Photobucket - Video and Image Hosting Vrag nosi Manolo


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

utorak, 30.01.2007.

radovi

Photobucket - Video and Image Hosting

Grubi radovi završeni, finiji tek počinju (i to je samo za dnevni boravak) ... ostatak stana tek slijedi.
Do tada živimo u "spremištu" ... a hodnik nam je čistilište (na pola puta od udobnosti doma i smetlišta) stvari.

- 13:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 27.01.2007.

fresh from the fight

Pohodila sam jučer spektakl "Borci za suborce"; meku za ženske (i one koji se tako osjećaju ;)) oči i dušu....

Photobucket - Video and Image Hosting

U raznim disciplinama (profi boks, K1, Ultimate fight, ...) pogledali smo 10 mečeva.
Za mene to je bilo: must be iliti see događaj!
To su bili moji prvi u živo boks mečevi, i odmah na parteru - kraj ringa. Joj, što volim press iskaznice.

Photobucket - Video and Image Hosting

Same borbe trajale su prekratko, da li zbog apsolutne premoći domaćih boraca ili ... (ili lošeg sparinga, ne znam). U svih 10 borbi pobijedili su domaći! Domaći teren i jest uvijek najbolji!
Ja samo znam da sam htjela gledati još više i više i više. Zovu ga plemeniti sport. Ne znam zašto, ali i ja volim gledat frajere kako se "mlate"... možda zamišljam da se mlate rade mene :)

Posebna poslastica večeri :) meni je bila demonstracija "Ajkula" - specijalna postrojba policije - koja se spustila užetom s krova "Dvorane Mladosti".

Photobucket - Video and Image Hosting

Mislim da svi već znate koliko ih ja volim!!! Luda za njima! Kad ih vidim u onim crnim odijelima i maskama s otvorima samo za oči - zar im išta više i treba, uz šlic ....
Demostracija njihove spretnosti - izvlačenje, punjenje i ciljanje pištolja za doslovce sekundu; borba; onesposobljavanje protivnika, .... (boljeli su me dlanovi od pljeskanja).

Photobucket - Video and Image Hosting

Često me pitaju bi li spavala s dečkom i curom!?!
E pa kraj mene je sjedio također "specijalac" (nisu li ono oni "uvijek spremni") sa svojom curom – e pa s njih dvoje bih. Ona vitka ali s oblinama, fina no oči ipak ukazuju na divljinu. Divno namazane oči. Jedna je od onih koje ne mogu biti na miru dok ori dobra muzika...
A njega sam već i ranije zamijetila. Jedan od onih koji uvijek sjede s polu raširenim nogama – ako me razumijete.
Tako da je on objašnjavao sve što što su Ajkule radile ..... i žestok je.

Uz ostala poznata imena koja su se borila hit meč večeri je bio naravno Stjepan Božić vs Lubo Hantak (Lubo se predao nakon 2. runde). Uaaaa, tako nas lišiti ljepote mišićavih udaraca zgodnih muškaraca - e to je brutalno, a ne sama borba prsa u prsa!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

No, bilo mi je apsolutno erotično stajati na znoju Stjepana Božića (bolje nego na krvi :)) onakvog - fresh from the fight. Ja volim gledati kako znoj kaplje s muškarca dok ga gledam u oči (uzimala izjavu)......

Din-dong, udarac suca o zvono i - gotovo!!! Valjda vam je jasno da sam i ja bila gotova!

Photobucket - Video and Image Hosting

Posebna zahvala TV Produkciji A!ME za ustupljene fotografije.

- 13:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.01.2007.

za krepat!!!



No comment! :D
Ali preslatke su!!!!

- 16:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

srijeda, 24.01.2007.

večeri pune sexa...

Večeri uz "Sex and the city"!!!
Obožavam tu seriju i kupila sam sve epizode 2-e sezone (u Njemačkoj sam do sada vidjela samo 3 od 6 sezona).

Photobucket - Video and Image Hosting

Iako sam radije za življenje "Sex and the city" nego za gledanje :) ali uz hladne dane .... još da su mi curke tu ... e to bi bio pravi Sex!!!

- 22:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 23.01.2007.

anđeli su došli da im skinemo krila

Photobucket - Video and Image Hosting

Nešto sam u horny little bitch raspoloženju, pa da i vama malo uljepšam dan .... :)

- 10:31 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.01.2007.

welcome back

Photobucket - Video and Image Hosting

Mojoj Furijici:
Sretan povratak svakodnevici (na radno mjesto, nakon godišnjeg odmora) .....

Meni taj povratak uvijek dođe nešto kao pola puta od spasa do očaja!
Spas za mozak, ali i očaj za dušu...

- 10:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 20.01.2007.

S, M, L, XL .....

Voljela bih biti (brutalno) iskrena ali ne mogu jer ONI čitaju moj blog - ne ostavljaju komentare, ali tu su, kao sjene...

Ovako, koliko je nama ženama (a i vama muškarcima) veličina zapravo važna??
Meni je dosta važna!!! Eto, pa nek se zna.

