Photobucket - Video and Image Hosting Gibonni - Rijeci s ljubavlju - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

četvrtak, 15.02.2007.

Gibonni - Rijeci s ljubavlju

Valentinovo! Dragi ljudi kraj mene, malo sladoleda u meni, 7000 duša oko nas i Gibonni!!!
Kako nekome tko nije odavde objasniti tko je i što pjeva Gibonni i zašto je on FACA!
Jednostavno: piše o stvarima koje su bitne!!! (Droga, međuljudski odnosi, klimavi brakovi, nevjera, nevjerica, nepoznavanje ljudi s kojima živimo) jer istini za volju hit je hit, ali mit je mit!!!
A što je ljubav - ako ne najveći mit!

Da objašnjavam koje su sve pjesme izvođene, kojim redim, što je tko imao obučeno - nema smisla!
Ali ima smisla ako kažem da su ponukale da se sjetim ljudi koje volim (a nisu bili uz mene, nekih kojih više ni nema, ljudi koje sam povrijedila, ljudi koje sam jučer tako jako htjela zagrliti!).

Žao mi što nisam ponijela fotić (bila sam sigurna da će Berix imati) jer bih vam tako rado pokazala sliku barke i cure u njoj koja "plovi" "morem" ljudi (koji je nose na rukama) - do sredine dvorane pa natrag!
Zatim javnu prosidbu! To dvoje mladih ljudi koji će tek isploviti u to more (ponekad olujno, ponekad miroljubivo) ljubavi; klečeći zagrljeni, presretni, zaljubljeni; na pozornici, dok Gibo stoji kraj njih i pjeva "Ne odustajem"!

Samo ću kratko spomenuti tko je sve navratio do Gibonnija - Urban, Goran Bare, Nina Badrić, TBF, Klapa ....
iiiiiiiiiii .... Limena glazba "Lovran" svira -IT'S A MIRACULE FOR ME- (Berix, Moki i Darling pali u ekstazu! :D)

Ali za istinu, meni je miracule imati prijatelje poput vas!

- 09:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....