Photobucket - Video and Image Hosting ovisnosti - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

petak, 29.12.2006.

ovisnosti

Odlaskom Stare godine podsjetila sam se o čemu sam sve bila ovisna...
Izdvojila samo neke, i to na dobre i loše.
Neke su standardne (vječne, za svaku godinu), a neke su nove.

DOBRE:
depilacija - obožavam (svoje) glatke noge; tada ih dodirivati, raditi kupke ... sve. Depiliram više-manje sve što se može, ne volim dlake ni na oko ni na dodir. Neovisno imam li dečka ili ne. To radim samo za sebe. Po tom pitanju sam baš cjepidlaka.

vjera - snaga, utjeha, moja čistoća...

čaj - English breakfast tea je ime moje svakodnevne jutarnje ovisnosti; mog rituala. Ako je pri kraju, hvata me panika. Nema ga kupiti na baš mnogo mjesta pa je tim teže. Limun, med + čaj ili čaj + mlijeko... hmmmm miriše na još.

svjež dah - svježina netom opranih zubiju. Mislim da prečesto perem zube, ali ne mogu si pomoći.

uređivanje - oblačiti se; pomno planirati ili pak nabrzaka nešto nabaciti, meni je svejedno. Visoke pete, pomodne krpice, nakit, šminka, zadnji pogled odobravanja i ... izlazak iz stana.

muzika - dan bez muzike kao ljeto bez sunca. Čim uđem u radni dio, viknem: "Pali muziku..." Čudim im se, raditi bez muzike.
Ovu godinu obilježili su "La Camisa Negra", "Don't Cha" (Pussycat Dolls) , "Sexy Back" i mnoge druge. Sve su me na neki način povezale ili podsjetile na nekoga, nešto...

koketiranje - ne mogu, niti želim, ne koketirati :) Darling kaže: "Ti koketiraš i sa ženom u knjižnici" ;)

biti zavađana - ne priglupo, imbecilno upucavanje - zavađanje. Pogledom, dodirom, šapatom, pjesmom... ti biraj, ti ćeš to raditi. Samo neka struji!

blog - više dopisivanje i pisanje komentara. Jedva sam se oduprijela ne pisati ga dok sam spremala ispite.

ples - latino plesovi, salsa. Taj osjećaj kad ritam ponese.

LOŠE:
skupe stvari - iako to ne želim; navučem se lako. Vidim nešto (naravno - skupo) ali ja to moram imati.

svađanje - volim dinamiku, pa kada je nema - stvorim je. Divljanje, razbijanje... Često situaciju "guram" do granice, samo da provjerim dokle seže granica i kako ću se ovaj put "izvući".

pretjerivanje u čistoći - kad nemam pod kontrolom "prljavštinu" u sebi kontroliram ono što mogu, perem, usisavam, kuham...

naglašena (neosnovana) samouvjerenost - možda bolje da ne znate.

mailanje - opasno (jako opasno)!

- 16:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....