Photobucket - Video and Image Hosting razumna granica kupovne "moći" ili ... - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

subota, 09.12.2006.

razumna granica kupovne "moći" ili ...

Kupiti ili ne COLMAR jaknu za skijanje cijene cca 4.600,00 kn .... ??

Što mogu kad mi se samo ta, od cijele ponude, sviđa! Valjda imam skup ukus.
Najljepša je, ikad!! Bijelo-zelena-crna, a koji samo materijal... savršenstvo pod prstima...

Zapravo se dosta cijena vrti oko tih cca 600 eura - to je valjda neki limit koji zapravo dosta ljudi (uz manju štednju) ipak može izdvojiti.

Koja je najskuplja stvar koju smo si priuštili i zašto?
Kod mene je to zapravo vrlo jednostavno - meni se naprosto svidi ono što je najskuplje.
Ja, zapravo, ni ne gledam cijene. Tek kasnije uočim da je ta stvar među najskupljima ...
npr. zadnji put na München~skom aerodromu od svih satova meni se svidio onaj od 3.300,00 eura (srećom nisam kupovala sat).
Tata uvijek kaže: "Kako vas 3 (mama, seka i ja) uvijek morate naći najskuplje u dućanu?"
Ali ta stvar se meni uvijek razdvaja od ostalih i vjerojatno onda ipak nešto vrijedi.
Cipele također ... ali nema osobe koja ih na prvu ne zamjeti i mora ih komentirati.

A Darling je stavio embargo dok ne dam ispite ... a jakna je tako krasna...

- 16:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....