Budimo realne - koja od nas ne voli konkretan komad.... i da još zna što s njim. Ma možeš ti biti tehničar, ali ako nemaš čime džaba ti sva tehnika svijeta.

Vas bih zamolila da mi kažete što je vama S, M, L, XL .....

Po mojim mjerilima:
S - sve manje od 16 cm
M - a tako cca 16 cm (16-18)
L - 18-20
XL - preko 20 cm :)

- 20:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.

karnevalsko ludilo :)

Počelo karnevalsko ludilo iliti maškare!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
Dizanje zastave i "Lepi" salutira

U istočnom kraju Rijeke danas su počele maškare (u zapadnom dijelu počinju tjedan dana kasnije - Zašto? Ne zna se....)

Danas smo "pratili" Kraljevničane kako po 1. puta ove godine kreću u povorku. Oni se naime skupljaju ispred gostione "Šime" (na kojoj nema nikakvog natpisa, a i sam Šime je preminuo pred kojih 30-injak godina..) svake subote oko 16 sati te uz pjesmu i limenu glazbu - kreće povorka. Prva stanica je raskrižje ispred pošte gdje se pleše "kolo" i maškarani dvokorak. Pogledima i pljeskom odobravanja prate ih ushićena djeca, a oni koji su to vidjeli već mnogo godina komentiraju: "Ah, svake godine ih je sve manje..." Slijedeća, a ujedno i zadnje stanica je riva gdje se pije, pleše i podiže zastava. Zastava Kraljevničarskih mesopustara sastoji se od 4 boje (žuta - ljubomora, crvena - ljubav, crna - smrt, bijela - nevinost).
digresijica - apsolutno najjači pripadnik povorke bio je njen "zastavnik" koji je tako srdačno mahao zastavom, a i njegovo salutiranje je, pa ... neprocjenjivo. Genijalno!

Nakon tog "službenog" dijela počinje ples (tanci). Po prvi puta u Kraljevici ples je, umjesto u dvorani, u šatoru na rivi.
Uz bend, cugu i klopu to traje do ranih jutarnjih sati ... i tako do 18.02.2007.

Kraljevičani tako (ili malčice drugačije) rade već 120 godina!!! Čestitam!!! :)

Tradicija maškaranja u cijeloj Primorsko-goranskoj županiji je nadaleko poznata, a najviše je ipak njeguju manja mjesta u okolici Rijeke. Na pitanje od kuda takva tradicija baš u ovim krajevima, odgovaraju: "Ne znamo, tako su nas naučili naši stari."
Ljudi srčano pripremaju maske, ne samo za Međunarodnu Karnevalsku povorku već i za svaki vikend. Ne izlazi se tada na ispitne rokove jer kako kažu: "Pa maškare su, tko bi učio!"

Pjesme koje prate ovakva događanja su apsolutni hit "I-ja i-ja i-ja-o", "Najbolje su najbolje maškare ~ va Krasice, ~ iz Kraljevice" .... i svi su sami sebi najbolji i svi se zabavljaju.


PROGRAM KARNEVALSKIH DOGAĐANJA:

PODIZANJE PUSTA
(Srijeda, 17.01.2007. u 14,00 sati Pomorski fakultet u Rijeci)
Službeni početak riječkih karnevalskih svečanosti.

IZBOR KRALJICE RIJEČKOG KARNEVALA I PRIMOPREDAJA KLJUČA GRADA
(Petak, 19.01.2007. u 20,00 sati Dvorana mladosti )
Bira se Miss karnevala koja je kasnije (uz meštra karnevala - privremenog gradonačelnika) nazočna na svim karnevalskim događanjima kao svojevrsni zaštitni znak.

KOŠARKAŠKI MAŠKARANI TURNIR
(Subota, 20.01.2007. u 10,00 sati Dvorana «Dinko Lukarić»)
Maskirani košarkaši igraju košarku

16. MAŠKARANI RALLY PARIZ – BAKAR
(Subota, 03.02.2007. u 10,45 sati Rijeka (Pariz-Korzo)-Kostrena-Bakar )
Maskirana vozila i putnici velikom se karavanom voze između Rijeke (dijela grada zvanog Pariz) i Bakra, pritom zastajući na usputnim lokacijama kako bi se veselili, ali i natjecali u vještini vožnje.

DJEČJA KARNEVALSKA POVORKA
(Subota, 10.02.2007. u 13.00 sati Centar grada )
Poput glavne karnevalski povorke, ali sudionici su samo maskirana djeca.

KARNEVALSKI BAL
(Subota, 17.02.2007. u 21,00 sat Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja )
Bal pod maskama prvensveno namijenjen stranim diplomatima, ali i drugim "facama" iz javnog života grada i države.

MEĐUNARODNA KARNEVALSKA POVORKA
(Nedjelja, 18.02.2007. u 12.00 sati Centar grada )
Centralno događanje na riječkom Korzu na kojem se očekuje oko 150.000 ljudi.

PALJENJE PUSTA NA MORU
(Nedjelja, 18.02.2007. u 20.00 sati Gat Karoline Riječke )
Službeni završetak Karnevala, paljenje krivca za sve u riječkoj luci. U blizini Rijeke postoje i druge slični načini riješavanja krivca, npr. lansiranje raketom.

