Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

četvrtak, 31.05.2007.

uvijek sam voljela okus metala ;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... evo i vaše "čelične lady" :)

- 22:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 28.05.2007.

pink world

Prvo će joj mama kupiti -

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
roza krevetić.................................................... pa ........ bicikl

Onda će joj tata kupiti roza laptop :) i play-station

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A kad dođe vrijeme ja ću joj kupiti :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



A kad naraste sama će si kupiti

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
roza auto ;)

jer ću je (ako nitko, onda ja) pretvoriti u roza princezu!!!

- 21:23 - Komentari (22) - Isprintaj - #

srijeda, 23.05.2007.

moja nova kada

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Lijepa, nova i ono najvažnije - stanu dvoje :D

- 11:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.05.2007.

Marko & Diana

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

+ dodatak

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 21:07 - Komentari (33) - Isprintaj - #

petak, 18.05.2007.

4 nam je godina tek :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 16:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.05.2007.

12 points go to ...

Cvrkut ptica iz daleka,
evo Srbiji Eurosonga :)

- 08:10 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 12.05.2007.

sweet

Ako napravim omču od šećerne vate,
da li bi to onda bila slatka smrt!?

- 11:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 11.05.2007.

2 metra pod zemljom

Kupit ću si laptop i onda se udarat njime po glavi dok ne iskrvarim!!!!
Baš zanimljiva smrt!!!!!

- 12:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 09.05.2007.

meni tada ništa nije zabranjeno :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sjećam se tog ludog izleta na Cres, broda, tog ubojitog bambusa, te moje 2 divljakuše i modro more oko nas (i još 30-ak ljudi iz AEGEE-a) :)
Ludi tulum na brodu - fotki kojih se i danas sramim pokazati (a i gledati ih) - i sebe i tebe moja mala iV :)))

Zapravo ljudi, veselim se novom ljetu. Ne znam ni s kim, ni kuda ni kak. Znam samo da mi je to omiljeno doba godine.
Pusa!

- 15:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.05.2007.

luksuz

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 22:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 02.05.2007.

Sretan put i ~javi se kada stigneš~ tamo

Jedna obična srijeda, jedno svakodnevno jutro, jedan neobičan ručak i jedan tužan poziv koji javlja da jednog krasnog čovjeka više nema :(

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Znam da si poživio dobro i dugo, znam da si zasluženo bio jako cijenjen ali isto tako znam da je takav odlazak uvijek preran.

Ali voljela sam te, zbog puno toga. Bio si moj vjerni kompanjon (Ja pitam idemo u Malinsku na cugu - a ti, pa nego da idemo.... :)) - nekad sok, nekad vino al uvijek nam je bilo fino.... pssss, nećemo nikome reći -ali ti si često i bio razlog da uopće dođem u Kras- jer si jedini kao i ja uvijek bio spreman za akciju! :)

Često nisi "trošio" riječi već pokazao što želiš (iako su mi pričali da ranije nisi dao ljudima do riječi ;)). Bio si jedan od onih rjetkih ljudi na položaju koji se time nije htio okoristiti. Bio si naprosto - pošten.

Nedostajat će mi to. Nedostajat će mi "javite se kada dođete doma".
Nadam se da si uplovio u svoju sigurnu luku ali ~javi da si sretno stigao~

Puno te vole Morana i muško od Morane :))


lijepo sjećanje na dr. Josipa Dudu

- 22:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 01.05.2007.

off duty

Što rade vaši dragi -mekani- blogeri kada ne -utječu pozitivno- ili ne hodaju u -skupocjenim cipelama- ....
Znaju se družiti, znaju oni i isprazniti cijeli tanjur mesa ....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
..............................................................................(moj je ovaj najprazniji tanjur)

Piti...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
...............................................................................Roštiljati - pohvala roštilj majstoru!!!

Gledati Ga kao nešto bitno -
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

a znaju i tugovati za jugom :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 16:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....