Photobucket - Video and Image Hosting full report - Vrag nosi Manolo - Blog.hr


VOLIM
- kad su mi noge depilirane
- obuti visoke pete i urediti se, a na povratku ctrl+z sve to....


Photobucket - Video and Image Hosting

aime_meni@yahoo.com

Vrag nosi Manolo

ponedjeljak, 06.11.2006.

full report

Bero napisao na mail:
"Božice smrti,
šaljem ti slike za tvoju kolekciju "Čednost".
Zajedno s mojom ženicom sam vijećao koje slike su OK za CD, a
koje bi trebale ići u kategoriju "Čednost", pa se nadam da se
slažeš s izborom. Stav nam je bio da ako nismo za neku sigurni,
da ju je onda bolje izdvojiti pa makar i ne bila tako "opasna".
Komentare na ovim slikama i onima sa CD-a sam davao ja, pa ako se
netko slučajno uvrijedi na neki komentar možeš reci da sam ja
komentirao... (oslobađam moju ženicu u potpunosti odgovornosti
oko komentara).

Za vrijeme tvog rođendana taman sam htio nastaviti tradiciju,
ali je (čudna) Hana zazvonila na vrata, a kasnije si ti ušla u
neko drugo raspoloženje :) (hm,mljac :))
Konkretno, radi se o tome da ti svaki put kada te vidim na nekom
tulumu kažem da se divim koliko si ti inteligentna i da mi je to
najbolje kod tebe. Nadam se da se ovako pismeno isto računa kao
nastavak tradicije...
Osim toga, redovito ti kažem da si i Katarini i meni jako, jako
draga, pa te računamo kao našu :) (hug) (ovo isto spada u
tradiciju).

BTW, kolale su različite teorije oko toga kamo i zašto ste ti i
Darko nestali.
Neki su imali ideje da se svađate, a ja sam ponudio dvije:
1. išli su se divlje poseksati i pustite ih na miru
2. povukli su se da bi na miru čitali neku dobru knjigu i pustite
ih na miru
Ako je ovo pod 2. želim znati o kojoj knjizi se radi...
Ako je pod 1., onda želimo barem slike, ako nemate video :)

Pusa od tvog rekvizita i pozdrav od Kate. ...."

Vi zaključite da li smo čitali knjigu ... a shvatili smo (nas dvoje) kako mi na svakom tulumu odemo pročitati koju stranicu knjige... ;))

"Čedne" slike baš i nisu za širu javnost (iako imam ja i puno gorih :D) ali ajmo ab ovo .... sve je počelo lijepo i pristojno -

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

jelo se, pilo - pilo - pilo......
Darling napravio tortu!!!! i ljudi su ju cijelu pojeli....

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

i smatrao je da je jako smiješno (pijanoj) slavljenici podmetnuti par svijećica koje se ne mogu ugasiti puhanjem.... i bilo je smiješno :D

Nakon brdo amaro-fanti (shvatila da se napijem kada dozvolim drugima da mi rade cugu - valjda nisu ni stavljali fantu :D a nakon treće ja više ni ne kužim...) situacija se "malo" zahuktala.

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Svi za mnom poskakali (a neki i popadali.... :)) na što su stigli.... Ako me netko misli pitati što smo pjevali - nemojte ... jer nemam pojma!!
U takvom stanju meni se - otvoriti red-bull, staviti ga na sred sobe i opaliti ga (puni red-bull) čizmom s 10 cm pete u zid - čini kao savršena ideja!!!
Obzirom da ja u životu imam puno više sreće nego pameti, taman se to sve okrenulo u zraku i sletilo u kut kreveta... gotovo bez prolijevanja. Ah što ćete - srećom to radim samo kod sebe doma, pa me slobodno zovite kod sebe na tulum!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Uz sve genijalne poklone izdvojila bih ...

Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting

Nakon svega toga otišli van (u Teutu) .... gdje je samozvani frajer po mom plesu shvatio kako ja baš i nisam zadovolja svojom vezom i dečkom i kako mi treba netko (sigurno ON) drugi.... Obožavam otpiliti takve frajere!!!
Darling tražio pojedine članove rođendanske zabave po gradu jer nisu znali gdje su .... :D Očistila cijeli stan - dok sam još u formi i naravno prespavala ostatak dana.

Sve u svemu - savršeno sam se zabavila!!!!

- 12:50 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my daily outfit

Photobucket

Spring time....