Iako ja nisam zagriženi primjerak ljubitelja maškaranih tanci, jako mi je drago da ta tradicija postoji. A Vi, ukoliko se nađete u ovim krajevima (Krasica, Grobnik, Kraljevica, Rijeka ...) i volite dobro popit i zaplesat - smatrajte se pozvanima!

- 20:19 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 10.01.2007.

"something old, something new..."

Photobucket - Video and Image Hosting

"sestre" po haljini i "sestre" po Beri :)

Nakon ružnih stvari ovih dana, malo sam se htjela razveseliti, a dragi ljudi mi uvijek u tome pomognu - pa tako i ova slika...

A pomogne i cuga u Phanasu ... i amaro-fanta s "Bitch of the Party" i razgovor i slična iskustva koja trenutno dijelimo :)
Žalimo se, a zapravo si same slažemo "situacije" .... situacije su super!!! Situacije su sexy!!! Situacije su žive!!!
Sve to mi uvijek izmami "vragolasti" osmijeh na lice ....

Photobucket - Video and Image Hosting

- 23:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 09.01.2007.

..."4 vjenčanja i SPROVOD"...

Upravo saznala vijest kako se poznanik ubio (objesio) .... a sjećam se dana kako sam ga čeznutljivo, kao klinka, gledala dok je šetao kćer. Bio mi je jako zgodan.
Kasnije sam ga upoznala i pričali o njegovim problemima u braku. Ja nastojala pomoći (kao dijete rastavljenih roditelja), kako to i nije tako bad za dijete. Naravno ovisi o kojoj dobi se radi i kakvog si "kova". On je očigledno nježnog.
Dotukla ga aždaja, neposlušni klinci, netolerantni roditelji i okolina. E da, okolina.... okolina i sama ima toliko putra na glavi ali ipak te ubija u pojam. I u pojam i za istač.
U ovom slučaju meni se čini da to nije samoubojstvo, već ubojstvo....
A već ih vidim kako pričaju "a bio je tako drag" ... "jadan on" ili "pa što mu bi" - Vi ste mu bili!!!

- 18:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 06.01.2007.

.."I've cheated myself"..



Varam često, ali sebe ipak najviše ... i kako pjesma kaže "You Know I'm No Good".
Zapravo smatram se jednom od najboljih i jednom od najgorih ljudi koje poznajem!!!
Zašto? Ne znam; takva mi je priroda, vjerojatno (priča o žabi i škorpinu).
Ne radim to namjerno no ne mogu si pomoći. Žalim li!? To je ono najgore - NE!

Sjetih se toga jer dolazi vrijeme maškara i maski koje nosimo/skidamo.
Zapravo mi se često čini kako ja stavljam masku "Mrs. Evil" (coplements to Bero :D) kako ljudi od mene ne bi očekivali išta, a kamoli dobro - jer biti dobar zapravo iziskuje trud.
Ovako se uvijek vadim na to da će oni sami sebi reći ..."Pa da, znaš, to se od nje moglo i očekivati".
Iako znam da samu sebe time vrijeđam (i znam da u konačnici povrijedim samo sebe tim "varanjem" sebe i drugih)...

Onda opet zajebem i opet ne žalim pa pomislim ma ti i jesi Mrs. Evil...

I tako -round and round it goes-

Ili se varam!?!

- 20:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.01.2007.

Nova godina

Ljudi - sve 5!
Hrana/cuga - odlično!
Muzika - očajna!!!! :) Atmosfera - odlična!!!! :) Kako je to moguće, ne znam ni sama....

Photobucket - Video and Image Hosting

Nosilo se crveno donje rublje, a tko nije :) (klasika...) s prikladnim natpisom :))

Photobucket - Video and Image Hosting
Spoiled Bitch

Photobucket - Video and Image Hosting

Zapravo ne mogu vjerovati da mi (loša) muzika nije toliko ni smetala. Malo se ipak plesalo (dok sam ja čuvala muziku :D), slikalo se (jedva čekam sve fotke), koketiralo ....
Da ipak pojasnim stanje oko muzike - naime, lokalna ekipa je puštala lokal patroit seljačiju i nije dala mijenjati muziku (iako se Andy (koji ipak zna par hrvatskih riječi poput svinja, kurva, pi*** m******a...) trudio staviti nešto normalno; i kaže ma ima tako dobre muzike ali ne daju one tamo. Bio je skroz sladak.
Barem se nisam napila - jer kad mene dobra muzika ponese - nema više kočnica!!!!
Pred kraj tuluma krenuli narodnjaci - a ništa, što ću .... ruke gore i pjevaj "I teeeebeee sam sit kafaaanoooo ...!!!" Slijedio je red istočnog bloka, malo ipak i na to plesalo - to bar ima nekak' ritam za razliku od onog ranije spomenutog ;))

Photobucket - Video and Image Hosting

Stoga posveta prijateljici - mali opjev pjesme:
"Pola Jäger pola Cola
sve se ljulja, osim stola"
.... :))

Stoga dragi moji SVE NAJ, NAJ U 2007-oj!!!!

- 16:29 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....