Photobucket - Video and Image Hosting što kada vam apsolutno poremete planove?! - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

srijeda, 08.11.2006.

što kada vam apsolutno poremete planove?!

Planiranje - prokletstvo ili pokušaj dominacije??
Planovi: dobri ili loši - potrebni ili suvišni??

Kad god napravim detaljan plan - on najčešće propadne (mojom ili tuđom krivicom). Pitam se da li je ikada išta u životu po mome!?
Zašto uopće radim planove? Mislim da zato što pokušavam nadići fluidnost zbivanja....
Pokušaj privida - imanja kontrole; u kaosu života....

Čak i najjednostavnije stvari - isplaniram ~ kada se nađemo reći ću ne - ne može to tako ili reći ću mu da ga volim ili ostati ću vjerna sebi (ili njemu).... Isplaniram cijeli razgovor, svoj gard, sve sve - ali i tada netko odozgora vidi sve i pomakne koju pločicu na tom "mojem" putu i kao da kaže: "e mala, pa ipak sam ja tu gazda!!!" i slatko mi se nasmije u lice; tako dražesno da se ne mogu ni naljutiti.
Imam i ja sposobnost tog pogleda... :)

Jasno mi je da je život bez ikakvog plana nemoguć i shvaćam da je pokušaj detaljnog planiranja života apsurd.... ali pokušavam naći tu zlatnu sredinu.
Ide li mi - mislim da ne jer moj život je u kreativnom kaosu! (bar mi nije dosadno)

- 19:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....