Djevojčica od dvije godine postala članica Mense!!!
Geogia Brown iz Hapmsphirea u Britaniji, stara 2 godine i 9 mjeseci razgovjetno izgovara riječi, logički zaključuje, broji, razlikuje boje i njihove nijanse. Testiranja prilagđena njenoj dobi zaprepastila su stručnjake jer je utvrđeno da ima IQ 152. Samo 30 članova Mense u povijesti postali su to prije 10 godine života."

Imaju li moji Mensaši kakav komentar za sučlanicu? :)

- 10:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 19.06.2007.

poučno i edukativno :)

Radio neki frizer u nekom gradu u nekoj državi u SAD.

Jednog dana mu uđe cvjećar u frizeraj i kad ga je ovaj ošišao, cvjećar pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može uzeti novac.
Cvjećar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu prelijep buket cvijeća.

Drugog dana mu uđe pekar u frizeraj i kad ga je ovaj ošišao, pekar pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može uzeti novac.
Pekar ode sav sretan. Sutra kad je frizer došao na posao našao je na pragu 20 krafni.

Trećeg dana mu uđe Bosanac u frizeraj i kad ga je ovaj ošišao, Bosanac pita koliko košta da bi mu platio. Frizer odgovori da on to radi iz hobija i da ne može uzeti novac. Bosanac ode sav sretan.
Sutra kad je frizer došao na posao našao je ...

Što ...
Imaš li ideju ...
Razmišljaj kao Bosanac ...

Našao je 20 Bosanaca koji čekaju na šišanje !!!


Alergična sam na cvijeće, ne volim krafne i ne šišam (za hobi) :)))

- 19:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.06.2007.

kod - narančasti zastori

Noć. Miris kiše u zraku, nebo se tu i tamo zasjajilo bljeskom munje a dvoje "partnera" je smišljalo opak plan. Plan tako strašan da ga ni napisati možda ne bih smjela....
Ipak ~ to dvoje ljudi uputilo se u dvorište susjedne policijske postaje vidjeti kako izgledaju nove (narančaste) zavjese na prozoru kada gori svijetlo :)
Rampa je bila spuštena - ali ja sam inzistirala da prođemo. Mislim policija je policija, ali zastori su ipak zastori! Osim toga i oni me gledaju kroz njih ;)
Sve bi bilo u redu - pri tom mislim na to da bi nas "uhvatili" da Darling nije pričao ....
Sad objasni ti njemu da mi nismo oni koji su baš jučer provalili (neš' ti osiguranja kada smo se samo legere ušetali) :))
Objasni jednom, pa nadređenom pa šefu - da smo mi baš kupili nove zavjese i eto samo nas zanima kako izgledaju iz vana kada gore svjetla u sobi :)))) (jako mi je to bilo smiješno).
Ah, volim živjeti na rubu zakona!!!!

- 22:47 - Komentari (15) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.06.2007.

uspomene

Ref.
Valentino i Renato
čokolada i kakao
tako slatka su mi oba
al' odabrat' ne znam koga

Valentino i Renato
čokolada i kakao
i da netko drugi bira
odabrat' opet ne bi znao

Malena, ja nemam puno da ti dam
ali od njega više te volim, vjeruj mi, znam
voljena, ja bih za tebe dao sve
samo daj njemu reci jednom zauvijek ne

Samo ti poželi bilo što
ja ću ti stvoriti i to
skinuti zvijezde s neba sve
jer volim te

Ref.

To mi je bila jedna od dražih pjesmica dok sam bila mala :))
Sjećam se kako smo čekali Sanjin autogram u "Robnoj kući" .... kako smo se gurali :) To je bilo važno. A ona je bila tako mlada i lijepa. Djetetu stvarno ne treba puno.

Još je smješnije što kao dijete ni ne razumijete te pjesme koje su vam obilježili godinu (čitaj - čitavu vječnost). Npr. tko je tada znao što znači ~dok svira radio što bih ti radio~
Pa tako ni tu Valentino i Renato situaciju tada nisam razumjela.

- 10:11 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 02.06.2007.

irony

~ the irony of my life is that I have everything I want
- it is just that I want to have it with you ~

- 14:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 01.06.2007.

sramota

Kažu (hmmm, da li lažu) da se -

Žene u životu srame se 4 puta:
1 - kada se prvi puta seksaju
2 - kada prvi put varaju muža
3 - kada prvi put dobivaju za to novac
4 - kada prvi puta plaćuju za to same

Muškarci u životu srame se 2 puta:
1 - Prvi put kada ne mogu drugi put
2 - Drugi put kada ne mogu prvi put

Ne znam da li bih se baš složila sa svime ali slažem se u nečem jako bitnom, a to je da se žene srame VIŠE od muškaraca.
Iako, vjerujem, nerazmjerno broju učinjenih "prekršaja". Muškarci kao da dosta toga dožive "niz dlaku". Nije bad ako kasnimo, nije bad ako se neprimjereno obučen (zar to uopće postoji!;)) ... samo im je za jednu stvar uvijek bad - priznati da smo (su) se izgubili i tražiti upute do destinacije.

Nama je pak zbog dosta toga bad - ..... hmm, zašto!?

Iako, priznajem, upravo zato preferiram muško društvo. Sviđa mi se to "niz dlaku". Jednostavniji su i predvidljivi. Laki za rukovanje i samim time ~ idealni!

- 14:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....